lassen aan bodem 203

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 08 jan 2012, 23:09

Het eerste stuk is afgelopen week in de bodem van de 203 gelast ! Voor de duidelijkheid het is net achter de voorstoel. Serge, het zijn inderdaad meestal wat oudere mannen die de oudste auto's hebben, maar dat houdt niet automatisch in dat ze dan ook niet meer mee kunnen in het hedendaagse digitale tijdperk ! Met wat schriftelijke instructie uit Workum kunnen vanaf nu ook foto's worden geplaatst. Dat mig lassen is echt een kunst zeg, zeker als je 0,8 mm plaat aan oude nog dunnere versleten bodemplaat moet hechten. Heb er lang tegenaan zitten hikken maar ben er toch zelf aan begonnen en nu doorgaan want al doende leert men heb ik ontdekt. Van het gladslijpen is de de hele garage pikzwart geworden, inclusief binnen en buitenkant van de auto.
gr Aart
Laatst bijgewerkt door A.B.203 op 11 jan 2012, 23:19, in totaal 2 keer bewerkt.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan 203

Berichtdoor jan-03 » 08 jan 2012, 23:11

Afbeelding
Zo staat die er wel Aart!! Je bent er bijna.. De eigenschappen precies tussen de haken van img plakken..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor 403diesel » 10 jan 2012, 02:35

Laswerk ziet er toch best uit?

Het beste is het slijpsel goed weg te zuigen voor verdere bewerkingen. Los slijpsel roest makkelijk.
Succes verder. Je hebt nog wel een stukje bodem te gaan :D

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor jan-03 » 10 jan 2012, 08:21

Ik vindt knap van je Aart dat je blijft doorzetten en ook het bodemlaswerk zelf doet.. Ik ben ook nog geen co2 expert hoor..
De te lassen delen moeten goed blank zijn en mooi 'aan"liggen... Verder vindt ik het positioneren van de las t.o.v elektrisch ff wennen net als het fijne lasdraadje!! Het is bij mij nog steeds bakwerk.. :D Dit van jou ziet er al goed uit en ben dus op de goede weg... Wat je al niet bij leert als Futter!! :mrgreen: Je moet het ook wel goed doen he Aart anders stamp je er door heen als je een keer schrikt in het verkeer!! :lol:
succes verder
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 10 jan 2012, 17:02

Jan, geen mens is te oud om nog wat te leren, maar ijzer bewerken is wezenlijk anders dan met hout en dossiers omgaan. Ik heb de voetenbak voor de bestuurder nog wat verder eruit geslepen. Morgen weer een passend stuk maken uit een staalplaat en dan de zaak weer dichtlassen. Ik ga (door onkunde) niet voor de schoonheidsprijs maar wel voor waterdichtheid. Vandaag nog even herstelwerkzaamheden aan een 604 zitten bekijken daar waren heel veel foto's van op het forum, een echte staalkunstenaar zeg.(vakman) AfbeeldingMaar wie weet hoe ver onze metaal bekwaamheid nog gaat oplopen. Ik begin al last van haast te krijgen want de auto is al bijna vier weken niet meer op straat geweest. Ik las met een Telmig 180/2. Kon het apparaat voor langere tijd lenen inclusief een flinke gasfles. Heb al aanbiedingen voor lashulp gehad maar ben voorlopig nog zo eigenwijs om het eerst zelf verder te proberen onder de knie te krijgen.Afbeelding
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 11 jan 2012, 23:24

De grootste gaten zijn weer gedicht, hier en daar nog wat kleine stukjes metaal plaatsen en in de wielkast nog iets fabriceren want daar zit nog wat verrot plaatwerk waardoor water bij de bodem naar binnen kan komen.AfbeeldingAfbeelding
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor 403diesel » 12 jan 2012, 00:04

A.B.203 schreef:Afbeelding


Netjes hoor, dat zit wel vast. Heb je dit ingelast of een stukje laten overlappen?
Vergeet niet de rand tegen de dorpel ook i.i.g. elke 2,5 cm een lasje te geven. Aflassen is natuurlijk nog mooier, maar doordat je in de hoek werkt is dit ook de lastigste kant.

Succes.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 12 jan 2012, 09:10

Het is ingelast en aan de buitenzijde om de 2 cm aan de dorpel gebakken. Aan de binnenzijde wil ik een soort van hoekstrip tegen de dorpel en bodemplaat lassen want het onderste gedeelte van de binnendorpel was natuurlijk ook verteerd. Denk er aan om proplassen te gaan maken. Weet iemand hoe je vanaf onderen moet lassen, dus liggend onder de auto lassen aan de bodem. Moet de apparatuur bv anders worden ingesteld, meer gas toevoegen oid ? Zo lassen gaat slecht het gesmolten metaal komt nl naar beneden.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor 403diesel » 12 jan 2012, 21:56

A.B.203 schreef:Het is ingelast en aan de buitenzijde om de 2 cm aan de dorpel gebakken. Aan de binnenzijde wil ik een soort van hoekstrip tegen de dorpel en bodemplaat lassen want het onderste gedeelte van de binnendorpel was natuurlijk ook verteerd. Denk er aan om proplassen te gaan maken. Weet iemand hoe je vanaf onderen moet lassen, dus liggend onder de auto lassen aan de bodem. Moet de apparatuur bv anders worden ingesteld, meer gas toevoegen oid ? Zo lassen gaat slecht het gesmolten metaal komt nl naar beneden.


Liggend onder de auto lassen is niet aan te bevelen en eigenlijk best gevaarlijk. Je hebt (een beetje afhankelijk van het soort gas; verhouding Argon/Co2) altijd in meer of mindere mate last van spetters. Als je onder de auto licht en je een spetter door je kleren voelt schroeien doet dat zeer en je kunt geen kant op als iets vlam vat. Als je iemand met een brug kent wordt het een ander verhaal.
Boven het hoofd lassen blijft lastig, maar is te doen met een beetje (veel?) oefening. Als het staal naar beneden druipt bij rupsen leggen, stel het apparaat iets hoger in en hanteer een hogere voortloopsnelheid. Makkelijker is de toorts stil te houden, even de knop in te knijpen (ca 2 sec.) en weer los te laten, iets verplaatsen en herhalen. Al de las dan druipt stana of de spanning/draadsnelheid te hoog waarme je ook een gat krijgt waarvan het metaal naar beneden valt of de tijd is te lang. Als de las er bol op ligt zonder echte inbranding dan is de spanning/draadsnelheid te laag.
Ik ga een beetje uit van de instellingen zoals je de reeds gemaakte lassen hebt gedaan en dat dit goede lassen zijn en geen plaklassen.
Altijd moeilijk te beoordelen vanaf een foto en omschrijving. Er zijn veel factoren. Een gasprobleem zie je direct. Leg maar eens een proeflasje met de gaskraan dicht. Dit geeft een heel herkenbaar beeld. Als je dit ziet (kan ook in mindere mate zijn) dan heb je te weinig gas door te lage druk, wind, etc. Of je gas heeft niet de goede samenstelling. Dit laatste zal bij jou niet aan de hand zijn; ik neem aan dat je niet op 200+ Ampére last.
Mocht je toch onder de auto moeten lassen, pak jezelf helemaal in met leren lasschort, leren hoofdkappen e.d. en ga niet direct onder het te lassen gebied liggen maar er schuin onder.
Safety first!

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 15 jan 2012, 00:05

Serge bedankt, onder de buitendorpel moet het plaatwerk ook aan elkaar worden gelast en dat kan natuurlijk niet van binnenuit vandaar. Zal de auto wat opkrikken zodat ik de toorts iets schuin kan houden en er zo makkelijker bij kan. Ik ga zeker niet klem onder de auto en recht boven mijn hoofd liggen bakken. Moet wel heel veel en lang slijpen dus netjes lassen is nog niet aan de orde.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 20 jan 2012, 23:04

De grootste gaten zitten dicht, vandaag vanuit de wielkast van het linkervoorwiel een stuk plaatwerk in de hoek gelast. In de bak van de linkerstoel nog een paar stukjes lassen en nog een plaatje tussen de binnendorpel en de bodem.
Afbeelding
Afbeelding
Vorig jaar heb ik een accubak met de staalborstel ontroest en 1x ingesmeerd met gekookte lijnolie. De bak is in de tuin in weer en wind gelegd en het roest in niet teruggekomen. Op geroest ijzer en ijzer wat eerder met een teerachtig product is bewerkt -bv de onderkant van een oude auto- kan na het globaal verwijderen van de teersubstantie ook lijnolie worden gesmeerd, heeft iemand er op lange termijn ervaring mee ? Je kan wel goed blijven zien hoe het materiaal zich houdt. Wat er achter de teerlaag oi.d gebeurt kan je niet zien maar zeker is dat vocht er achter kruipt.
Afbeelding
Afbeelding
Op nieuw ingelast plaatwerk en ook op de bodem aan de binnenzijde van de auto wordt roestwerende verf van Tenco gebruikt. Afbeelding
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor jan-03 » 21 jan 2012, 22:55

Hallo Aart je wordt al aardig vakman met metaal!!! Je kan zo weer een nieuwe cariëre starten!! :mrgreen:
Lijnolie is prima spul hoor.. Je kan ook de bouten even dompelen Aart dan roesten ze niet vast..
Plekken met steenslag e.d zal het niet hard genoeg voor zijn verwacht ik maar als je het op plekken toepast wat je kan zien en onderhouden dan
kun je het makkelijk nogmaals even insmeren..
Maar er zijn natuurlijk wel betere middelen maar kosten ook meer.. En de pensioenen lopen terug dus zuinig met de uitgaven.. :lol:
Het wordt weer een degelijke 203 Aart..
Kan die zo weer 50 jaar mee... Hoezo duurzaam??? :D 203 is er een goed voorbeeld voor.. Geen overbodige troep wat kapot kan gaan..
En een schitterend sieraad voor onze wegen.. En Aart jouw glanzende ronde bol onder het ronde dak is ook een sieraad!! 8) :D
Succes verder..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor Leeuwtje » 22 jan 2012, 11:05

Leuk dat er 405 grijs op de 203 komt :mrgreen:
205 CJ & Generation
Leeuwtje
 
Berichten: 1060
Geregistreerd: 05 okt 2006, 22:44
Woonplaats: Gelderland

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 22 jan 2012, 11:15

Jan, mooi dat jij het nog met me ziet zitten, jammer dat je zo ver weg woont anders kon ik bij je aan de slag, werden we een soort mini en maxi koppel. Op de 2e foto van het laatste bericht zie je ook hoe dik de laag bitumen en teer is die men destijds heeft aangebracht. Ik kom er achter dat er bijna overal narigheid achter de zwarte smurrie verborgen zit.
De schoongeschrapte delen gaan in de lijnolie en op nieuw plaatwerk gaat roestwerende ijzerverf. Afbeelding De bak onder de voorstoel was ook deels weggerot, heb gisteravond eerst van karton mallen gemaakt en toen het plaatwerk gevormd. Helaas was de gasfles leeg dus maandag eerst op pad voor we verder kunnen. Plaat van 0,8 mm is nog wel te vormen in de bankschroef, tussen latten oid en met de hamer.

Leeuwtje, het grijs blijft uit het zicht of je moet er onder kruipen of (later) de bekleding oplichten.
Overigens was er niets mis met de 405 heb twee TD diesels gehad.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor 305 friesland » 22 jan 2012, 14:55

Goed bezig aart, ja het blijft rot werk tenminste zo denk ik er over en heb zelf het nodige ook nog te doen wat laswerk betreft.
Goed schoonmaken is heel belangrijk en aansluiting ook .
En ik gebruik waar het kan tenminste vaak wat dikkere plaat maar die is moeilijker te vervormen.
Maar dit gaat wel goedkomen :lol: :lol: :lol:
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 22 jan 2012, 16:33

Hoi Hans,
ja al doende leert men. Lassen is nog niet echt mijn hobby maar als het lukt dan geeft het wel een kick.
Ik zie dat jij een 305 gtx met een HDI hebt. Dat is toch niet een standaard uitvoering ? Ik heb ook een GTX gehad, mocht je nog striping nodig hebben er ligt hier nog een rolletje in de schuur.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor 305 friesland » 22 jan 2012, 16:39

ik heb inderdaad een gtx met een hdi er in ,natuurlijk niet standaard zelf in gezet en staat wel op kenteken met diesel.
ik wil de striping wel overnemen ,ik heb nog een auto waar de zelfde striping op zit .
anders maar even een berichtje terug via pb.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 24 jan 2012, 22:08

de lassen glad geslepen, licht in de polyester plamuur gezet, strak geschuurd en alles voorzien van een 1e laag roestwerende verf. Op de bodem-aansluitingen onder bij de dorpel wordt aan de binnen en buitenzijde nog strijkkit aangebracht. Her en der zijn nog wel meer kleine stukjes plaatwerk te vervangen maar dat is voor latere zorg.Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingDe afbouw en schoonmaak kan beginnen waarna de 203 weer uitgelaten kan worden. Veel opgestoken van de las activiteiten en adviezen van forummers
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor 403diesel » 24 jan 2012, 22:42

Goed bezig geweest Aart!

Ziet er weer prima uit. Nu je de smaak te pakken hebt, motorkapsluiting?? :D
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor jan-03 » 25 jan 2012, 00:54

Zo Aart, die kan wel weer een paaltje verdragen.. :lol: Na zware arbeid is het goed rusten... Deze 203 kan er weer tegen..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor risky » 26 jan 2012, 11:44

netjes gedaan hoor :D
Die kan er weer tegen aan.
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 27 jan 2012, 20:25

Mannen bedankt voor de aanmoedigingen. Vandaag onder het linker voorspatbord bezig geweest en er oa dakleer uit getrokken. Daarachter was ook het een en ander gaan groeien dus nog volop werk maar voorlopig ga ik niet meer even op een oud tuinstoel kussen onder de auto liggen. Er komt vlgns mij ook nooit een eind aan het klussen aan een oude auto, heb je het ene gerepareerd of mooier gemaakt dan dient zich het volgende wel weer aan. Moet eerst in de keuken aan de gang , de vaatwasser weigert alle dienst en de keukenbaas is streng voor me ! Bijgaand werkpaard gaf minder problemen. Foto is gemaakt in de buurt van Janbachee, ra ra.
Afbeelding
Gr Aart
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor jan-03 » 27 jan 2012, 20:33

uhhh Vaatwasser, dat is toch dezelfde als die ook onder oude auto's ligt????????????? :lol: Foto hier in de buurt?? Ja zou zomaar kunnen, het zijn hier allemaal
hellingen en jachtwerven.. Zelf geen boot meer maar een andere hobby!!! :mrgreen:
Ook je voorschermen rot!! :?: Is jouw auto van een gewezen dakdekker geweest?? Sluit wel goed af maar o wee als er water/ lucht achter komt dan droogt het niet en dan vallen de gaten.. :cry:
Och je hebt goed kunnen oefenen.. :wink:
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor A.B.203 » 27 jan 2012, 22:39

Ik weet niet wat het beroep was van de vorige eigenaar uit Drente, de man leeft trouwens niet meer en ik neem aan dat hij er in de vorige eeuw vanuit is gegaan dat hij door het aan en opplakken van dakbedekking de meest ultieme conservatie maakte. Om het maar modern te zeggen, het voortschrijdend inzicht leerde dat deze methode ook niet alles was, er kon nl water en lucht bij en dan weet je het wel. Er is daar niets doorgerot hoor maar ik heb al wel gezien dat de dakbedekking ( versterkt met polyester) eigenlijk overal is aangebracht. En ik dacht dat het alleen maar op de binnen en buitenkant van de bodem zat. Maar geen kwaad woord hoor over het wagentje het plezier is er niet minder door. De auto wordt door het afbikken steeds lichter en gaat straks helemaal als een raket.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: lassen aan bodem 203

Berichtdoor jan-03 » 17 feb 2012, 23:52

Heb je nog wat kunnen doen Aart of heeft je project in de winterberging gezeten... :D
Hoop je snel weer ergens te zien als het warmer wordt met de 203 natuurlijk..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Volgende

Keer terug naar 403, 203 en ouder

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten