vandaag het schakelstangetje gepast, en hoezee, alles in orde nu.
ik had schrik dat de 'bol' ook versleten zou zijn maar die is nog in orde.
dus we gaan weer kunnen schakelen.
ivm het olie lek, ik dacht eerst de kleppendeksel rubber die lekte, nu bij inspectie gezien dat het toch dit niet is.
volgens mij is het de carterpan pakking die lekt aangezien daar de meeste 'oliekoek' hangt.
de rest van het blok is gewoon dunne olie met zand en vuil.
enkele foto's
de binnenkant van de koppelingsbehuizing, ook iets teveel vuil en olie koek naar mijn mening.
en dan nog dit. dit is waar de aandrijfstang van de versnellingbak in toekomt aan de kant van de koppeling. zijn die scheurtjes, scheuren in het aluminium of zit hier één of andere coating of dergelijke op die mss scheurtjes vertoont?
of maak ik me zorgen om niets?
ook zit ik met het dilemma of ik alle rubbers en pakkingen en de koppeling zou vervangen nu ik overal zo goed bijkan en al enkele pakkingen/rubbers los zijn geweest.
wat denken de kenners hiervan? nodeloos of aan te raden?
persoonlijk zou ik het wel doen.
de uitlaat ben ik niet meer aan toe geraakt