Het wel en wee van de 203 Cammionette Bachee

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Het wel en wee van de 203 Cammionette Bachee

Berichtdoor jan-03 » 22 sep 2010, 22:31

Hallo ik ben sinds een klein jaar een 203 camionette bachee ( pick-up) aan het opknappen in de zin van dat hij door de keuring kan van de rdw.
Ik heb hem afgelopen jaar gekocht van een hagenaar die hem draaiend had weggezet. Of het zo was weet ik niet, maar feit was dat de motor vorstschade had. Heb ik laten lassen maar ik moest te veel afvlakken om het weer goed te krijgen. Toen heb ik in belgie er nog 1 bijgekocht en daarmee m,n motortje weer draaiend gekregen. Hij loopt nu als een naaimachine zij het met een blikkerig geluid uit de pijp.
Het elektrisch moet nu nog gedaan worden, voornamelijk richingtaanwijzers enz. laswerk aan de dorpels is klaar en de overzetdorpels in de spuitlak gezet. nieuwe rubbers over de stuurstangen en dan nog de banden verwisselen. Ik heb 4 orginele michelin 17x400 gekocht van een forumlid.
Voor een vriendenprijs, nog dank daarvoor.2 daarvan blijken niet bruikbaar te zijn, dat is weer minder. Kenteken zit er inmiddels op.
Ik heb kilo's orgineel frans zand verwijderd voor het plaatwerk weer zichtbaar kwam. En veel smeervet ook.
Ik heb er inmiddels in gereden en toen bleek er een laadprobleem te zijn.
Dat is inmiddels opgelost door hulp van andere 203 liefhebbers, namelijk Sander en Eric. Hartelijk dank daarvoor. Sander en Eric zijn specialisten geworden in laadproblemen. Het bandenprobleem is dus nog niet geheel uit de wereld, 2 van de 4 banden bleken wel profiel maar ook droogscheuren te hebben. Dus heb ik nu nog 2 oude ongebalanceerde banden erom zitten. Bij 75km p/u is het geen prettig rijden meer.
tot zover. gr Jan.
Laatst bijgewerkt door jan-03 op 05 aug 2012, 21:55, in totaal 5 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Berichtdoor Harrie » 22 sep 2010, 22:40

welkom Jan !

een 203 Bachee is wel ERG leuk ! en redelijk zeldzaam in NL

hier staat veel informatie over je vraag, hoe je foto's kunt plaatsen.
http://www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=252

succes, we zijn benieuwd naar de foto's
en succes bij de RDW, als het alleen invoer-keuring ( = als een schouwing ) is er niets aan de hand,
als het originele kenteken er maar bij is, en het chassisnummer klopt.

Ben je trouwens lid van de APH ? ( Association Peugeot Hollande ), dé club voor alle Peugeot's van jaar 1896 tot en met type 403.

grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

1

Berichtdoor sander203 » 23 sep 2010, 22:16

Héé Jan, kennen wij mekaar niet :D ?
sander203
 
Berichten: 547
Geregistreerd: 09 nov 2004, 13:07
Woonplaats: van Ewijcksluis

Re: 1

Berichtdoor jan-03 » 13 okt 2010, 23:14

sander203 schreef:Héé Jan, kennen wij mekaar niet :D ?

Hallo Sander, ik kom zeker nog eens bij je langs. Ik hoop dat ik de papieren deze week thuiskrijg dan kan ik de platen aanvragen.
M,n amperemeter geeft geen laadstroom, en het klokje staat stil. Ik vroeg me daarvan af hoe die gelijk kan zetten enz. Dus nog vragen genoeg. gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

foto

Berichtdoor jan-03 » 13 okt 2010, 23:24

Harrie schreef:welkom Jan !

een 203 Bachee is wel ERG leuk ! en redelijk zeldzaam in NL

hier staat veel informatie over je vraag, hoe je foto's kunt plaatsen.
http://www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=252

succes, we zijn benieuwd naar de foto's
en succes bij de RDW, als het alleen invoer-keuring ( = als een schouwing ) is er niets aan de hand,
als het originele kenteken er maar bij is, en het chassisnummer klopt.

Ben je trouwens lid van de APH ? ( Association Peugeot Hollande ), dé club voor alle Peugeot's van jaar 1896 tot en met type 403.
grt, Harrie

Dank je wel voor je info Harry, ik heb zoals je kunt zien een kleine foto bij de berichten, grotere foto's moeten nog maar even wachten tot de platen er op zitten en ik de dorpels heb gespoten. Verder verander ik nog niet al te veel.
Ik ben niet lid van de APH, Enerzijds lijkt het me wel wat, anderzijds als je lid bent van een club vindt ik moet je ook aktief er aan mee doen. Dit wordt voor mij moeilijk om de tijd te vinden. Maar misschien komt het later nog eens.
gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Berichtdoor Harrie » 13 okt 2010, 23:33

beste Jan, lidmaatschap van A.P.H. verplciht je tot 'niets', je krijgt dan o.a. ons gezamelijke clubblad Le LION 6 maal per jaar,
en elk jaar een schitterende kalender.
Met je clubpas heb je toegang tot het magazijn, alleen er eens heen gaan is al leuk !
en ook toegang tot het magazijn van 404 Verenging en dat van de P.C.N.!
en alle evenementen van de 3 clubs zijn toegankelijk voor alle leden van die 3 clubs.
Als je advies of een onderdeeltje zoekt, heb je je contributie al snel terugverdiend... :wink: :mrgreen:
Maar ik leg je niets op, die keuze is natuurlijk aan jou :wink:
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

lidmaatschap

Berichtdoor jan-03 » 14 okt 2010, 20:33

Harrie schreef:beste Jan, lidmaatschap van A.P.H. verplciht je tot 'niets', je krijgt dan o.a. ons gezamelijke clubblad Le LION 6 maal per jaar,
en elk jaar een schitterende kalender.
Met je clubpas heb je toegang tot het magazijn, alleen er eens heen gaan is al leuk !
en ook toegang tot het magazijn van 404 Verenging en dat van de P.C.N.!
en alle evenementen van de 3 clubs zijn toegankelijk voor alle leden van die 3 clubs.
Als je advies of een onderdeeltje zoekt, heb je je contributie al snel terugverdiend... :wink: :mrgreen:
Maar ik leg je niets op, die keuze is natuurlijk aan jou :wink:
grt, Harrie

Ik las dat jij uit de achterhoek komt, wel ik kom uit de zuidwesthoek, het verschil is dat jij volgens mij uit een vrij droge hoek komt en ik uit een hele natte hoek. Maar dat we uit een hoek komen staat vast en beide dezelfde hobby. Ik denk dat je me in de hoek gezet hebt met je argumenten Harry en ik lid ga worden. gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

De foto's nog met ongespoten dorpels.

Berichtdoor jan-03 » 04 feb 2011, 19:03

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding De motorcode is dus niet gelijk, de motor is jonger. gr Jan
AfbeeldingAfbeelding
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Berichtdoor GoodOldDiesel » 04 feb 2011, 19:29

Die 17X400 zijn toch weer opnieuw gedraaid door vredestijn voor de HY club?
GoodOldDiesel
 
Berichten: 1778
Geregistreerd: 13 jul 2005, 16:17
Woonplaats: WestGrungCity

re

Berichtdoor 305 friesland » 04 feb 2011, 20:15

mooi in deze staat jan ,echt oud ,vind ik zelf ook wel wat hebben.
en bijkomend voordeel,het scheelt een hoop tijd en geld.
waar heb je hem mee behandeld ?
staat er echt mooi bij.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Berichtdoor jan-03 » 05 feb 2011, 00:16

Ja mooi het met deuken enz. Hij staat nu enkel in de gekookte lijnolie.
De dorpels heb ik gerestaureerd en die staan dus in de primer. De rest heb ik allleen schoon gemaakt.Ook de onderkant is onbehandeld. Ik wil er nog mee naar de spuiter om een kostenplaatje te laten maken. De dorpels moeten wel gedaan, maar de rest ben ik nog niet over uit. Ik ben een weegschaal en die mogen twijfelen :mrgreen: De banden heb ik via via gekocht maar ze zijn niet te balanceren. Ik moet toch nog elders wat op de kop zien te tikken. Kees (ruit) heeft ook een foto geplaatst van een groene camionnette die helemaal gespoten is. Het is te mooi het lijkt net een plastic auto. Je spuit z,n hele verleden weg. En dat wil ik niet. Ik weet overigens waar hij vandaan komt. Ik heb kopie's van de paspoorten van de laatste eigenaren die er mee hebben gereden. De allerlaatste is overleden, maar de echtgenote is een Nederlandse die na het overlijden van haar man eerst weer terug naar Nederland was gekomen maar nu in het zuiden van Franrijk een klein pension runt. Het zou mooi zijn om daar een keer langs te rijden met de peu. Ik heb haar aan de telefoon gehad en ze zou eventuele spullen van de peu die er misschien nog waren voor me bewaren.. Mooi hé. Dus geheel overspuiten voorlopig niet.
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Berichtdoor Harrie » 05 feb 2011, 01:00

janbachee schreef:Ja mooi het met deuken enz. Hij staat nu enkel in de gekookte lijnolie.
Mooi hé. Dus geheel overspuiten voorlopig niet.
gr jan
mooi verhaal, Jan !
en als je er mee naar Zuid Frankrijk rijdt: super, de weduwe zal verrast en blij zijn :wink:

gekookte lijnlolie? daar is een autospuiter niet blij mee.. overspuiten laat dus maar zitten, is zo véél mooier !

Waarom is de rechterkoplamp + rand anders dan links ?

grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Zwarte 203 » 05 feb 2011, 10:06

Inderdaad, zo is ie mischien wel net zo mooi, als ze niet verrot zijn is lijnolie soms een goede keuze.

Afgelopen zomer in Amerika veel olditmershows bezocht, en ook daar zie je veel in de lijnolie staan.

Zal de ogen goed de kost geven als ik de noordwesthoek in moet.
Mischien zie ik je nog wel eens rijden.
Zwarte 203
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 10 jun 2007, 17:58

Berichtdoor jan-03 » 05 feb 2011, 13:27

Harrie schreef:
janbachee schreef:Waarom is de rechterkoplamp + rand anders dan links ?
Heb ik een reden om naar het magazijn te komen Harrie!
Nee ik heb verschillende kopllampranden maar allemaal anders of niet orgineel. De belgische 203 was verbouwd tot hotrod, en de anderen waren niet beter dan die van mij. Ook zoek ik nog 1 stoel oude type voor de stuurskant. Die er nu in zit komt ook uit een sloper. Maar is ook stuk en ze zijn anders dan de oude. Daar zit een soort spiraal in de zitting. De anderen veren zeg maar!! Zo houd ik wat te wensen.
En de gekookte lijnolie is moeilijk over te spuiten, dus nog een reden om hem zo te laten :mrgreen: De dorpels moeten wel gespoten worden maar die staan ook niet in de lijnolie. Kijken of de spuiter nog een antiek potje verf heeft in smaragdpeugeotgroen. :lol: Ik ben lid van de APH geworden Harrie en ook m,n broer is lid geworden beide bij aanvang van dit kalenderjaar. Dus we komen t.z.t wel in Scherpenzeel.
gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Berichtdoor jan-03 » 05 feb 2011, 13:36

Zwarte 203 schreef:Inderdaad, zo is ie mischien wel net zo mooi, als ze niet verrot zijn is lijnolie soms een goede keuze.

Zal de ogen goed de kost geven als ik de noordwesthoek in moet.
Mischien zie ik je nog we rijden


Ik woon in Workum, dat is de Zuidwesthoek van Friesland, maar misschien zien we elkaar wel ergens, zou leuk zijn.
Ik leef onder zware druk van m,n broer die is autospuiter(in ruste) maar de 203 van hem is of komt hij net uit de showroom. Hij heeft hem zelf voorbereid voor de spuiter en is gespoten in een soort van satynglans zwart. Heel mooi gedaan. Ook van binnen vindt ik hem prachtig.
Hij zegt spuiten die auto, alles ook binnenkant deuren enz. Maar ik denk
dat ik dat voorlopig maar niet doe..... :?: :!: :roll:
gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Berichtdoor Zwarte 203 » 05 feb 2011, 14:44

Ik bedoelde ook de zuidwest hoek.
Is voor mij naar het noorden vandaar de vergissing
Ik kom nog wel eens aan de Carl Fellingerweg in Idsegahuizum.
En dan toer ik nog wel eens door Workum heen, we komen ook veel in Gaasterland
Zwarte 203
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 10 jun 2007, 17:58

Berichtdoor ruit'48 » 05 feb 2011, 17:01

Een ander alternatief is de auto gewoon ïn de verf/lak zetten met een verfroller, dan moet je wel zijdeglans nemen of mat omdat dat in combinatie met de roller het mooiste resultaat geeft. Goed schuren oneffenheden bijwerken hier en daar wat primer met een spuitbus en rollen die handel. Zo knap ik al jaren mijn auto's op.
Bovendien is het een camionette, een werkpaard en geen luxe paard. Denk er maar eens over na !
Nu even over je voiture, ziet er geweldig uit ,een sfeervolle 203 'dans son jus'
Wel een rare spiegel op dat linker spatscherm, lijkt wel een binnenspiegel, er af dat ding..! En die koplampringen, gewoon meeverven dan zijn ze weer gelijk.
Verder helemaal o.k.. :wink:

Gr. Kees
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Berichtdoor jan-03 » 05 feb 2011, 19:07

ruit48 schreef: Wel een rare spiegel op dat linker spatscherm, lijkt wel een binnenspiegel, er af dat ding..! het een camionette, een werkpaard en geen luxe paard. Denk er maar eens over na !
Nu even over je voiture, ziet er geweldig uit ,een sfeervolle 203 'dans son jus'
En die koplampringen, gewoon meeverven dan zijn ze weer gelijk.
Verder helemaal o.k.. :wink:

Gr. Kees


Die spiegel zat er op Kees, Ik vond het ook al apart maar ik heb hem laten zitten omdat ik het karakter en de eigenaardigheden die hij nu heeft zo wil laten om het verleden van deze auto te koesteren. De koplampringen wil ik wel veranderen die staan me tegen op 1 of andere manier. Het opnieuw verven met een roller is een mogelijkheid die ikzelf ook wel voor dit type auto voorsta.
Ik heb de stalen huif ook nog, alleen zonder verbindingslatjes en doek.
Ook die wil ik wel weer in ere herstellen. Ik weet overigens niet welke kleur orgineel het doek heeft gehad. Het doek op de foto die jij plaatste vindt ik niet passen bij groen. Wit vindt ik te kwetsbaar, misschien legergroen o.i.d
Ik ben ook heel blij met deze auto, hij past ook bij mij. Netheid is niet m,n sterkste kant.
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Berichtdoor GoodOldDiesel » 05 feb 2011, 21:24

Gewoon ouderwets bruin tentzeildoek?

Gekookte lijnolie? Hoe breng je dat aan? Lijnolie koken en dan kwasten en achteraf de ramen schoonmaken? Heb je dan niet een vette wagen achteraf of trekt het in oid?
GoodOldDiesel
 
Berichten: 1778
Geregistreerd: 13 jul 2005, 16:17
Woonplaats: WestGrungCity

re

Berichtdoor 305 friesland » 05 feb 2011, 21:52

aanbrengen kan gewoon met een doek , hoeft niet warm ,is wel beter maar hoeft dus niet .
ik heb de mijne er ook ingesmeert ,en na een paar uur weer uitgepoetst.
zo zit het wel in de roest maar niet zo zeer op de lak.
er zijn er vast die het anders doen en ook ik zou dat wel willen weten.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Berichtdoor jan-03 » 05 feb 2011, 22:00

GoodOldDiesel schreef:Gewoon ouderwets bruin tentzeildoek?

Gekookte lijnolie? Hoe breng je dat aan? Lijnolie koken en dan kwasten en achteraf de ramen schoonmaken? Heb je dan niet een vette wagen achteraf of trekt het in oid?

Kan je zo kopen, is overal goed voor! Voor metaal meng je het met 10-30% terpentine. Aanbrengen kan met een kwastje en daarna goed uitwrijven met een doek. Het heeft als voordeel dat de kale plekjes beschermt worden door de lijnolie. Ook bij velsnaden enz trekt het ertussen. Je kan het ook op hout aanbrengen. Het heeft als eigenschap dat het waterafstotend is. Bij een auto die goed afgelakt is heb je het niet nodig. Die zet je goed in de was. Niet gebruiken op plekken die je van plan bent te spuiten. Heet wordt ook veel gebruikt voor oud gereedschap bijvoorbeeld. Ook kwasten worden erin weggezet, die blijven daardoor soepel. Je kunt ook je handen er mee inwrijven om de huid soepel te houden. Het is al een oud recept. Typ maar eens in op google!!!
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

stuurstang

Berichtdoor jan-03 » 10 feb 2011, 00:58

Er zat flink ruimte op de stuurstang koppeling en heb hiervoor een rivisieset via Sander. Deze heb ik inmiddels geplaatst en de ruimte is nu geheel verdwenen, Meteen ook de diverse smeernippels vol gespoten.
Onderste moer met borgveer eerst verwijdert, dus waar de steeksleutel zit zie foto:

Afbeelding
Daarna aan de bovenkant een borgring verwijderen en dan kan je na een paar flinke klappen de conische pen enz verwijderen. Nieuwe set aanbrengen en uitvullen met de bijgeleverde plaatjes en nylon vulring.
Nieuwe is iets anders dan de oude. Borgring er weer in en alles weer spelingvrij.

Afbeelding
foto is overbelicht maar je kan zien dat er nu een rubberafsluiting tussen zit. Was eerder een stalen ring met een sluitrubber daar weer tussen.
Moer met borgveer is nu een borgmoer met zo'n nylonkern.
Ik denk dat het gestuiter over de Franse zandweggetjes er geen goed aan heeft gedaan.

Ik voelde onder het rijden dat ik moeite had een rechte lijn te houden.
Is nu helemaal oké.. :wink: :!:
Je kan ook goed zien dat er flink lood is geslagen aan de velg.
Ook het stootrubber is weg wat daar hoort te zitten. Was helemaal gaar en viel er zo af toen ik het vast pakte.
Zo blijft er wat te doen.
Er komt ook nog een temperatuurmetertje op voor controle koelwater.
Ik denk maar tegelijk met het inbouwen van de kachel.
gr Jan.
Laatst bijgewerkt door jan-03 op 10 feb 2011, 01:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Berichtdoor Harrie » 10 feb 2011, 01:05

mooi Jan !
ga je de sporing nog een keer even ( simpel ) controleren ?

p.s.: er zit wel erg veel balanceerlood aan de velg...
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor jan-03 » 10 feb 2011, 01:16

Ja hij moet ook nog uitgelijnt, ik heb ze zelf op het zicht vastgezet.
De banden heb ik overgenomen voor zijnde zo goed als nieuw.
2 daarvan had ik bekeken, de 2 die er voor omzitten en de andere 2 heeft de verkoper bij mijn achter in de auto neergelegd. Maar bij die 2 zitten zitten slechte plekken in het profiel en die kan ik dus niet gebruiken.
:evil:
Totaal € 200,-- betaald maar zal toch om wat anders moeten zoeken.
De 2 die er nu om zitten moet wel heel veel lood bij!!
Ik kan er zo wel mee rijden dus ik ben eerst wel gered. Voor ik ze echt nodig heb hoop ik 4 anderen te hebben.
gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

re

Berichtdoor 305 friesland » 10 feb 2011, 08:24

hallo Jan ,wat voor maat zit er onder de peugeot, ik heb nog mooie michelins staan , 165 15 , tussen de 6 en 8 mm profiel.
mischien is dat wat.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Volgende

Keer terug naar 403, 203 en ouder

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron