door Pininfarina504 » 16 apr 2019, 19:25
Waarom een V6??
Als het een carburatie is, vaak problemen, met name de start carburateur is een onding en navenant weinig extra vermogen, daarnaast een standaard hoog benzine verbruik.
Als het een model is met dubbele contactpunten, dubbele bobine en condensator, dan zou ik er al helemaal eens heel goed over nadenken, zeer storingsgevoelig.
Slechts zeer weinig mensen willen en kunnen er aan sleutelen, goed afstellen, zodat de motor mooi vlak loopt, kunnen er maar weinig.
Ik heb er wel veel aan gesleuteld, maar ben blij dat ik het nu niet meer zo vaak hoef, heb enkele coupés(V6) en heel veel 604's gehad.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar met een goede 4-cilinder ben je doorgaans wel beter af en die is ook bijna net zo snel, al zeker als het een automaat versie betreft.
205 1.4,97.
Peus 504Ti,78,gris fum, Paris.
Peus 504GL, Aut,73, blue mét, nwst, Elzas
Peug 504GL,vert mét,Ned auto.
Peus 404,aut,71,blue, Elzas.
Peus 404, groen, 69, Z-Fr
Peus 404, Fam zwart,70,ex-prefect Paris.