Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor PacovdP » 03 apr 2016, 15:43

Hallo, mijn naam is Paco. Ik ben erg gecharmeerd van de Peugeot RCZ en het is mijn vaste voornemen om er op korte termijn een aan te schaffen. Het gaat vermoedelijk wel een 2e handsje worden, maar je moet toch ergens beginnen. Omdat ik dus meer dan gemiddeld geinteresseerd ben en omdat ik zoveel mogelijk informatie wil hebben voordat ik overga tot aanschaf, heb ik gedacht dat het wellicht handig is om me aan te sluiten bij het Peugeot forum. Een gedachte die jullie wellicht begrijpen :roll: Wat me een beetje tegenvalt is dat er geen standaard topic is voor de RCZ, maar ik verwacht dat daar redenen voor zijn die me in de loop van de tijd duidelijk gaan worden. Tot zover mijn introductie. Mijn eerste vraag volgt onmiddellijk hierna :?:
PacovdP
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 03 apr 2016, 15:20

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Sharknose » 04 apr 2016, 09:04

Welkom op het forum, leuk dat je zo enthousiast bent over Peugeot. Het gaat hier voornamelijk over de klassieke(re) Peugeot's, vandaar dat de RCZ geen eigen topic heeft. Dat wil niet zeggen dat er hier geen liefhebbers van zijn maar tot het uiterste gedetailleerde kennis zal hier niet veel zijn.

Succes met je zoektocht en aankoop van de RCZ en als je er 1 gevonden hebt zijn wat fotootjes altijd leuk.

Greetz,
Walter.
Peugeot geschiedenis: Peugeot 305 GTX (2x), Peugeot 205 Jubilée, Peugeot 407 2.0i XS, Peugeot 306 Cabriolet Roland Garros, Peugeot 508 e-HDi BLE. Nu: BMW e21-323i '80 en BMW e91-325dA M-Sport '10
Avatar gebruiker
Sharknose
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 16 maart 2013, 12:59


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten