Gezocht: 204 of 304 sedan voor filmopname

Leuk artikel of boek gelezen, komt Peugeot in een TV-programma of in een film voor, en wil je je mede-forumleden daar op wijzen? Schrijf hier je eigen tips en 'recensies'.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Gezocht: 204 of 304 sedan voor filmopname

Berichtdoor FNL » 11 jan 2016, 13:44

Beste Peugeotliefhebbers,

Ik ben op zoek naar een peugeot 204 of 304 om te gebruiken bij filmopnames voor mijn korte film 'Akkerland'. Inmiddels heb ik dicht bij huis een witte peugeot 204 gevonden die gebruikt kan worden maar ik zou graag voor de zekerheid een extra optie achter de hand hebben voor het geval deze peugeot om onvoorziene redenen niet beschikbaar zou zijn. Het gaat om +/-2 a 3 draaidagen in januari of februari. Er moet met de auto korte stukjes gereden kunnen worden door 1 van de acteurs (een man van 62) hier kan de eigenaar natuurlijk bij aanwezig zijn.

Het budget voor de film is erg krap dus buiten de reiskosten om kan ik geen verdere vergoeding bieden maar in ruil voor het gebruik van de auto zou ik de Peugeotclub en/of eigenaar in de aftiteling kunnen vermelden (evt met logo) en een fotoshoot met de auto kunnen aanbieden.
De opnames vinden plaats op het eiland Goeree Overflakkee (50min. rijden vanaf Rotterdam) De kans is erg klein dat het met de peugeot 204 die ik nu heb geregeld niet door zal gaan dus een eventuele auto via de 'hier' zal in de 1e plaats echt alleen als extra optie nodig zijn.

Met vriendelijke groet, Astrid van Nimwegen (astridvannimwegen@gmail.com) of via (redactie@pcn.nl)
"a splended time is quaranteed for all"
Avatar gebruiker
FNL
 
Berichten: 185
Geregistreerd: 13 apr 2006, 22:45
Woonplaats: Hasselt

Keer terug naar Peugeot in bladen, boeken, films en op TV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten