Pagina 1 van 1

403 pick-up

BerichtGeplaatst: 14 jul 2004, 17:21
door RondeB
ik zoek al een tijdje naar een 403 pick-up diesel met kenteken en APK.
weet iemand wat ??

BerichtGeplaatst: 14 jul 2004, 18:09
door Gilletti
Geen idee in hoeverre je het web al afgestruind hebt, maar hierbij wat (franse) links.
Helaas kon ik in NL zo gauw ook niks vinden, maar ik zal mijn oren en ogen open houden.

http://www.webmycar.com/zonecar/webacar.nsf/annonces-auto?openform&cat=VENTE%20VEHICULE%24PEUGEOT%24403
http://www.403web.org/annonces.php

BerichtGeplaatst: 14 jul 2004, 19:34
door RondeB
Dank voor de moeite, ik zoek al een aantal jaar ook regelmatig via internet. Helaas eéntje met NL-kenteken en APK schijnt tamelijk bijzonder te zijn. Zeker als je persé een dieseltje wilt, zoals ik.
Ik heb namelijk geen zin en geen tijd om zelf (weer) een sleutelproject aan te pakken.

BerichtGeplaatst: 14 jul 2004, 19:58
door 404
De 403 pick-up diesel is wel errug spartaans hoor, de 404 pick-up D verbleekt hierbij wat dat betreft...

403 pickup diesel

BerichtGeplaatst: 19 aug 2004, 23:59
door peukie205
Hallo allen,

Wij hebben sinds een paar maanden een 403 van 1962 pickup diesel.........mijn auto was het niet, maar mijn pa wilde hem graag hebben. Opa had ooit een 403 van 1957 ofzo.
Ben zelf Citroënverzamelaar......

Maar nu ik ermee rijd als ik in Frankrijk ben.....genieten........
Erg handig als werkezel.......spullen vervoeren.
Ben er verliefd op geraakt......gaat nooit meer weg !

Heb er zelfs al aan gesleuteld; ventilator had dik speling....waterpomplager kaduuk. Bleek na demontage dat de rotor ook niet meedraaide, weinig koeling dus. Wel mazzel gehad, want we hebben hem rijdend opgehaald....300 km verder. Nu is ie weer puik.....alhoewel er ook wel wat laswerk aan de bodem zit. Maar de wagen heeft een "carte grise collection". Dat betekent, dat ie niet gekeurd hoeft te worden......

Auto is recent muisgrijs gespoten en heeft een nieuwe huif dus uiterlijk is het een plaatje ! Alles werkt overigens ook..... Sinds kort ook een nieuw frans kenteken voor ons departement. Kenteken omwisselen kostte NIETS....alleen een set nieuwe platen natuurlijk.

Voor- en nadelen die franse wetgeving.....APK hoeft niet meer, maar wel 96 euro per jaar belasting. Hier in NL geen belasting ouder dan 25 jaar, maar wel elk jaar verplicht APK. APK in F kost 58 euro, maar is 2 jaar geldig en ze zijn er heel erg soepel....soms op het belachelijke af....... Hier in NL krijg je tegenwoordig afkeur als er een draadje uit je veilgheidsgordel steekt.....in Frankrijk mag je met versleten lagers en ashoezen blijven rijden !

Groeten,
Tom.

BerichtGeplaatst: 16 okt 2004, 18:59
door PEUG_FAN
in de lelion staater een te koop met kenteken en APK

BerichtGeplaatst: 16 okt 2004, 22:10
door RondeB
een diesel??

BerichtGeplaatst: 17 okt 2004, 10:47
door Gilletti
RondeB schreef:een diesel??


RondeB, ik had je daar op 29 augustus al een persoonlijk bericht over gestuurd.
Al gelezen? :?:

BerichtGeplaatst: 17 okt 2004, 11:25
door RondeB
jazeker wel, ben er ook achteraan gegaan maar kon niet tot zaken komen.
Peugfan tipt me de zelfde auto begrijp ik nu, toch maar weer na 10 jaar onderbreking aph-lid worden dan?