309 prijs indicatie

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

309 prijs indicatie

Berichtdoor Marius » 12 mei 2005, 21:57

Ik weet het is een nou niet echt een mooi model maar,

Wat mag een nette, schadevrije, goed lopende 1.4i gr "plus" uitvoering op brengen.
Kilometerstand is net over de 150.00Km, en het is echt een nette auto, in een mooie licht groen metalic kleur.

Krijg namelijk morgen een auto van de baas, en wil de'n deze dus gaan verkopen, maar de prijzen lopen wel erg uit een als ik zo eens rond kijk, en een echt nette, mooie 309 heb ik nog niet gezien.
Dus kan iemand mij helpen aan of een indicatie van een vraag prijs, of aan een site waar ik wel een goede indicatie kan krijgen.
Greetzz,
Marius

Kampeer auto techniek<--- Mijn site
Moderator van:Het camperCafe & The Mental Maniacz Game clan
Avatar gebruiker
Marius
 
Berichten: 254
Geregistreerd: 15 maart 2005, 20:49

Berichtdoor JT » 12 mei 2005, 23:26

Ik durf er niets over te zeggen.
Bovendien ben ik zwaar bevooroordeeld en zou ik duidelijk te veel betalen....

Iemand anders een idee?

Auto van de zaak: denk aan de bijtelling! Misschien is het goedkoper om die 309 te houden, dan kun je hopleijk ook hard maken dat je die prive rijdt en de auto van de zaak ook alleen voor zakelijke kilometers gebruikt.
Dan voorkom je de bijtelling!
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Marius » 16 mei 2005, 16:09

maximale bijtelling zou neer komen op een 150 Euro per maand, dit inclusief de vergoeding die mijn baas rekend voor de "extra kosten" die prive gebruik met zich mee brengen.
Het betreft een VW caddy, dus de nieuwwaarde waarover de bijtellingt word gerekend is maar 11 duizend Euro (is nog een oud model caddy uit 2003).
Voor die 150 Euro kan ik geen prive auto rijden.
en Daarnaast komt nog dat mijn vrienidn geen auto rijd, en ik dan dus 3 auto's op de stoep heb staan waarvan 1 een cvamper van 5,5 meter lang en bijn 3 meter hoog is.
Dus om de buren enigzins te vriend te houden verkoop ik dus mijn prive autotje maar.

Heb al ff zitten surfen, voor eeen vergelijkbare 309 op het net, en bij de gemiddelde handelaar vragen ze tussen de 800 en 1000 Euro's (wat ik t wel leuk zou vinden, maar eerlijk gezegd ook veeeeel te veel voor een auto uit 92 vind) en bij de partikulier verschilt het nog al, tussen de 500 en de 1000 ongeveer.

Maar goed zal hem van de week eens goed poetsen, en ff een verse apk er er bij doen, en dan op het net zetten.
Greetzz,
Marius

Kampeer auto techniek<--- Mijn site
Moderator van:Het camperCafe & The Mental Maniacz Game clan
Avatar gebruiker
Marius
 
Berichten: 254
Geregistreerd: 15 maart 2005, 20:49


Keer terug naar 205/309

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten