hallo, en zoek naar onderdelen

Voor het (gratis) plaatsen van je vraag naar onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

hallo, en zoek naar onderdelen

Berichtdoor j7moorsel » 02 sep 2015, 13:51

Hallo iedereen, wij zijn sinds enkele maanden in het trotse bezit van een peugeot j7b van 1968, in "betonkleur". De camper in nu voor restauratie bij garage Tom Laureyns. Tot nu toe is er vooral veel roest afgehaald en vervangen door nieuw metaal. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar op zijn minst al 2 onderdelen nodig voor de verdere restauratie;
-een remkrachtverdeler ( was gemonteerd schijnbaar in de achterste wielkas of op de achteras, ik zie losse leidingen)
-een groot raam met rubbers om te monteren aan de zijkant van de camper, passagierskant. Niet op de schuifdeuren, maar effectief op de carrosserie
Enig idee waar ik deze onderdelen kan vinden? Alvast bedankt
j7moorsel
 
Berichten: 65
Geregistreerd: 02 sep 2015, 13:28

Re: hallo, en zoek naar onderdelen

Berichtdoor hendrika » 02 sep 2015, 21:23

hallo en gefeliciteerd met de j7!
zo te zien op internet staat de bus in gent. je zou eens langs kunnen gaan bij ko de fouw, dat zit niet ver van jullie vandaan.
voor het raam zou je op zoek kunnen gaan naar een raam uit een camper of caravan. dan kun je het ook nog leuk open doen eventueel, heb je een mooi vlak raam, en vaak zijn ze ook in grote maten te krijgen.
bijvoorbeeld op een caravon sloop of ergens een gratis caravan vandaan halen.

succes ermee!

fotos zijn altijd leuk :wink:
Avatar gebruiker
hendrika
 
Berichten: 1028
Geregistreerd: 19 jul 2006, 23:24

Re: hallo, en zoek naar onderdelen

Berichtdoor j7moorsel » 03 sep 2015, 20:20

Hey,
Bedankt. Ik contacteer Kurt regelmatig, maar hij heeft niets in stock. Ook op onderdelenzoeker.nl geen resultaat voorlopig. Ik wil met plezier foto's plaatsen, maar dat lijkt niet te lukken met een i-pad, kzal morgen eens proberen op de pc.
j7moorsel
 
Berichten: 65
Geregistreerd: 02 sep 2015, 13:28

Re: hallo, en zoek naar onderdelen

Berichtdoor j7moorsel » 04 sep 2015, 23:01

Via Ko net een remdrukregelaar op de kop weten te tikken, bedankt voor de tip!
j7moorsel
 
Berichten: 65
Geregistreerd: 02 sep 2015, 13:28


Keer terug naar Onderdelen Gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten