Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor joospeugeot » 22 jul 2012, 15:16

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 24 mei 2016, 03:26, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor Kees » 22 jul 2012, 18:26

Die L moet via een lampje naar de plus van het contact, anders doet hij het niet. Bij mijn 404 heb ik het lampje van de hydrovac in de teller gebruikt (heb geen hydrovac maar wel zo'n teller) . Ik heb ook een 403 daar zit 'L' van de wisselstroom dynamo rechtstreeks op de plus, gaat daar goed maar een lampje is mooier.
groeten van Kees
Avatar gebruiker
Kees
 
Berichten: 612
Geregistreerd: 05 aug 2004, 22:28
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor joospeugeot » 22 jul 2012, 18:30

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 24 mei 2016, 03:16, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor Kees » 22 jul 2012, 18:38

Je hebt gelijk, te snel gelezen, kwestie van proberen denk ik
groeten van Kees
Avatar gebruiker
Kees
 
Berichten: 612
Geregistreerd: 05 aug 2004, 22:28
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 24 jul 2012, 21:12

Moest en zou ik even kijken of ik die dynamo aan t lopen kreeg.
Nogmaals de riem gespannen, +12 contact spanning op de +, B+ aan t kabeltje wat richting dash gaat en een kabeltje vanaf +12 via een lampje naar L.
Contact aan, lampje gaat branden :D, voorgloeien.....................effe wachten.................... starten, lopen........ lampje blijft branden en nog steeds geen 13,8V aan de accu noch aan de dynamo, NONDEJU!!!! :evil:
Motor uit. klep dicht, ik weet t niet meer. Heb op diverse sites al gekeken maar volgens mij sluit ik m toch goed aan of mis ik iets?
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor RondeB » 24 jul 2012, 21:22

nou, je mist in ieder geval laadspanning........ 8) maar goed, moeilijk te zien waar er nu wat fout gaat op geschat 300km afstand achter een beeldscherm.
Enige wat ik je kan adviseren, rustig een stoeltje d'r bij pakken, uitzoeken hoe 't op papier zou moeten zijn en dan alles (nog eens) na lopen. :?
RondeB
 
Berichten: 2552
Geregistreerd: 03 apr 2004, 17:17
Woonplaats: ureterp

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor 403diesel » 24 jul 2012, 22:16

Zet de B+ eens direct op de accu i.p.v. over de amperemeter in het dash. In zo'n geval ga ik hier even bij de plaatselijke startmotorenboer langs. Die kan de dynamo even doormeten en binnen 3 seconden weet je of de dynamo stuk is, jij iets verkeerd doet, of in de auto iets niet klopt zoals bijvoorbeeld de amperemeter kapot. Het doormeten is hier service, de bevestiging dat ik er geen verstand van heb dus ook :mrgreen: Meestal een gevalletje Pilot error hier in Tiel :mrgreen:

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor RondeB » 24 jul 2012, 23:20

kweenie hoor, maar ik lees hier toch wel wat overbodige informatie...volgens mij is de ombouw van gellijkstroom dynamo naar wisselstroomdynamo vrij simpel.

1) alle gelijkstroommeuk weg= spanningsregelaar + bedrading , amperemeter op dashbord afkoppelen, is niet bruikbaar meer.
2) DIKKE draad trekken van startmotor + aansluiting (accukabel dus) naar B+ aansluiting op wisselstroomdynamo, dit is de "laadkabel".
3) dunne (gewone) draad aanleggen van d+ aansluiting op wisselstroomdynamo naar een bruikbare lampaansluiting op dasbord of eventueel batterijconditiemeter (=voltmeter)..
4) eventueel massadraad van behuizing dynamo naarcarrosserie.

Als er nog een =aan sluiting op de wisselstroomdynamo zit is die voor een ontstoringscondensator.

Da's alles dacht ik, zo doe ik 't iig altijd bij de ombouw van legerdaf's, werkt prima.
RondeB
 
Berichten: 2552
Geregistreerd: 03 apr 2004, 17:17
Woonplaats: ureterp

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 25 jul 2012, 11:03

Aangezien ik vanmorgen maar bleef malen over dat gedoe met die dynamo heb ik maar eens het verstand op 0 gezet (dat zijn nog altijd 2 stapjes omhoog voor mij :mrgreen: ) en ben maar eens gaan klooien met die +12contact kabel.
Aangezien er maar 2 mogelijkheden zijn om de kabel op de dynamo aan te sluiten had ik 50% kans om t goed te doen. De spanning uit de dynamo zoals hij nu was aangesloten was 0.3V
De stekker met lopende motor losgetrokken en voorzichtig aan t andere contact aangetikt. Dynamo bewoog in zijn ophanging :shock: 2-4mm maar toch. Leek alsof hij veel weerstand kreeg en niet wilde meewerken. Stekker nog wat langer er aan gehouden.................geen brand, geen vonken, geen lawaai........ hmmmmm zou t dan nu goed zijn?
Stekker vastgezet en multimeter aan de accu........... 13,5V :D T werkt :!: Apmeremeter over de accukabel heen geklemd (ik heb een contactloze accumeter die tot 400A gaat). 4,8A laadstroom
Geweldig, eindelijk laadt de accu bij. Meteen een ritje naar de bank maken dan maar, motor liep toch al.
Geen verschil in motorvermogen (als dat er al was :mrgreen: )
Toen ik echter wegreed bij de bank maakte de V-snaar een snerpend geluid de eerste 200m maardaarna was t weg. wellicht toch nog maar een keer de snaar spannen.

Nu op zoek naar een raamrubber voor t voorraam.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 21 sep 2012, 20:28

Het blijft leuk om in de 403 Bachee te rijden. Van de week bij gebrek aan een aanhangwagen de 403 ingezet om een garage afval leeg te maken. Geweldig hoeveel troep er in de bak kan. Hele kasten gesloopt en achterin gezet. De bak was aardig vol geladen met hout/glas/tuinkussens enz enz.
Donderdag de rit naar t milieupark gemaakt. Geen centje pijn, mijn vader nog even opgehaald want die wilde dat wel even meemaken hoe dat ging in zo'n knusse Bachee.
Ik was dus in de veronderstelling dat ik wel een eye-catcher zou hebben tussen al die burgerlijke corrolla's en octavia's op t stort, staat er voor me een Citroen B14 pickup uit 1930-1940 zoiets. :shock:
Meneer kwam even een stapel oude matrassen brengen die in t bakje lagen. Wat een leuke aanblik dat wagentje. In zeer mooie staat en prachtig in de lak.
Zoiets als deze dus:
Afbeelding

Vandaag een ritje gemaakt naar t gemeenschapshuis om wat werk te verzetten voor de burendag morgen. Ben aan t overwegen om m morgen mee te nemen als eye-catcher. Ook nog een ritje gemaakt naar een klant. Gaat allemaal perfect. 't Gaat niet snel maar waar kun je in Sittard nog snel rijden per slot van rekening.
Steeds meer straten hier in de buurt worden 30 km/u en buitenwegen 60 km/u en dat is nu net de snelheid waarbij de bachee zich lekker voelt. Áls je al 50 of 80 kunt rijden dan is t asfalt zo slecht en kapot dat je beter langzamer kunt rijden.
Olielampje gaat alleen aan bij langere ritten met hogere snelheid (10-15 km met tussenstukken waar ik 70 rijd). Dynamo laadt goed bij, geen problemen meer gehad met lege accu's en de laadstroommeter op t dash werkt perfect.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor jan-03 » 21 sep 2012, 21:42

Heb je de kieper er nu uit?..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 21 sep 2012, 21:53

Nee, ik heb nog geen achterklep, die moet nog uit t magazijn van hans komen samen met een huifje. Tot die tijd laat ik die achterbak er in zitten.
Trouwens, toen ik op t stort was zag ik op de weegschaal staan dat hij 1450 woog leeg incl. de kiepbak zonder mij d'r in........ Ben benieuwd wat hji weegt met de bak d'r uit.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor jan-03 » 21 sep 2012, 21:56

nou wel een 250 kilo lichter waarschijnlijk.... Oppassen voor wielspin dan bij wegrijden.. :lol:
Mmmm Hans was ook in Appelscha....
Was misschien wel wat zonde geweest voor je cabrio om die zooi in mee te nemen.. :D
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 21 sep 2012, 22:01

LOL :mrgreen: Wielspin heb ik nu alleen in snelle bochten dus dat wordt oppassen. Dank voor de tip.
We waren in Drenthe met 2 vervoermiddelen te weten 1 Volvo XC90 (nutteloze auto) en een Skoda Octavia 1.4T en 1 auto, mijn 308 CC :mrgreen:
Die klep had makkelijk in de XC90 gepast of in de Octavia. Had ik dat maar eerder bedacht inderdaad.
Aan de andere kant, misschien blijft me ook wel een indenor aan de vingers plakken ter vervanging van de indernor in mijn bachee ooit en ik neem aan dat die XC90 er niet blij van wordt om dat in de koffer te krijgen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 26 okt 2012, 19:38

Vandaag nog maar 'ns een ritje gemaakt in de Bachee. Starten doe ik nu na veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer voorgloeien. Ik dacht t na 30 seconden te proberen maar je moet minimaal 50-60 seconden geduld hebben. Misschien daar eens een op afstand bedienbaar systeem voor maken met 1 minuut timer :mrgreen:
Helaas bleek mevrouw de bachee er vandaag niet zoveel zin in te hebben als gisteren. Toen startte ze in 1 keer, vandaag bleek een 2e en 3e poging noodzakelijk. Anyway, toch gelukt. Jammer genoeg moet je bij dit druilerige regenweer wel een dweil meenemen want de ramen zijn niet vrij te houden. Phoe dat is oppassen onderweg.
Direct na de koude start blijkt t oliedruklampje te blijven branden, ook met een beetje extra gas. :shock: :? :cry: Na 800-900 meter gaat t lampje vaker en langer uit en blijkt de druk binnen grenzen. Baart me wel wat zorgen.
Op t stort wederom begeerlijke blikken richting Bachee. Met mijn zwager een broodje gaan eten (hij trakteerde) bij een broodjeszaak op t industrieterrein alwaar de uitbater me spontaan geld bood voor de auto. Helaas bleek hij al 20 jaar onder een steen gewoond te hebben want zijn bod was slechts de helft van wat ik (minimaal) zou willen, ALS ik hare majesteit al kwijt ZOU willen. Meneer haakte toen maar af.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor joospeugeot » 26 okt 2012, 20:07

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 24 mei 2016, 03:15, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor 403diesel » 26 okt 2012, 21:44

joospeugeot schreef:ik was naar een 504 diesel gaan kijken (2.3 diesel). en in t handboekje stond dat je tussen de 25-60 sec moest voorgloeien !.
ik denk zelf dat de 403 zelfs nog langer moet. hoe kouder de buitentemperatuur hoe langer.


Klopt wel Joos, de latere diesels starten een stuk makkelijker dan de oude. Voorschrift van een gemariniseerde XD85 was 50 seconden gloeien. Al de compressie wat terugloopt en het echt koud is wellicht langer dan een minuut.
Ik ga m'n pickupje morgenvroeg eens proberen aan de gang te krijgen. Ben benieuwd.

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor jan-03 » 03 jan 2013, 23:32

MarcoWetzels schreef:Vandaag nog maar 'ns een ritje gemaakt in de Bachee. Starten doe ik nu na veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer voorgloeien. Ik dacht t na 30 seconden te proberen maar je moet minimaal 50-60 seconden geduld hebben. Misschien daar eens een op afstand bedienbaar systeem voor maken met 1 minuut timer :mrgreen:
Helaas bleek mevrouw de bachee er vandaag niet zoveel zin in te hebben als gisteren. Toen startte ze in 1 keer, vandaag bleek een 2e en 3e poging noodzakelijk. Anyway, toch gelukt. Jammer genoeg moet je bij dit druilerige regenweer wel een dweil meenemen want de ramen zijn niet vrij te houden. Phoe dat is oppassen onderweg.
Direct na de koude start blijkt t oliedruklampje te blijven branden, ook met een beetje extra gas. :shock: :? :cry: Na 800-900 meter gaat t lampje vaker en langer uit en blijkt de druk binnen grenzen. Baart me wel wat zorgen.
Op t stort wederom begeerlijke blikken richting Bachee. Met mijn zwager een broodje gaan eten (hij trakteerde) bij een broodjeszaak op t industrieterrein alwaar de uitbater me spontaan geld bood voor de auto. Helaas bleek hij al 20 jaar onder een steen gewoond te hebben want zijn bod was slechts de helft van wat ik (minimaal) zou willen, ALS ik hare majesteit al kwijt ZOU willen. Meneer haakte toen maar af.


Hoe staat het ervoor met de bejaarde dame Marco..?.
Ik zou haar graag eens in het echt willen zien..
Heb je de kiepbak er nu af?
Afbeelding
Mooi zo met de lichten aan.. Ik vindt haar zeer fotogeniek!! :wink:
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 04 jan 2013, 20:00

Jan, je bent altijd welkom natuurlijk, koffie is vers. (wel een enorme afstand)
De jongedame staat op de oprit even werkloos te zijn. Ik wilde haar niet in de pekel laten rijden maar dat is nu weer weggespoeld gelukkig.
Het is echter geen pretje om met Bacheetje in dit weer te rijden, door de regen en het vochtige week heb je snel beslagen ramen en dan valt er bijna niet meer veilig mee te rijden. Thuis laten dan maar voordat ik er mee ergens tegen aan rij.
Starten zal ze wel doen. heb ik alle vertrouwen in. Wel ongeveer 2 minuten voorgloeien.
De kieper wil ik al een tijd eraf halen maar de persoon die geintereseerd er in is moet 'm natuurlijk wel meteen komen halen anders ligt t maar weer te liggen en ik wil er weer een klep in hebben.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor jan-03 » 04 jan 2013, 23:33

Ja ik kom vast ook een keer bij jou langs, makkie voor m,n gasturbine.. :mrgreen:
maar overmorgen even alkoholvrije borrel halen in Culemborg en naar de a.s de pcn fotodag met de Bachee
is natuurlijk ook leuk..
Of met 1 van de andere Peugeot Voiture's uit de vorige eeuw..
Oudere dames moeten bewegen dat is algemeen bekend..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 29 jan 2013, 20:36

Vandaag Bascheetje eens even laten lopen, eerst 5 :shock: liter KVS bij moeten vullen (vraag me af waar dat blijft). Accu helemaal opgeladen (was binnen 1 uur vol) en t voorgloeien kon beginnen.
1
2
3
4
enz
60 :mrgreen:

IëIëIëIë VROEM!!!!
In 1 keer zonder gas geven en bleef nog lopen ook nog!!! :D :shock: :shock:
En dat na 3 maanden stil staan ongeveer. Ik weet t was niet bij -5 maar bij +8 maar toch een hele prestatie vond ik zelf.
Heb mezelf meteen getrakteerd op een ritje naar een klant.
Wat me wel verontrust is dat t oliedruklampje aangaat bij hogere toeren zolang de motor niet warm wordt. Na ca 2-3 km gaat t langzaam maar zeker uit en blijft t uit totdat de motor warm wordt (wat niet echt lukt bij deze temperaturen en korte afstandjes)
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor 403diesel » 29 jan 2013, 23:55

Een beetje vreemd wel dat je juist bij koude motor en hogere toeren ook geen druk hebt. Misschien zit de zeef in het carter verstopt zodat de pomp niet genoeg kan aanzuigen?
Dan zou de carterpan er onderuit moeten. Dit gaat nét als je de motorsteunen losdraait en de motor omhoog tilt. Vooras zit naar in de weg. Bij een 404 is dit een stuk makkelijker en bij een J7 helemaal heb ik gisteren al gezien.
Als je dan toch bezig gaat zou ik ook de pomp eens goed schoonmaken. Echter denk ik niet dat het helpt voor de lage druk bij stationair.

Wel mooi dat ie start. Heb je iig geen brandstoflekkages en nog voldoende compressie.

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor joospeugeot » 30 jan 2013, 02:27

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 24 mei 2016, 03:15, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor MarcoPeus » 30 jan 2013, 07:56

Geen brandstoflekkages en behoorlijke compressie is een feit Serge, alleen het lage KVS niveau baart me enige zorgen. Hoop dat het een slang is die een klein gaatje heeft, ik heb er nog niet naar kunnen kijken.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Nieuwe aanwinst: 403 pickup diesel

Berichtdoor Michael » 30 jan 2013, 09:02

weet niet meer welk blok er in zit, 404 blok heeft overstort over het filter heen,bij verstopt filter gaat het lampje branden. als er water in de olie zit gebeurt dit,
404 familiale
404 pick-up 1972/78/79 werkpaarden
404 pick-up kipper
404 oplegger combinatie
404 coupe 1967 grijs
404 pick up verlengd
404 pickup "DANGEL"
403 pickup
504 pickup en sedan
202 pickup
Avatar gebruiker
Michael
 
Berichten: 1239
Geregistreerd: 31 maart 2004, 22:59
Woonplaats: brummen

VorigeVolgende

Keer terug naar 403, 203 en ouder

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten