A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttopic

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 13 mei 2014, 22:29

De vulpijp is eruit, voorzichtig de lijm doorgevijld op het ijzeren randje en toen zat ie los.
Randje overlapt de pijp, is minimaal te zien:

Afbeelding

Onder is een klein pijpje te zien, wat ik vandaag heb gescoord als malletje voor het tankpijpje..
Geen 64 maar 63,5mm..Is gewoon 2,5 inch en redelijk gangbaar.
Kon bij het 3e constructiebedrijf wat ik belde een reststukje hebben voor 2 euro.

Morgen eerst meten en aftekenen hoe diep het rubber op de tank hoort met de vulpijp aangesloten.
Het is te laat nu, dit ff niet afraffelen.
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Harrie » 17 mei 2014, 23:27

mooi hulpstukje, die 2,5 duims buis :wink:
je wordt met de dag vindingrijker, en dat is een van die leuke dingen in onze hobby :-)
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor E-504-C » 20 mei 2014, 10:06

Hoi Remco,

Goed bezig en idd inventief word je wel met zulke auto's haha!

Wat betreft de benzine vulpijp mof, die staat ook op ebay zag ik, evenals de benzine dop...!
Mijn ervaring is, dat als je goed zoekt op internet en je contacten her-en-der in Peugeotland hebt, je heel veel nog kan vinden..
De benzinetankdop die jij hebt is wel ergens speciaal, hij heeft het Peugeot-logo erop, dat maakt m wel weer uniek!

Succes verder!
504 C33
Avatar gebruiker
E-504-C
 
Berichten: 457
Geregistreerd: 17 mei 2004, 19:28
Woonplaats: Rotterdam

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 20 mei 2014, 10:17

Ja mooi pijpje he Harrie? Eigenlijk zoek ik er ook nog 1 als mal voor de vulpijp, dan kun je het toch beter bewerken.
Dan kun je er vanuit de buitenkant bij, ik heb een lijntje uitgegooid, ff afwachten.
Edu, staat die vulpijpmof ergens te koop?
Zie je niet vaak, heb je een link? De laatste waar ik van weet ging voor een krappe 100,-
Maar dan nog zal dat NOS zijn, en daar hebben we niets aan, die begint al na 1 keer tanken te smelten.

Er moeten nieuwe gemaakt worden die tegen dat smerige Ethanol kunnen, EU-proof dus :lol:
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor E-504-C » 20 mei 2014, 10:35

Remco,

Ben nog ff aan t kijken op Ebay,kan m alleen nu niet vinden meer ;-((
Maar zal vast NOS zijn idd...Dus beter komt er dan een andere oplossing voor..
504 C33
Avatar gebruiker
E-504-C
 
Berichten: 457
Geregistreerd: 17 mei 2004, 19:28
Woonplaats: Rotterdam

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 22 mei 2014, 20:06

Gisteren kwam een buurman het andere stukje pijp brengen, die als mal voor de vulpijp dient.
Was iets te lang, net als die grotere (kon daardoor de tube nog niet naar tevredenheid richten),
dus vandaag beiden korter geslepen.
Nu komt er slechts zo'n 1cm pijp uit het rubber...
Tjonge, dit had ik eerder moeten bedenken, dan was die tube 3M nog niet bijna leeg.
En dan had ik niet zo gekliederd op plekken waar ik dat niet wilde.
Nu kan ik goed de randjes maken die ik wil aan de binnenkant.
Gewenste diepte aftekenen, buitenkant en kopsekant een beetje invetten, pijpje voorzichtig er in duwen, positioneren en vloeien maar.Dan na het drogen met een vijltje over de randjes het te veel aan lijm weg halen, dan kan ik de pijpje er voorzichtig uit trekken.

Afbeelding

Door het vulcaniseren wordt het rubber zo zacht dat het inzakt als een pudding, dus tijdens het drogen hangt ie in de workmate, door het gewicht blijft het mooi in vorm

Afbeelding

Goed te zien is het randje waar ik moet vjlen.
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Harrie » 24 mei 2014, 21:36

geniale oplossing :wink:
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 09 jul 2014, 21:43

Na de tankmof lang te hebben laten drogen de zaak maar weer eens ingebouwd.
4 keer een 5litercan er in gekiept.
Tot nog toe blijft mof droog..

Goede tip van Harrie:
Pomp nog niet aansluiten aan de auto, maar aan een acculader.
Retourleiding aan de spinnekop slagje los en dan met de acculader de pomp laten draaien totdat de retour begint te lekken. Dan is de spinnekop op druk, scheelt accu en startmotor.

Toen wartel dicht, en de pomp weer aan de auto aangesloten.
Gisteren deed ie niets, maar ik had de moertjes op de kabelschoenogen nog niet aangetrokken met de ratel. Gaf schijnbaar toch te weinig contact..
Vanmiddag proestte ie wat maar wilde nog niet aanslaan, toen maar even gewacht en de accu weer aan de lader gehangen.

Vanavond liep ie direct, sloeg weer af en startte toen om weer als vanouds heerlijk te lopen.
Alleen lekt het iets aan de wartel tussen fijnfilter en aanvoerleiding.
Strakker draaien gaat niet, dus dat moet ik nog even lossen en beter schoon maken, hopelijk wordt dat dan opgelost.

Hier een te donker plaatje van het dash, de brandstofmeter doet het weer, de vlotter reinigen heeft geholpen.
Afbeelding

Olielampje blijft branden, remlampje niet, terwijl remsysteem nog niet klaar is.
Vermoedelijk zijn de lampjes verwisseld, binnenkort een kijken naar de kabelnummers.
En nu voetbal!
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Harrie » 09 jul 2014, 22:26

heerlijk gevoel als die V6 weer loopt, heh :D
gefeliciteerd, een mijlpaal is bereikt.
stuurbekrachtiging heb je nu ook mooi kunnen ontluchten,
nog enkele details en de voortrein weer afbouwen, dit geeft je weer veel motivatie om deze grote klus eens te klaren :wink:
leeuwebrul (c)1991, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 13 jul 2014, 17:02

Ja, die voortrein...eerst wilde ik de volvo-kuipen naar wens hebben..
Daar moest wat worden afgeknipt, maar ik was bang er teveel af te halen.
Dus gemonteerd en bovenin begonnen.
Daar zat het te dicht op de veren, en ik heb het met schilderstape afgebakend naast die verticale plaat bovenin. Stuk incl. tape moest weg;
Afbeelding
Dan ziet dat er gemonteerd zo uit bovenin:
Afbeelding

Mooi strak, dus ik kon verder.
Aan de achterkant loopt een horizontale uitstekende naad, hier moest ik het scherm op passend maken:
Afbeelding

Het boutje moest ik verplaatsen. Zonde dat ik voor niets een gaatje heb geboord, maar dat zit weer dicht met wat Combi-metaal.
Als je de denkbeeldige lijn van de sleutel en mijn hand ziet, kun je zien dat er aan de achterzijde genoeg ruimte overblijft waar het vocht weg kan:
Afbeelding

Ik twijfel nog om wat randjes af te kitten, maar waarschijnlijk is dat nu helemaal niet nodig.
En zo zit het dan nu, naar mijn volledige tevredenheid.
Afbeelding
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Harrie » 13 jul 2014, 17:58

netjes, mooi pasgemaakt, Remco :wink:
als de kuip niet schuurt in de rand van het scherm, kun je het zo laten,
anders zou je er iets ( kit o.i.d. ) tussen kunnen doen.
Hoe zijn de schermranden nu beschermd ? alleen lak ?
grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 13 jul 2014, 21:26

In de rand van het scherm zit alles goed klem.
Ik denk er aan om helemaal bovenin het 20cm randje bij de veren te kitten met zwarte polymax,
zodat er van boven geen vocht in kan slaan wat dan weer in de schermranden zou kunnen blijven hangen.
En bij de parkertjes, zodat de plaat waar die in geschroefd zitten niet roest.
En eventueel de achterkant bij dat richeltje tot een 15cm daarboven.

Nadeel is dan dat ik het niet zo eenvoudig los kan maken voor de jaarlijkse schoonmaak-inspectie..
Misschien voor het kitten dun vaseline aan het staalcoating, zodat het daar niet aan hecht.
Dan zit er een goed passend flexibel randje op die plekken aan de kuipen.

Maar daar kan dan ook weer vocht onder blijven hangen, dus ik ben er nog niet helemaal uit :?
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Harrie » 14 jul 2014, 23:00

vaseline beschermd en smeert, maar houdt ook zand vast... dan maar droog ?
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 14 jul 2014, 23:06

Ik dacht aan vaseline voor het kitten, na drogen even alles loshalen en vaseline verwijderen.
Dan zit kit vast aan alleen de kuip en heeft de kuip een betere passing, of zou dat een extra vochtnest worden?
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor E-504-C » 21 jul 2014, 14:12

Remco,

Heb jij deze tankdop al geprobeerd?
Bij mij past hij niet..krijg m niet op slot gedraaid, het lijkt alsof hij te dik is om over de rand van de tankopening te gaan...:roll:
Wellicht heb ik er net eentje die niet passend is voor mijn type (1977)...toch staat er op de verpakking: ||--- > '76 wat volgens mij betekent dat het vanaf bouwjaar '76 zou moeten passen...
Zal wel ff fotootje posten morgen, misschien heb ik niet goed gelezen alvorens de aanschaf..

Anders misschien iemand anders interesse? Zo heb ik er niks aan iig..

Remco504coupe schreef:Dat zwachtelen wil ik doen aan de binnenkant.
Ik kwam dit ding nog tegen, nog in Woudenberg bij good old Harrie gekocht.
Schijnt een inmiddels zeldzame optie te zijn, eigenlijk zonde om uit te pakken:

Afbeelding
504 C33
Avatar gebruiker
E-504-C
 
Berichten: 457
Geregistreerd: 17 mei 2004, 19:28
Woonplaats: Rotterdam

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 21 jul 2014, 15:40

Haha ik dacht precies hetzelfde Eduard..
Gaat ook wel wat stroef, ik heb wat naaimachineolie in het sleutelgat gedaan.

Dop moet je er op zetten zonder te draaien, en dan de sleutel rechtsom.
Gaat beetje stroef doordat het klemt, maar moet wel kunnen.
Wel voorzichtig, want ik heb bij mijn auto ook dezelfde (waar Marchal op staat ipv leeuw) die stuk is.
Rammelt iets binnenin en doet niks.

Heb trouwens spatlaprubber binnen, eerst eens met kartonnen malletjes aan de gang:

http://biesheuvel.nl/product/31044/ltec_50cm_x_30cm_x_3mm
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor E-504-C » 21 jul 2014, 16:19

Vervelende dingetjes zijn dat, denk je wat leuks binnen te hebben aan nos onderdeel, past het niet..
Maar het slot zelf gaat wel soepel, alleen de dop / het rubber lijkt te dik en dicht te goed af lijkt het wel, zodat de sleutel niet rond kan draaien om de binnenste tank ring heen te komen.

Zijn die rubbers voor naast de koplampen / binnenschermen het spatwater tegen te houden?
Die moeten er bij mij ook weer in, maar doe ik pas nadat de auto is overgespoten tzt...

Remco504coupe schreef:Haha ik dacht precies hetzelfde Eduard..
Gaat ook wel wat stroef, ik heb wat naaimachineolie in het sleutelgat gedaan.

Dop moet je er op zetten zonder te draaien, en dan de sleutel rechtsom.
Gaat beetje stroef doordat het klemt, maar moet wel kunnen.
Wel voorzichtig, want ik heb bij mijn auto ook dezelfde (waar Marchal op staat ipv leeuw) die stuk is.
Rammelt iets binnenin en doet niks.

Heb trouwens spatlaprubber binnen, eerst eens met kartonnen malletjes aan de gang:

http://biesheuvel.nl/product/31044/ltec_50cm_x_30cm_x_3mm
504 C33
Avatar gebruiker
E-504-C
 
Berichten: 457
Geregistreerd: 17 mei 2004, 19:28
Woonplaats: Rotterdam

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Harrie » 21 jul 2014, 18:47

E-504-C schreef:Vervelende dingetjes zijn dat, denk je wat leuks binnen te hebben aan nos onderdeel, past het niet..
Maar het slot zelf gaat wel soepel, alleen de dop / het rubber lijkt te dik en dicht te goed af lijkt het wel, zodat de sleutel niet rond kan draaien om de binnenste tank ring heen te komen.

de sleutel is alleen om te voorkomen dat de dop opengedraaid wordt.
je moet de dop dus met de hand er op draaien, en nooit forceren met de sleutel.
als 'ie dicht zit, dan met de sleutel 'op slot' doen. Hopelijk werkt het dan wel :wink:
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 21 jul 2014, 20:03

De dop kun je niet draaien..
Ik liep daar ook mee te kloten, maar je moet hem er op houden en dan met je andere hand de sleutel draaien.
Niet de idealeconstructie, dus met beleid, maar het sluit wel.

Het rubber is idd misschien wel geschikt voor achter de koplampen,
maar dat heb ik al dicht; Ik heb het om onder de Volvoschermen spatlappen te maken.
Achter de wielen om de kop vd kokerbalkjes te beschermen, en voor de wielen voor de keienvanger.
Niet te groot, ze moeten nauwelijks zichtbaar zijn, maar wel effectief.

Als ik deze week die 605 achterschermen heb ga ik daar ook eens mee experimenteren.
Plak er eerst met tape een dik stuk touw of tuinslang bovenop, zodat ik zeker ben dat er een ruimte boven vrijblijft voor ventilatie, dan uitlijnen, 2 parkertjes zetten en het teveel van die schermen eraf.
Tenminste, dat is het plan.. :roll:
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Harrie » 22 jul 2014, 12:08

Remco504coupe schreef:De dop kun je niet draaien..
Ik liep daar ook mee te kloten, maar je moet hem er op houden en dan met je andere hand de sleutel draaien.
Niet de idealeconstructie, dus met beleid, maar het sluit wel.
oh.. dan werken deze dus weer anders dan de PJ afsluitbare doppen... :( wel een kwetsbare constructie zo. :roll:
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor E-504-C » 24 jul 2014, 07:20

Toch gelukt gisteravond!
Beetje duwen op de dop, vasthouden en dan de sleutel draaien. .

Sorry voor topic vervuiling Remco! :wink:

Succes met de binnenschermen, ik hou t in de gaten.
Ook jij bent een voorbeeld!

Groeten
504 C33
Avatar gebruiker
E-504-C
 
Berichten: 457
Geregistreerd: 17 mei 2004, 19:28
Woonplaats: Rotterdam

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 24 jul 2014, 07:37

Fijn dat het gelukt is :D
Is geen topic vervuiling hoor, ik ben blij dat er af en toe iemand iets aan dit topic heeft.
Daar doe ik het voor, voor mezelf zijn al mijn tips net te laat :mrgreen:

Met de binnenschermen wil ik spoedig verder, misschien vanavond al..
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 27 jul 2014, 20:21

Vandaag met de binnenkuipen bezig geweest, conversie van Volvo naar Peugeot.
Eerst met karton, spatlap niet te lang, het gaat mij er om dat de kop van de kokerbalk (waar die dop zit) beschermd is:
Afbeelding

Afbeelding
Bovenin ook, anders blijft er vuil op de koplampbehuizing slaan.

Afbeelding

En weer los:
Afbeelding

Na de plek te hebben afgeplakt, de boel los en op 1 vd2 rubbervellen gelegd:
Afbeelding

Ik kwam tekort, maar ik kon aan de achterkant van de kuipen nog wat missen:
Afbeelding

Haal ik dus precies de benodigde 3 stukken uit, dus nu monteren.
Dacht eerst te kitten, maar ik denk niet dat dat lang houdt.
Toen met popnagels geklooid, maar dat is het ook niet.

Ik had nog carro-ringen en moeren M4, en schroeven M4x10 en M4x16. Alles RVS.
Met de priem van mijn oude PSu-mes gingen de gaatjes makkelijker dan met de accuboor.

Afbeelding

Hier is het verschil tussen m4x10 en M4x16 goed te zien:
Afbeelding

Omdat ik er nog niet uit was hoe of wat had ik de schroefjes nog niet aangevuld.
Morgen M4x10 halen,net lang genoeg,steekt niet uit..
Ik ben er blij mee, gaat goed komen zo
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Harrie » 28 jul 2014, 23:34

mooi gemaakt, Remco :wink:
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: A-stijlen perikelen enzo: 504 coupe V6TI 1978 projecttop

Berichtdoor Remco504coupe » 29 jul 2014, 11:46

Ja mooi he, vind ik zelf ook.. :mrgreen:
Er zit toch wel degelijk een klein verschil tussen het linker en het rechter Volvo ding.
Ik kwam erachter omdat ik links 2 M4x16 nodig had, en rechts maar 1.

Ik heb ze klaar, in totaal 36 schroefjes, 36 moertjes en 72 carroringetjes.
Alles M4x10, op 3 van 16 lang na, 2 rechts en 1 links.

Afbeelding

Afbeelding

Het stuk bovenin heb ik weer los gedraaid, polymax ertussen en weer vast.
Het zelfde geldt voor het bovenste stukje achter de voorwielen, water wat er daar boven achter slaat, loopt nu aan de achterkant langs het schuin afgeknipte afgekitte rubberrandje over het plastic weg, en niet over het staal.

Klein simpel detail waarvan ik denk dat het veel verschil maakt ivm modderophoping tussen scherm en auto net boven die horizontale uitstekende naad waar ik die inkeping al voor maakte.

Als morgen de kit droog is, kunnen ze gemonteerd worden. Het randje helemaal bovenin kit ik dan dunnetjes af, en eventueel de spatbordrand..

Kan eindelijk de voortrein er weer aan..
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

VorigeVolgende

Keer terug naar 504

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten