What's in a name

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

What's in a name

Berichtdoor jan eend + » 06 mei 2006, 22:45

Dag allemaal. Ter kennisname. Het leek me toch leuker om niet met m'n volledige meel-adres te boek te staan. Vandaar dat ik mijn oude bijnaam weer opgepakt heb. 't Is maar een weet. Voor het laatst, groetz, Vanjan. (= jan.dulfer@hetnet.nl) Nu dus "jan eend" (vanwege m'n andere liefde).
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor IHD » 07 mei 2006, 23:29

:?: :?: :?:

Wat snap ik nu even niet Jan? Jij wil niet dat je e-mailadres zichtbaar wordt, en 3 woorden later zet je je e-mailadres neer?

:?: :?: :?:
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

meel

Berichtdoor jan eend + » 07 mei 2006, 23:43

Hoi daar Meppel/Zwartsluis/Dickheads. Ik vond het alleen als forum-naam wat lang. Vandaar m'n oude bijnaam. Verder mag iedereen weten wie ik ben en waar ik zit. Hoe is't trouwens met de Kempert ? Groetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor IHD » 08 mei 2006, 00:24

Aha.

Met de Kempert gaat het goed; we zijn hem momenteel aan het 'opschonen' (dus alle extra-meuk die we uit de slopert hebben getrokken er weer uit sodemieteren....). Inmiddels zit er, na het andere blok, alweer een andere bak in (de vorige wou niet zo goed; 'n paar honderd km zonder olie..:oops: .. kunnen ze schijnbaar niet tegen!)
Volgende week gaan we weer eens proberen Sauerland te bereiken, ben benieuwd of we het dit keer zonder Wegenwacht redden. Volgens hfd TD, Grote Smurf, moet het wel lukken; we hebben immers alle technische onderdelen al eens vervangen.....:lol: Dus; koelkast(en) vol en gaaaaaaan. Maar voor alle zekerheid haal ik jouw 06-nummer nog maar niet uit m'n geeësemmetje :wink: .

Groeten uit Meppel.
Avatar gebruiker
IHD
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 23 aug 2004, 23:10
Woonplaats: Meppel

Kempert

Berichtdoor jan eend + » 08 mei 2006, 01:05

K, dan . Ben wel onderweg vanaf maandag een uur of twee. Wie weet komen we elkaar ergens in het Duitse tegen. Ik ga over de A31 (is noord-zuid naast de grens) naar het Ruhr-gebied en dan via Neurenberg naar zuid Tsjechie. Zal mijn mobi (zo noemen de buren dat ding) aanhouden. Hoop dat ik niks te horen krijg, want dan is er niks mis met jullie reissie. Veel plezier, hals und beinbruch en groetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 65 gasten