Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Ivovanduijn schreef:Puntje aan onderkant kabel slijpen met flex
je hebt vork en druklager van een ba7 5 bal nodig denk ik
stangetjes gewoon mee beginnen wijst zich vanzelf, voor het kleine heveltje aan de achterkant van de bak moet je nog een "wipje "zetten
het koppelings huis kan en heel stuk smaller gemaakt worden
succes
Luc van Dijck schreef:Even gekeken. Met de ruimte bij hett koppelingshuis moet het wel lukken.
Bij het staartstuk waar de schakelvoken zitten is minder ruimte.
Maar ik begreep dat het bij een 404 ook gaat qua ruimte bij het staartstuk.
Dan moet het hier ook gaan zo lijkt me.
Luc van Dijck schreef:Van een 505 diesel uit 1985 heb ik een BA7/5 bak gekocht. Mijn vierbak heeft nl. de handicap dat hij uiit zijn vier schiet.
Ik wil hem in een 504 A01 bouwen. Het koppelingshuis heb ik al vervangen door een benzinemodel uit 1982.
nee, BA7/5 is anders voor Diesels en Benzine, volgens mij niet uitwisselbaar.403diesel schreef:Is de bak niet hetzelfde maar de overbrenging in de achteras verschillend tussen benzine en diesel?
Je begint nu niet teveel J7 te denken Harrie?
Groet, Serge
Luc van Dijck schreef:Van een 505 diesel uit 1985 heb ik een BA7/5 bak gekocht. Mijn vierbak heeft nl. de handicap dat hij uiit zijn vier schiet.
?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten