Lekkende dakrand

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Lekkende dakrand

Berichtdoor casenkim » 29 mei 2006, 22:38

Beste J7/J9 vrienden en vriendinnen,

Al een jaartje of twee rijden we met veel plezier rond in onze J9. Na de winter is onze J9 gaan lekken bij de dakrand. (we denken in ieder geval dat het water daar langs naar binnen kan....) Het randje bij de J7/J9 is natuurlijk een zwakke plek en bij ons ook wat verroest.

Hier hebben wij een vraag over:
- Weet een van jullie een goede garage/mannetje waar dergelijke problemen verholpen kunnen worden voor een schappelijke prijs?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden,

Veel rijplezier nog en vooral beter weer toegewenst.

Kim en Casper.
casenkim
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 28 maart 2006, 19:45
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor rovado » 30 mei 2006, 10:31

Hoi,

Bij onze J7 was de dakrand op veel plaatsen ook overleden. Ik weet geen adres voor je, maar kan je wel zeggen dat het best goed zelf te doen is.
Bij ons hier in België (en vermoedelijk ook in Nederland) kan je bij een doehetzelf winkel gebogen hoekprofielen van 1x1cm en 2m lang kopen die zo goed als het exacte copie is van het origineel. Je hoeft dus geen staal te buigen.
Je slijpt de oude goot eruit en laat de onderste laag ter plaatse, hier las je de nieuwe goot op en je ziet er niets meer van.
Ik ben zelf niet heel bedreven in dit alles en mij kost het 4u van begin tot einde om 2m goot te vervangen, dus reken maar uit voor de hele goot.
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

Ik weet niet zeker of het er bij een J7 hetzelfde uitziet als bij een J9...

Indien je geen lasappaaraat hebt, die kan je ook huren.

Succes,
rogier
Beter te laat in dit leven, dan te vroeg in het volgende!
J7 Camper 2000cc 1980
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)

Berichtdoor casenkim » 30 mei 2006, 14:08

Bedankt voor je antwoord, maar misschien hadden we er ook nog bij moeten vertellen dat wij alle2 2-linkerhanden hebben :cry:

We zijn echt op zoek naar een garage of vakmannetje.

Groetjes,

Casper en Kim
casenkim
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 28 maart 2006, 19:45
Woonplaats: Rotterdam


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 66 gasten