J7 5 bak..

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

J7 5 bak..

Berichtdoor besbre2003 » 24 mei 2006, 11:12

Hoi!
Heb gisteren op webmycar en annonce gevonden met J9 onderdeelen. Zit in de buurt van Nevers/Loire. En het werd en 5 bak aangeboden!!! Vlug gebelt..helaas verkocht.. :cry:
Aan iemand op het forum? Ik zoek erg dringend zo iets...Ton :(
besbre2003
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 26 apr 2006, 18:16
Woonplaats: Duitsland / Andernach-Rhein

5-bak en nog meer

Berichtdoor jan eend + » 24 mei 2006, 23:43

Hoi Ton. Het is goed gekomen (met enige moeite om pa en moe te vinden) met het ophalen van de frietklep en onderdeurtjes. 's Avonds zoeken in een klein plaatsje bij Koblenz ging me niet echt goed af :oops: . Ik ben heel blij met de spullen :D . Er zat ook nog een raam bij van de achterklep, daar hadden we het niet over gehad. Ik hoor graag of je nog iets van me krijgt :?: , behalve de senuwe.
Hier in Nederland is het moeilijk om aan een 5-bak te komen. Volgens mij istie alleen geleverd in de J9 (2500 diesel). Ik denk dat het makkelijker is voor jou om het via la douce France te proberen, zij hebben ook E-bay en de afstanden zijn te doen. Er zijn vast wel sloperijen in noord-oost Frankrijk (Verdun e.o.?). Suck6 en groetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor besbre2003 » 25 mei 2006, 10:38

Hoi Jan!
De achterruit heeft pa nog bij mij in het schuurtje gevonden. Ik hoop, dat je de spullen gebruiken kunt.
Wat de sloopers betreft, heb ik al heel frankrijk afgetelefoneert :cry: , er is zo goed als helemaal nix op de markt..of die gasten zitten in Marseille of Perpignan..en weten dan niet of het en 4 of en 5bak is :?
Groetjes, Ton
besbre2003
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 26 apr 2006, 18:16
Woonplaats: Duitsland / Andernach-Rhein


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 63 gasten