Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
joospeugeot schreef:Evert G.D schreef:Die Belgische Junior is mooi, maar van zo'n Simca 1100 die erbij staat, kan ik ook smullen!
zullen we t maar op een 1000 houden
joospeugeot schreef:ik zoek een 205 cabrio met e2 op kenteken
wgsverstoep schreef:joospeugeot schreef:ik zoek een 205 cabrio met e2 op kenteken
Want? Wat is het voordeel t.o.v. U9?
E2 op het kenteken kwam volgens mij voor bij de TU-cabrio's van na 1993.
joospeugeot schreef:e2 krijg je op g3
wgsverstoep schreef:
Geinig: tijdens het doorspitten van wat oude reclamewerkjes kwam ik tot de conclusie dat onze Nederlandse ''Cachet,'' waar er slechts enkele honderden van verkocht zijn, een 'buitenlands' zusje heeft gehad. Deze 205 ''Open'' was leverbaar in 1987 als 3-deurs en als 5-deurs en het ex- en interieur waren nagenoeg gelijk aan die van onze Cachet. Ook het typeaanduidingsplaatje op de kofferklep is in dezelfde stijl uitgevoerd. Hij is in Frankrijk, Italië en Spanje aan de man gebracht.
Volgens een document op internet lag de 1580cc XU-motor uit de 205 automaat onder de kap, maar dan in combinatie met een manuele 5-bak. Weet iemand of dit klopt? Bij de Cachet was dat in ieder geval niet zo.
Hij was er vanaf 69.800 FF, omgerekend was dat circa fl. 23.410,-
wgsverstoep schreef:Hij is in Frankrijk, Italië en Spanje aan de man gebracht.
Evert G.D schreef:Te beroerd weer om naar buiten te lopen voor zo'n mooie XS? Je bent toch een bikkel, Marinus
Marinus schreef:Evert G.D schreef:Te beroerd weer om naar buiten te lopen voor zo'n mooie XS? Je bent toch een bikkel, Marinus
Een bikkel met een borrel bij de open haard dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten