Knappe motorconversie

Moderators: risky, Jeetje, jan-03, Edzo

Knappe motorconversie

Berichtdoor 205GRIFFE » 13 aug 2004, 16:50

Voor de liefhebbers. :wink:

Dit is wel een hele knappe motorconversie.

Een 3.0 V6 blok met 190pk in een 205 GTI. :shock:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zie evt: http://www.passionford.com/forum/viewtopic.php?t=66262

Grt. Martijn :mrgreen:
Afbeelding
- 205 GTi 1.9 16V Bleu Miami
- 205 GTi 2.0 16V Gris Sorrento
- 208 GTi 1.6 16V THP Gris Shark - 27/7 besteld
Avatar gebruiker
205GRIFFE
Moderator
 
Berichten: 985
Geregistreerd: 06 aug 2004, 00:37
Woonplaats: Hoorn | Lochem

Berichtdoor jon » 13 aug 2004, 17:08

Schoenlepel erbij en je hebt 'm d'r in. Wordt lastig als je je dynamo of iets dergelijks moet vervangen. Je ziet dat de grille met trekbandjes vast zit, want de slotplaat waar hij normaal aan zit, waar ook de motorkap in valt, die zit er niet meer. Heel erg vol. Maar wel stoer. :)

Zou er ook een V6 diesel in een 205je passen? Eventueel met turbo? ;)

Groet, Jon.
http://www.peugeotforum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=54&t=28068#p278076
Avatar gebruiker
jon
 
Berichten: 1772
Geregistreerd: 07 aug 2004, 12:09
Woonplaats: Achterhook

Berichtdoor leffe 404 » 13 aug 2004, 21:33

Leuk, het zal alleen wel vre-se-lijk onderstuurd rijden met alle gewicht voorin...
Als je alle tijd hebt, kom je altijd te laat...
Avatar gebruiker
leffe 404
 
Berichten: 1500
Geregistreerd: 13 apr 2004, 12:46
Woonplaats: Leidschendam

Berichtdoor peukie205 » 20 aug 2004, 00:47

ja leuk en dan naar de APK..........mazzel als ze het goedkeuren......

Groeten,
Tom.
Peugeot 205 1.6 Automaat '87, Peugeot 403 Bachéé Diesel '62...plus nog een paar van PSA.
Avatar gebruiker
peukie205
 
Berichten: 651
Geregistreerd: 19 aug 2004, 23:43
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor jon » 20 aug 2004, 09:20

In engeland zijn ze daar een stuk makkelijker in. Het is niet voor niks dat een hoop kitcars die hier gebouwd worden in engeland op kenteken gezet worden. De svt (zo heet het geloof ik: single vehicle test ofzo) is veel minder streng dan de rdw keuring. En als zo'n ding eenmaal een kenteken heeft, kun je hem invoeren.
Misschien leuk voor peukie205, heb je die 205 multivan gezien met een 2.1 turbodieselblok?
http://www.205gti.com/story_rudy_tdiNL.htm

Met dank aan 205gti.com

Groet, Jon.
http://www.peugeotforum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=54&t=28068#p278076
Avatar gebruiker
jon
 
Berichten: 1772
Geregistreerd: 07 aug 2004, 12:09
Woonplaats: Achterhook


Keer terug naar 205/309

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten