Mijn leuke 205 Generation

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor 205RJ » 21 aug 2016, 22:14

Hallo iedereen,

Bij deze wil ik graag mijn nieuwe aanwinst voorstellen: een 205 Generation op LPG! Zoals ik al aangaf in mijn topic was ik er al een tijd naar op zoek, ook al zou het redelijk lastig worden. Maar het is nu gelukt. LPG heeft voor mij een gigantisch voordeel aangezien ik er elke week vanuit Twente mee naar Delft wil rijden, en weer terug. De wegenbelasting is hetzelfde als bij benzine (<850 KG) dus ik sta met een brede grijns bij de pomp. Heb al even getankt: voor €20 een volle tank van 36 L waar ik bij lange afstanden 400 km uit haal. Te gek. De auto vrijdagavond opgehaald bij een jong stel die overgingen op een modernere auto. Eigenlijk wist ik meteen al dat het hem zou worden, hij stond prachtig in de lak en zag er goed verzorgd uit. Dat bleek ook zo te zijn: van binnen erg netjes, motorisch niks te vinden en ook vrijwel geen roest. Enige opmerking is een tikkend geluid rechtsvoor, vooral aanwezig bij licht en normaal remmen. Bij noodstop niet aanwezig, maar dacht het wel te horen bij rijden over een klinkerweg, maar dat was niet consequent aanwezig. Wij dachten aan de bekende aandrijfas, maar hoorde dat het ook de remschijf kan zijn die iets krom is. Hij remt eigenlijk heel goed en recht dus ik zit er niet zo mee, binnenkort maar eens naar gaan kijken. Verder rijdt het absoluut fantastisch! Had er al zoveel over gelezen maar je moet het toch echt zelf ervaren. Had al wel in een Lacoste met GTI-onderstel van een vriend gereden, dat was helemaal top, maar deze Generation stuurt ook erg leuk.

De 205 is door de vorige eigenaren voorzien van een aantal heel erg leuke extra's:
-XS interieur (ideaal voor langere afstanden of snelle landwegen, stoelen zitten heerlijk)
-Toerenteller
-XS-stuur
-Extra isolatie achter de deurpanelen en onder motorkap
-Speakers achterin (netjes weggewerkt in een houten plank, met een doek eroverheen dus niet "op zijn petjes/boemboem")
-Spatlappen
-Carkit (die gaat eruit, hoort niet in een 205 en ik bel nooit tijdens het rijden)
-Autoradio met CD-speler (die blijft)
-De LPG-onderbouw, echt een uitkomst!

Al met al dus een erg leuk exemplaar, ben er erg blij mee. Had niet gedacht dat wanneer ik er eindelijk een op LPG zou vinden er ook nog het sportieve interieur, toerenteller etc in zouden zitten. Scheelt mij weer een hoop werk en geld. :o

Heb natuurlijk alweer een verlanglijst gemaakt:
-Eventueel originele Generation-wieldoppen. Als ik mij niet vergis zijn de huidige van een Accent, vond ze eerst niet bijzonder stoer maar begin ze te waarderen
-Digitaal klokje. De toerenteller zit op de plek waar normaal de klok zit, ik kom nog wel eens te laat dus heb die eigenlijk wel nodig. Komt op de plek van de carkit
-GTI Speedline velgen. Die zijn erg fraai, maar weet nog niet of die erg mooi staan op een 205 zonder wielkastverbreders of spoorverbreders. De banden die er nu op zitten zijn nog als nieuw dus wil eerst een hele tijd op deze velgen rijden
-Spoilertje achterop, van een Accent of GTI oid

Een heel verhaal, hier foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het zekeringenkastje inmiddels weer dicht gekregen :lol:

Afbeelding

De LPG-schakelaar zit links

Afbeelding

Na alle verhalen over de 205 gelezen en foto's bekeken te hebben is het heel leuk om er nu zelf een te rijden. Ben erg blij dat ik er een op LPG heb kunnen vinden, ik zeg de OV-kaart gedag en veel leuke kilometers hallo!

Ruurd
Laatst bijgewerkt door 205RJ op 14 aug 2017, 11:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor beeperhorrie » 21 aug 2016, 23:03

Toerenteller, stuur, interieur lijkt idd allemaal wel van een XS te komen. Super de luxe zo hoor. Ik vind die stoelen beter zitten dan de originele Generation zitjes.
En dan is het ook nog eens helemaal strak aan de buitenkant.
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor tvvugt » 22 aug 2016, 03:09

Spoiler en 1.6 GTi speedlines staan prima onder een generation!
(Heb dan wel een 5 deurs.)

http://i.imgur.com/ljO3gRQ.png
Peugeot 205 1.4 Génération 1998
tvvugt
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 13 okt 2014, 00:51

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor Marinus » 22 aug 2016, 06:31

Zeer nette 205 inderdaad. Veel plezierige kilometers!

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor Anne Jan » 22 aug 2016, 13:26

Mooie 205, gefeliciteerd! Ik zal je dan wellicht eens tegenkomen hier in Enschede. Zo te zien hangt je handremkabel los, die zou ik weer even goed bevestigen. Waarom doe je de reserveband niet in het rekje onder de auto?
Peugeot 205-309 Club Nederland: www.peugeot205-309clubnederland.nl

Peugeot 205 GTI 1.9, 1991
Citroën 2CV6 Charleston, 1986
Citroën Berlingo XTR 1.6 VTI120, 2010
Avatar gebruiker
Anne Jan
 
Berichten: 483
Geregistreerd: 07 jun 2009, 20:22
Woonplaats: Enschede

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor RG1992 » 22 aug 2016, 14:09

Mooie 205 hoor, heb je toch precies gevonden waar je naar opzoek was :razz:
Ook een grotere luchtinlaat gemonteerd zo te zien :wink:

Ik wens je veel veilige en leuke kilometers toe! Erg leuk wagentje!
Sinds kort de trotse eigenaar van een...

...1992 Peugeot 205 XS Roland Garros!
Avatar gebruiker
RG1992
 
Berichten: 283
Geregistreerd: 11 jan 2015, 14:32
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor 205RJ » 22 aug 2016, 19:06

Bedankt voor de leuke reacties :-)

@beeperhorrie, Dat dacht ik ook! Alles is ook zeer netjes gemonteerd aan de binnenkant. Van het weekend ga ik samen met een vriend de auto eens grondig wassen en in de wax zetten, en kijken of ik nog wat krasjes weg kan werken. Maar hij ziet er nu al schitterend uit

@tvvugt, Erg fraai! Daar ga ik eens naar kijken

@Marinus, bedankt!

@Anne Jan, dat zou zomaar eens kunnen! Ik denk dat ik jouw rode GTI niet snel over het hoofd zou zien dan :) Heb nu al een redelijk oog voor 205jes, een GTI al helemaal. Die handremkabel had ik al gezien ja, binnenkort op de brug even vastmaken. Het wiel hangt niet onder de auto omdat de LPG-tank daar hangt!

@RG1992, inderdaad! Ook wel beetje geluk mee gehad, is echt precies wat ik zocht. Alhoewel ik stiekem zo'n Roland Garros ook nog wel heel erg leuk vind... Misschien ooit nog. Bedankt!
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor 205RJ » 23 aug 2016, 23:40

Inmiddels al wat meer over dat verlanglijstje nagedacht, en wil binnenkort even langs Wilfred in Lutten gaan. Prioriteit nummer 1 is nu een 3e remlicht in gaan bouwen, tegenwoordig heeft elke auto dat (is het niet verplicht ook?) en daar is men dus ook aan gewend. Wel zo'n veilig idee. Ik zag al twee bevestigingspunten aan de binnenkant van mijn achterklep, maar weet niet hoe dat met de bekabeling zit. Is die ook al aanwezig of wordt dat nog een lastige klus? Ook wil ik dus zo'n spoilertje scoren voor op de achterklep. Iemand een idee hoe dat vastgemaakt moet worden? Zie daar geen bevestigingspunten oid voor. Daarnaast dus nog een digitaal klokje toevoegen, maar daar zal ik eerst nog wat schema's voor moeten opzoeken.

Dan is er nog een kwestie van de lampen in mijn auto, er zit nu Xenon in. :shock: Zou zelf nooit verzinnen om dat in een 205 te schroeven maar haal het er ook nog niet uit, het lichtbeeld is erg goed en waarschijnlijk wel fijn straks in het donker op de snelweg. Geen idee wat de medeweggebruikers er van vinden. Echter viel mij ook op dat de tellerbakverlichting niet heel sterk is, kon vrijdagavond laat op de terugreis niet goed zien hoe hard ik eigenlijk reed. Is daar nog wat aan te doen of wordt het dan ook leds inbouwen? Eigenlijk ben ik helemaal niet van extra elektra-zaken inbouwen in een oudere auto maar als het de veiligheid ten goede komt (3e remlicht, die xenonlampen) wil ik het wel doen. Het wordt dan ook een auto waarmee ik veel kilometers plan te maken.
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor beeperhorrie » 24 aug 2016, 01:30

Spoilertje is plakwerk. Meestal zo'n foam uitvoering die erop gelijmd moet worden.

Derde remlicht is pas verplicht vanaf 30 december 2001. Ik heb hem wel in de rode en niet in de witte. In de rode vind ik hem vaak in de weg zitten voor de binnenspiegel. Rij anders eerst eens een tijdje met een sticker op de ruit op die plek, weet je vanzelf of je het wat vind. Het is tenslotte allebei veiligheid; gezien worden dat je remt en zelf kunnen zien wie er keihard op je af komt bij het stoplicht of de file.

Als je ooit besluit die Xenons weg te doen heb ik zeker interesse.

De klokjes worden zeldzamer. Als je het niet kan vinden kan je ook voor heel weinig er een kopen op Ebay. De frame-pjes heeft Wilfred altijd wel liggen.
Ik heb de goedkope oplossing gekozen met een groter klokje dan de originele maar het misstaat niet. Ik kan even niet laten zien hoe het er uit ziet omdat het dashboard er uit is maar ik heb nog wel een plaatje waarop het te zien is (alleen dus niet werkend nog). De gene ernaast is de standaard en is in oppervlakte nog niet de helft van die ik heb, maar is misschien lastig te zien.

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor tvvugt » 24 aug 2016, 12:44

Spoiler met glaskit laten doen.
gebruikt carglas etc om ramen mee vast te zetten.
rij naar zo'n glasboer en geef hem een tientje, zetten ze m er wel op. :mrgreen:
Peugeot 205 1.4 Génération 1998
tvvugt
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 13 okt 2014, 00:51

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor 205RJ » 24 aug 2016, 19:48

@Beeperhorrie Dat klokje ziet er goed uit! Derde remlicht wil ik sowieso doen, zou het zelf ook vervelend vinden als de auto voor mij in de spits het niet had.

@tvvugt Bedankt voor de tip! Ga ik doen
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor Anne Jan » 24 aug 2016, 20:15

Als het goed is kun je de tellerbakverlichting regelen met het kartelwieltje onder de stuurkolom.
Peugeot 205-309 Club Nederland: www.peugeot205-309clubnederland.nl

Peugeot 205 GTI 1.9, 1991
Citroën 2CV6 Charleston, 1986
Citroën Berlingo XTR 1.6 VTI120, 2010
Avatar gebruiker
Anne Jan
 
Berichten: 483
Geregistreerd: 07 jun 2009, 20:22
Woonplaats: Enschede

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor tvvugt » 24 aug 2016, 21:01

Anne Jan schreef:Als het goed is kun je de tellerbakverlichting regelen met het kartelwieltje onder de stuurkolom.


Serieus?
Peugeot 205 1.4 Génération 1998
tvvugt
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 13 okt 2014, 00:51

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor 205RJ » 24 aug 2016, 23:06

Anne Jan schreef:Als het goed is kun je de tellerbakverlichting regelen met het kartelwieltje onder de stuurkolom.


Dat ga ik morgen als eerste uitproberen! Dan is het wel een mooie eenvoudige oplossing :D

Net al wel de eerste bezigheid eraan gehad, de centrale deurvergrendeling was er sinds gisteravond mee opgehouden. Bestuurdersdeur deed niet meer mee, maar het hendeltje bleek losgeschoten te zijn van het CV-mechanisme. Alles werkt weer en zit weer in elkaar. Wel een gedoe zeg met die deurpanelen! Maar dat maakt het autobezit leuk en afwisselend.
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor tvvugt » 25 aug 2016, 00:58

205RJ schreef:
Anne Jan schreef:Als het goed is kun je de tellerbakverlichting regelen met het kartelwieltje onder de stuurkolom.


Dat ga ik morgen als eerste uitproberen! Dan is het wel een mooie eenvoudige oplossing :D

Net al wel de eerste bezigheid eraan gehad, de centrale deurvergrendeling was er sinds gisteravond mee opgehouden. Bestuurdersdeur deed niet meer mee, maar het hendeltje bleek losgeschoten te zijn van het CV-mechanisme. Alles werkt weer en zit weer in elkaar. Wel een gedoe zeg met die deurpanelen! Maar dat maakt het autobezit leuk en afwisselend.


Als je het kartelwieltje vindt, maak een foto, want ik denk dat ik gek geworden ben :D
Peugeot 205 1.4 Génération 1998
tvvugt
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 13 okt 2014, 00:51

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor RG1992 » 25 aug 2016, 04:38

Bij mijn RG zit er dacht ik ook zo'n kartelwieltje
Sinds kort de trotse eigenaar van een...

...1992 Peugeot 205 XS Roland Garros!
Avatar gebruiker
RG1992
 
Berichten: 283
Geregistreerd: 11 jan 2015, 14:32
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor CinqCentCinq » 25 aug 2016, 11:25

Leuke 205, gefeliciteerd! :-)

Een Génération heeft standaard geen dimmer, de dashboardverlichting bestaat uit 2 lullige 3 Watt lampjes die niet veel licht geven, een bekend "probleem". Daarom kun je ook geen kartelwieltje vinden. :wink:

Maar... Ga er géén 5 Watt lampjes instoppen!! Even lijkt het mooi en daarna gaat je instrumentenpaneel smelten en de lampjes branden door... :? Ja, ik spreek uit ervaring... :roll:
205 1.3 GR '84
205 1.6 GTi '86
205 1.4 Roland Garros '92
205 1.4 Génération '97
305 1.6 Aut.'86
405 1.6 GL Aut.'93
404 XC7 '73
406 2.0 SVE Aut.'98
505 2.0 GR Aut.'88
Citroën BX14 Toulouse '91
Citroën DS3 1.2 '12
Renault 4 '88
Mitsubishi Colt 1.2 Aut.'83
Avatar gebruiker
CinqCentCinq
 
Berichten: 2106
Geregistreerd: 08 dec 2007, 00:33
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor tvvugt » 25 aug 2016, 12:53

CinqCentCinq schreef:Leuke 205, gefeliciteerd! :-)

Een Génération heeft standaard geen dimmer, de dashboardverlichting bestaat uit 2 lullige 3 Watt lampjes die niet veel licht geven, een bekend "probleem". Daarom kun je ook geen kartelwieltje vinden. :wink:

Maar... Ga er géén 5 Watt lampjes instoppen!! Even lijkt het mooi en daarna gaat je instrumentenpaneel smelten en de lampjes branden door... :? Ja, ik spreek uit ervaring... :roll:


Hmm, toch heb ik aardig wat licht in m'n generation
Peugeot 205 1.4 Génération 1998
tvvugt
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 13 okt 2014, 00:51

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor maan » 25 aug 2016, 20:03

Ik heb de oranje kapjes om de lampjes weggelaten, is nu iets feller en witter
205 1.1 Junior (1986, verkocht), 205 CJ 1.4i (1989), 307 SW 2.0 Premium (2005), 306 1.4 STX (1998, verkocht), e-208 (2020)
Als kind al in een beige 403 sedan
Avatar gebruiker
maan
 
Berichten: 662
Geregistreerd: 12 maart 2010, 13:07
Woonplaats: Leersum

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor 205RJ » 26 aug 2016, 09:39

Bedankt voor de tips! @CinqCentCinq bedankt, en in het donkerblauw is de Generation het leukst :)
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor tvvugt » 27 aug 2016, 23:09

Hmm ik ging toch is voelen onder mn stuur en er zit inderdaad een staafje.
Heb eraan gedraaid maar zag werkelijk niks veranderen.
Zullen morgen m'n wielen wel eraf rollen oid.
Peugeot 205 1.4 Génération 1998
tvvugt
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 13 okt 2014, 00:51

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor 205RJ » 05 okt 2016, 18:06

Zo, inmiddels de 200.000 km gepasseerd dus weer even tijd voor een update. Mijn 205 bevalt heel erg goed en heb er in 1 maand al ruim 2000 km in gereden. Ook de langere afstanden zijn prima vol te houden en vind het nog steeds jammer dat de rit alweer voorbij is als ik thuis kom. Dit komt allemaal door het comfort dat een 205 biedt terwijl je ook nog heel leuk door een bocht heen kan (jaja, het bekende verhaal). De sportstoelen helpen hierbij zeker, net als de goede geluidsinstallatie trouwens die de vorige eigenaar er in heeft gebouwd.

Binnenkort komt de APK eraan, dat ga ik laten doen bij de Peugeotgarage waar ik werk. Ik verwacht daar niet echt gekke dingen, maar wil daarna wanneer ik tijd heb de auto een grote beurt geven en nog wat andere dingen in orde maken (dat derde remlicht en klokje moeten nog steeds, lastig om tijd te vinden ivm studie). Wat ik dan wil doen is:

-Motor- en versnellingsbakolie verversen
-Olie- en luchtfilter vervangen
-Bougies indien nodig
-Remschijf afdraaien, die maakt dus lawaai. Als dat niet kan allebei vervangen
-Derde remlicht + klokje inbouwen
-Tectyllaag bijwerken

Zijn er nog dingen die ik er niet bij heb staan maar wel handig zijn om naar te kijken? Zoals ik het nu voorzie maak ik redelijk wat kilometers en wil hem dus motorisch goed onderhouden. Daarnaast valt me op dat de transmissie soms een beetje van zich laat horen, met name bij terugschakelen naar bijvoorbeeld z'n 4 en met gas los. Ik weet niet of dat normaal is of dat het slijtage is, misschien wordt dat verholpen met nieuwe olie. Ik zie het niet echt als een probleem, want hij schakelt verder prima en het is alleen hoorbaar als je erop let. Een ander dingetje is de centrale deurvergrendeling: ik loop soms naar mijn auto en merk dan dat ie helemaal niet op slot staat! Eerst dacht ik dat ik het vergeten was, maar heb het nu nog af en toe terwijl ik er goed op let als ik hem op slot doe. Ik heb een vermoeden dat het aan de afstandsbediening ligt, het is zo'n aftermarket ding met een gigantisch bereik. Misschien dat ik hem dan zelf per ongeluk in mijn broekzak weer open maak, maar vind dat niet echt aannemelijk omdat het dus vaker gebeurt. Ik ga nu even een weekje de originele sleutel gebruiken zonder afstandsbediening, kijken of ik het dan nog steeds heb. Iemand anders die dit ook had met zijn/haar 205?

Verder is het echt een topauto!
Laatst bijgewerkt door 205RJ op 14 aug 2017, 12:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor RG1992 » 06 okt 2016, 19:17

Mooi om te horen dat ie nog steeds geweldig rijdt! Die foto is voor mij weer een bevestiging dat ik die wieldopjes er erg leuk onder vind staan :mrgreen:
Wat betreft het niet op slot gaan of het uit zichzelf weer open gaan, ik heb net exact hetzelfde gehad met m'n 206 GTi. Ik moest toevallig bij de Peugeot dealer zijn en daar heb ik het probleem voorgelegd. Toen gaf de beste man als tip mee om alle beugels (waar het slot invalt) in te vetten, omdat het soms voorkomt dat als die beugel te stroef geworden is, het slot niet voor 100% over de beugel valt en dan denkt de sensor dat de deur niet goed dicht zit en gaan alle sloten weer open. Ik dacht dat het aan de sensor zou liggen (eigenwijs dat ik ben). Heb het toch maar geprobeerd en warempel, het was opgelost. Ik rijd er elke dag mee naar de universiteit en alle keren zijn de deuren op slot gebleven. Het is dus het proberen waard :wink:
Sinds kort de trotse eigenaar van een...

...1992 Peugeot 205 XS Roland Garros!
Avatar gebruiker
RG1992
 
Berichten: 283
Geregistreerd: 11 jan 2015, 14:32
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor 205RJ » 07 okt 2016, 09:38

Ik vind de wieldoppen nu inderdaad ook erg leuk staan! Misschien ooit nog speedlines eronder maar dat zie ik nog wel. Dat ideetje van het slot ga ik proberen, zou fijn zijn als dat zo op te lossen is
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Mijn leuke 205 Generation

Berichtdoor pugrider » 07 okt 2016, 12:01

Nette kar.... ik heb ook mijn standaard tellerbak verruild voor een xs tellerbak. Als dan ook meteen de bijbehorende kabelboom gebruikt dan heb je tevens de aansluiting voor de tellerbak dimmer en het digitale klokje naast de asbak al compleet. Dan alleen nog ff zo'n wieltje en klokje scoren bij bijv Wilfred en je hebt t compleet.

Ik heb zelf nog een accent spoiler liggen, die mag je wel overnemen. En ja ik woon in de buurt...
Avatar gebruiker
pugrider
 
Berichten: 163
Geregistreerd: 28 okt 2013, 14:57

Volgende

Keer terug naar 205/309

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron