Iemand interesse voor een donor J7?

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

donorclupie

Berichtdoor jos overvliet » 14 sep 2004, 22:22

Er zijn inderdaad een paar onderdelen niet meer leverbaar,zoals deurrubbers,remcilinders trommelrem voor,keerringen versnellingsbak vwbt aandrijfassen.en zoals al genoemd PLAAT WERK.
Daar ik in de loop der jaren al vele busjes gedemonteerd heb ,ben ik zelf nog ruim van onderdelen voorzien,en zal dus niet meedoen met dit projekt.
Maar als iemand om nieuwe of gebruikte onderdelen zit te springen,kan je altijd een beroep op mij doen.
vr gr. jos.
een peugeot roest niet , maar keert terug naar de natuur en deze dan "" een peugeot beschikt over ongekende krachten maar ,god bewaar me, ik kan ze niet vinden"" """"JOS""""
jos overvliet
 
Berichten: 138
Geregistreerd: 13 jun 2004, 21:36
Woonplaats: varsselder

Berichtdoor Haiko » 15 sep 2004, 20:02

Tussenstand
wie heeft interesse in de donor club?
1. Haiko
2. Jeetje
3. IHD?
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10....

Zou het wel wat gaan worden?
groeten van Haiko :?

enne hoe zit dat met die zaterdag 9 oktober 20.00? Wil iemand komen? Foute tijd? Ander voorstel?
:wink:
Onze Leeuw: J7 diesel uit 1974
Avatar gebruiker
Haiko
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 12 mei 2004, 05:33
Woonplaats: Huis ter Heide (ut)

Berichtdoor IHD » 15 sep 2004, 20:44

Het ziet er naar uit dat we de motor uit Uitgeest gaan halen (en misschien de bak ook nog wel), dus ik zie verder af van deelname in een donor-J7.

Mochten er nog mensen zijn die bepaalde onderdelen nodig zijn, zet dat ff hierneer, dan kan ik tzt er een fotootje van maken, en de (vraag)prijs achterhalen, zodat jullie zelf eventueel de betreffende onderdelen uit Uitgeest kunnen halen.
Voor Jeetje zal ik kijken naar het gewraakte alarmlichtschakelaartje, en andere switches en ploaties op het dasboard (ik zal hem wel vragen wat het complete dasboard kost).
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

Voorlopig einde donor-club

Berichtdoor Haiko » 22 sep 2004, 21:15

Beste mensen,
Het gaat niet best met de belangstelling in de donor-club :roll:

Er zijn wel wat moeilijk te krijgen onderdelen, maar die kunnen wellicht beter via via en via dit forum en op andere niet georganiseerde wegen worden verkregen.

Hierbij dus even als officiele mededeling:
De voorgestelde brainstormavond op 9 oktober a.s. is wegens geringe belangstelling bij deze afgezegd! Tot nader order leg ik de plannen om samen j7's te slopen cq onderdelen op te slaan op ijs...

veel groeten en volgende keer beter
Haiko :)
Onze Leeuw: J7 diesel uit 1974
Avatar gebruiker
Haiko
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 12 mei 2004, 05:33
Woonplaats: Huis ter Heide (ut)

Berichtdoor jesse » 23 sep 2004, 11:46

hallo,

Ik hou mij ook nog aanbevolen voor de club.
Ik kan niet 9 okt.
Het op ijs zetten vind ik geen slecht idee, ik ben nu namelijk erg druk met de etage die ik en mijn vriendin gekocht hebben.
Wanneer er een goede donor bus zich aanbied moeten we maar snel ontdooien. Het is misschien wel verstandig om na te denken over de mannier waarop we het clubje organiseren. Slopen we de bus en verdelen we de onderdelen, we kunnen dan een invetarislijst samenstellen. Of slaan we de onderdelen centraal op, bijvoorbeeld in het casco van een gestripte bus. (hebben we gelijk een clubhuis in een oude j7/j9) :shock:
En WAAR?

Groet

Jesse
Avatar gebruiker
jesse
 
Berichten: 151
Geregistreerd: 26 apr 2004, 21:03
Woonplaats: Texel

Vorige

Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten