motor zonder compressiedruk

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor 305 friesland » 29 okt 2014, 23:35

Mooi dat er weer een beetje leven in zit ,ja het is altijd makkelijk als je de nodige spullen bij de hand hebt en daar ontbreekt het hier niet aan .
Gewoon een complete carburateur goed schoon maken al klopt het niet helemaal samen lopen gaat hij dan toch wel.
Ik hoop dat ik morgen ook nog een vergelijkbaar verhaaltje kan schrijven met een paar foto,s aangezien ik weer een tijdverdrijf project gekocht heb wat we morgenochtend op gaan halen .
Oud ijzer voor een paar cent meer per kilo als wat het voor oud ijzer waard is maar wel bijzonder model dus spannend.
Het is dat ik volgende week vakantie heb anders wilde ik Abe wel even helpen maar ja die zal wel lopen binnenkort.
Ik volg jou topic met plezier.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor A.B.203 » 29 okt 2014, 23:53

Hans bedankt, ben echt benieuwd waar je morgen mee op de proppen komt en volg je ook met heel veel plezier.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor 305 friesland » 30 okt 2014, 16:22

Het viel me op dat de motorsteun aan het blok van een originele 203 motor erg ver naar voren zit ,verder dan bij de 403 .
Zo ik op de foto kan zien lijkt het of er bij jou motor een extra bevestiging zit zodat hij wel past maar kan dit rechts niet zien hoe dat zit.
Ik zou er als ik jou was wel even goed naar kijken , de motor van mijn 403 sedan heeft minder bevestigingsmogelijkheden.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor Jineuf » 30 okt 2014, 19:21

Mooi zulke experimenten!
de machine heeft wel de nodige vettigheid over de bestrating uitgesproeid, gelukkig was mijn huismanager een dagje uit !
:mrgreen:
Heb je de troep op tijd weggekregen? :wink:
304 SLS '78, 406 Coupé V6 1999 (Peurari), 406 Break Hdi 90
Lid van de Peugeot Club Nederland sinds 1994
Avatar gebruiker
Jineuf
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 14 feb 2006, 19:11
Woonplaats: Soest

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor A.B.203 » 30 okt 2014, 19:40

Jineuf,
ja dat wel, ik heb een hele fles Dasty (een ontvetter waarvan de Wibra heel veel verkoopt) over de straat gesproeid, dit een poosje laten intrekken en toen de waterslang erop gezet. Ik sta wel vaker buiten te sleutelen en het straatwerk is wel wat gewend maar gisteren was het uit de hand gelopen. Ik had de hele kleppentrein van die oude motor ruim met kruipolie bespoten en dit ook bovenop de zuigers en vervolgens na wat geturnd te hebben nog behoorlijk wat motorolie op de zuigers gegoten. Kennelijk is niet alles verbrand.

Hans,
je liet me schrikken ik heb meteen gekeken hoe het met de motorsteunen van dit motorblok zit, links (aan de distributiezijde) zitten drie steunnokken. Bij de 203 zitten precies dezelfde nokken en ze zitten ook nog op dezelfde plaats, de voorste steunnok zit meteen achter en tegen de distributiekast. Bij de 203 wordt de motorsteun op de vorste twee nokken geschroefd. Ik neem aan dat het aan de ander kant hetzelfde is maar kon er nu even niet bij. Het kan zijn dat de 403 de twee achterste nokken gebruikt voor de motorsteunen maar dat weet ik zo niet.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor 305 friesland » 30 okt 2014, 23:50

Ik begon te twijfelen of het wel goed kwam omdat deze 203 echt maar een bevestiging alleen voor de steun aan de voorkant heeft en mijn sedan 403 volgens mij alleen een in de midden ,als je dan zo,n blok hebt dan komt het niet goed maar zal wel een of ander systeem in uitvoeringen zitten waarom de een wel en de ander niet.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

motor zonder compressiedruk

Berichtdoor jacqabe » 02 nov 2014, 10:32

A.B.203 schreef:Beste forumers,
Onlangs heb ik in Frankrijk een motor van een 403 7cv gekocht. Motor zag er netjes uit en het vliegwiel kon draaien, meer heb ik ook niet gecontroleerd.
Thuis zag ik dat het motornummer met een 2 begint en dat zou betekenen dat het een 1500 cc /8 cv is.


Ik heb het nog even nagezocht. Naast het motornummer staan er ook meer nummers op je motorblok aan de andere zijde onder je uitlaatspruitstuk.
Iets links van het midden staat het bouwjaar van je blok.
Rechts onder het spruitstuk staat bij alle 1500 blokken het nummer 474415.
Bij een 1500 eindigt dit ook altijd op 15. Op de eerste foto zie je het bouwjaar '58 en de tweede het nummer waaraan je kunt zien dat het een 1500 is.
Misschien heb je er iets aan.
Afbeelding
Afbeelding
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor A.B.203 » 02 nov 2014, 12:40

Abe, het is heel mooi dat jij een goed gevulde bibliotheek hebt want nu weet ik zeker het een 1.5 is. Aan de uitlaatzijde staan de volgende nummers op het gietijzer: 29 J 58 ,
474415 en daaronder 560. De motor kan dan wel uit een B7 zijn komen maar daar is dan kennelijk al een keer een andere motor ingehangen naar nu blijkt van het bouwjaar 1958, mooi zo'n forum want zo worden we steeds wijzer.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor jacqabe » 02 nov 2014, 12:52

A.B.203 schreef:Abe, het is heel mooi dat jij een goed gevulde bibliotheek hebt want nu weet ik zeker het een 1.5 is. Aan de uitlaatzijde staan de volgende nummers op het gietijzer: 29 J 58 ,
474415 en daaronder 560. De motor kan dan wel uit een B7 zijn komen maar daar is dan kennelijk al een keer een andere motor ingehangen naar nu blijkt van het bouwjaar 1958, mooi zo'n forum want zo worden we steeds wijzer.

Waar de andere nummers voor staan weet ik (nog) niet. Heb dit al eens met Ron besproken en als hij het niet weet, weet niemand het :-)
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor jacqabe » 11 nov 2014, 21:23

En hij staat er op Aart, prachtig!!
https://vimeo.com/111559346
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor A.B.203 » 11 nov 2014, 22:46

Ja de motor loopt best wel goed ondanks dat er veel ruimte zit op de as van de gasklep. Heb er vandaag een uitlaatpot aangezet en 5 liter huishoudazijn in de radiateur gegoten en zo de motor ruim een uur laten draaien. Er zit geen thermostaat in, het kookpunt werd niet bereikt en er kwam ook maar weinig vuiligheid uit het blok. Wel de ventilator vastgezet want de schakelstift, bekabeling en thermocontact ontbreken.
Had er eerst geen carter-ontluchting opzitten met als gevolg dat de olie uit het gat spatte. De ontluchter paste niet tussen het frame en toen ik hem op zijn kop monteerde liep de olie uit de kop van de ontluchter. Vervolgens er een stuk afgezaagd waarna er geen olie meer uitkwam, de olie of walm moet door de constructie namelijk eerst omhoog en dat voorkomt uitspatten. De motor ziet er aan de buitenkant aardig uit omdat ik er de stoomreiniger heb opgezet, het lijkt dat de binnenkant ook niet verkeerd is. Binnenkort maar eens compressie meten en dan beslissen of hij open gaat of zo wordt gemonteerd. Voor belangstellenden, er is een riem gemonteerd van 10 mm breed en 938 mm lang. Wat de fabrieksopgave is weet ik niet maar een iets kortere of iets langere V-riem past ook wel.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor 305 friesland » 11 nov 2014, 22:59

Zooo die loopt mooi hoor ,waarom compressie meten ,als de kleppen niet lekker en er geen overmatige carterdruk aanwezig is dan is een motor in mijn ogen goed en als hij ook nog eens zo loopt dan is daar niks mis mee.
Goed kijken of de olie niet grijs word dat is dan nog het enige om te kontroleren en als je nog meer zekerheid wilt een oliedrukmeter monteren ,maar dat is volgens mij nog niet zo heel gemakkelijk.
Maar ja hij loopt dat is al heel mooi. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor A.B.203 » 11 nov 2014, 23:15

Zelf ben ik ook tevreden hoor Hans, een compressie meting is maar weinig moeite en de hulp bij het testen wordt me aangeboden vandaar.
Kijk het nog even aan en dat proefdraaien is ook wel een leuke bezigheid midden in het centrum van de plaats waar ik woon.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor 305 friesland » 11 nov 2014, 23:28

Ok ja dan kun je wel een meting doen ,zal wel niet al te lang kunnen ,maar met uitlaat er aan is het niet anders dan een gewone auto.
Hij pakt ook wel lekker op dat is een goed teken , soms heb je van die gammele carburateurs die ondanks dat toch mooi lopen.
Bij mijn 201 is het ook niet nieuw meer maar toch loopt die ook erg mooi.
Hoe ga je dat met de bediening van het gas doen, dat is toch weer anders dan bij de 203 bij deze motor.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor 403diesel » 12 nov 2014, 01:07

Loopt zeker niet verkeerd Aart.
Compressie meten is redelijk snel gebeurd en geeft een beetje een beeld. Je hebt wel een meter met een redelijk lange steel nodig.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor jacqabe » 12 nov 2014, 09:47

Nu nog even aandrijving op je constructie maken dan kan je een blokje rijden, de kentekenplaat zit er al op. Heb je gelijk mooi een indicatie van het olieverbruik :-)
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor MarcoPeus » 12 nov 2014, 09:50

Loopt mooi hoor. Lekker racy geluidje. Hangt goed aan t gas ook. Als je weinig/geen carterdruk hebt en geen druk opbouwt in t koelsysteem is de motor goed. Effe nalopen kan echter nooit kwaad en als je hulp krijgt is t gezellig en leuk/leerzaam ook nog.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor A.B.203 » 12 nov 2014, 19:57

Heb zelf geen compressie drukmeter maar een clublid (301D rijder) wel en hij bood aan te helpen. Twee jaar geleden hebben we ook de compressie van de 203 motor gemeten. Dat was een domper want de druk was behoorlijk ver beneden de waarde en er zat ook heel veel verschil in de cilinders. Inmiddels zonder problemen weer 8000 km verder. Kennelijk is dat oude spul niet zo heel gevoelig en gelukkig waren er toen nog geen sensoren die de zaak in een noodloop kunnen zetten. Wil nu nog compressie meten, misschien nog een flush doen met ATF of wat anders en dan de motor overhangen in de 203. Weet ook nog niet hoe ik dat met het gas ga doen Hans , maar ken meerdere 203's met een 403 motor dus dat wordt afkijken. De waterpomp is dicht en heeft geen ruimte en ga proberen de fan te laten koppelen. Draad, stift en signaalgever ontbreken. Ook zal de carburateur verwarmd moeten worden want gistermorgen om een uur of tien sloeg de venturi/spruitstuk al wit uit en ging de motor er slecht door lopen, terwijl het een graad of 8 boven nul was. Als de motor binnenkort weer warm is ga ik proberen of er beweging is te krijgen op de bouten van de waterpomp, want op de werkbank is zoiets beter te repareren. De pakking van de carburateurvoet en van de carterontluchter waren kapot en omdat ik zoiets niet op voorraad had zijn ze uit een melkpak gesneden. Uit ervaring weet ik dat zoiets heel lang meegaat. Ik heb nu drie Solex carburateurs en wil daar 1 goed exemplaar van maken maar tot op heden lukt het nog steeds niet om de binnen-venturi eruit te tikken. De boutjes zijn eruit maar er is geen beweging in te krijgen, wie weet raad ? Twee stuks liggen nu in de petroleum te weken. Mijn vermoeden is dat de zuigerveren gangbaar zijn geworden door de kruipolie welke middels een slang op de zuigers is gespoten. Abe de buren vinden dat gepruts ( en de herrie ook nog wel even) leuk en kwamen met een oud nummerbord aan zetten. Vandaag de kaag van de uitlaatpijp laten dichtlassen en de demper aansluiting iets meer gasdicht gemaakt zodat een volgende duurtest beslist geruislozer zal verlopen. :D
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor Jineuf » 12 nov 2014, 21:00

Loopt heel mooi deze motor. Die kan je met een gerust hart overbouwen. 8)
304 SLS '78, 406 Coupé V6 1999 (Peurari), 406 Break Hdi 90
Lid van de Peugeot Club Nederland sinds 1994
Avatar gebruiker
Jineuf
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 14 feb 2006, 19:11
Woonplaats: Soest

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor Harrie » 14 nov 2014, 00:48

je hebt een prachtig frame getimmerd voor de opstelling, Aart :wink:
de motor loopt -zo te horen- goed, maar een compressietest kan geen kwaad, geeft wel een goed beeld,
zeker als de zuigerveren vast hebben gezeten. Vooraf losgeweekt met kruipolie = goede actie :wink:
wel of geen uitlaat maakt voor de compressietest niets uit.
Dat de motor met matige compressie in je 203 nog steeds loopt, bleek ook weer tijdens de nachtrit :D :D
Maar vertel eens, heeft 'ie nou echt veel trekkracht ??? grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor A.B.203 » 17 nov 2014, 23:52

Harrie, vanmorgen heb ik de zaterdag door jou afgestelde M48 Ducellier ontsteking gemonteerd en de motor liep er prima op, raar kan eigenlijk geen verschil merken met de SEV ontsteking van de 203. Gisteren nog even aan het prutsen geweest en toen draaide de ontsteking hapering en soms zat de rotoras gewoon vast. De onsteking op zijn kop voorzichtig op de bankschroef getikt en onderwijl de as wat bewogen en toen rolde er een kleine ring uit, dat aanvankelijk aan de buitenkant had gezeten. Ja dat krijg je als er vijf man om je heen staan tijdens het afstellen . Nogmaals bedankt dat je na " de les" nog even de moeite hebt genomen. Ja wat moet ik over de trekkracht van de 203 zeggen, je weet niet beter en ik weet eigenlijk ook niet hoe het hoort te zijn. Het valt me wel op dat bij een behoorlijk viaduct of hoge brug de motor gaat kreunen en steunen en om meer gas vraagt. Vermoedelijk is hij binnenin al wel aardig uitgebrand om het zomaar te zeggen, maar dat zullen we tzt wel zien. Ik heb twee carburateurs voor de 403 maar beide hebben speling op de as van de gasklep. Vanmorgen heb ik de ene uit elkaar gehaald en zag dat de as aan weerszijden een nylon vervangbare bus heeft. Deze bussen zitten aan de buitenzijde van de carburateur. Ga eerst proberen een revisie-setje te krijgen met daarbij de nylon bussen. De motor is nu ook niet goed stationair af te stellen. Ja en dan nadert het punt dat de motor in de 203 gaat.(compressie moet nog gemeten worden) Moet ook nog een motortakel zien te regelen. Zag net in een krant van vancranenbroek.com dat zo'n ding 139 euro kost en geheel inklapbaar is, capaciteit 2 ton. En daarbij komt dan nog een evenaar van een paar tientjes. Vervolgens staat zo'n ding jaren in de weg. Kan ook een handtakel aan een balk in het trapgat van de garage hangen maar denk dat dan de bewegingsvrijheid wat te krap wordt. Komt tijd komt raad.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor jacqabe » 18 nov 2014, 00:00

A.B.203 schreef:Moet ook nog een motortakel zien te regelen. Zag net in een krant van vancranenbroek.com dat zo'n ding 139 euro kost en geheel inklapbaar is, capaciteit 2 ton. En daarbij komt dan nog een evenaar van een paar tientjes. Vervolgens staat zo'n ding jaren in de weg. Kan ook een handtakel aan een balk in het trapgat van de garage hangen maar denk dat dan de bewegingsvrijheid wat te krap wordt. Komt tijd komt raad.

Ik gebruik gewoon de lier van onze boottrailer. Deze heb ik met bouten aan een balkje vast gezet en deze op zijn beurt aan de zolder. Liertje kost €15,- en werkt als een tierelier. En het bijkomende voordeel, het ruimt makkelijk op!
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor Harrie » 18 nov 2014, 00:04

mooi dat het werkt.
handtakel kan wel, maar beperkt idd de bewegingsvrijheid nogal.
je zou het zo kunnen doen op voorwaarde dat je de 203 voldoende vooruit en achteruit kunt duwen,
dan heb je dat al opgelost. Met een beetje draaien aan het stuur kun je zelfs nog wat naar links en rechts.
Maar ik weet niet hoeveel beperking je in de deuropening hebt. grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor 403diesel » 18 nov 2014, 00:20

Je kan mijn takel wel ff lenen Aart. Met evenaar. Heb em deze week denk ik zelf nodig.

Groet, Serge
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: motor zonder compressiedruk

Berichtdoor A.B.203 » 18 nov 2014, 09:55

Ben er nog niet uit hoe het gaat gebeuren, maar heb al wel aan je spullen gedacht Serge. bedankt voor het aanbod. Voorlopig heb jij ook nog het een en ander in te bouwen en daarnaast duurt de hele operatie wel even want ik wil eerst de motor eruit halen vervolgens de motorruimte wat opknappen en dan de andere motor er in. Verder is het geen full time project en er is ook geen deadline om maar eens wat moderns te zeggen.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

VorigeVolgende

Keer terug naar 403, 203 en ouder

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten