Ik heb even de moeite genomen om de achterruitverwarming door te meten met draaiende motor toen ik toch bezig was met mijn Génération!
Dit ging bij mij heel gemakkelijk en ik kreeg moeiteloos contact op alle plaatsen waar ik gemeten heb.
Ik heb als als volgt gemeten:
=Met de klep open heb ik de
PLUS van de multimeter op de linker draadaansluiting aangesloten en de
MIN op de rechter.
Ik kreeg een ruime 12 Volt met de meter op de gelijkstroom-stand.
=Vervolgens heb ik de plus laten laten zitten en ben ik de draadjes gaan meten:
Helemaal naar rechts krijg je zo'n 12 Volt, in het midden van de ruit zo'n 6 Volt, op een kwart zo'n 3 Volt en op het einde, vlakbij de plus, krijg je vrijwel niets.
Er zijn helaas ook 3 draadjes defect en die geven rare waardes op de genoemde plekken, dan 12, dan 0,3... Niet goed dus!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!