Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
wowo schreef:Mooie auto!
Ik vond net deze te koop. Precies omgekeerd:
snelwyn schreef:hallo,
Erg leuke 203! Ik begreep dat je net als ik een van de jongeren Peugeot 203 rijders bent. Hoop je een keer tegen te komen op een evenement.
Wat betreft het probleem dat je omschrijft. Ik denk dat je iets specifieker moet zijn in je uitleg waar het water uit je blok komt. Eventueel een foto erbij. Dan kan men iets beter met je meedenken.
Groetjes Selwyn,
Zwarte 203 schreef:Hallo,
Volgens mij zit er niet veel verschil in. Pas op de 203 C kwamen de parkeer/knipperlichtjes.
Die van jou heeft waarschijnlijk nog van die richtingaanwijzers?
Ik heb nog wel een paar motorblokken liggen. Mischien kun je er wel wat mee?
Ik heb ook ooit eens een motorblok gelast wat bevroren was geweest.
Met gietijzerelektroden, eerst warmstoken, stukkie lassen, en spanning wegtikken. Etc.
Nadien het blok in de hete as gelegd en laten afkoelen.
Blok was van een cormick trekkkertje.
Zwarte 203 schreef:Bij mijn 203 uit 58, zit er links aan de onderkant van het dashboard een schakelaartje met drie standen, als je hem naar links zet dan gaat het linker lampje aan, in de midden reageert hij als knipperlicht, en naar rechts is het een parkeerlicht voor de rechterkant.
Gr
Jan Bert schreef:Wanneer je na het 'repareren' van je blok ergens ongewild langs de kant wil komen te staan, moet je vooral de bovenstaande adviezen volgen.
Word lid van de APH en vraag de technisch commissaris om advies.
Keer terug naar 403, 203 en ouder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 71 gasten