Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
WillemV schreef:Misschien heb ik iets gemist, maar je bent woonachtig in Frankrijk, maar je APK is gerelateerd aan Nederland. Is het niet wijs om eens na te gaan of de Franse APK methode gelijkwaardig is? Om nog maar te zwijgen over de wegenbelasting.
Mogelijk scheelt het een bakkie geld?
MarcoPeus schreef:Dashboardverlichting en snelheidsmeter zijn (indien niet voldoende functionerend) afkeur in NL. Eigenlijk details t.o.v. een goeie onderhoudshistorie maar toch wel van belang.
Anders een andere klokkenkast erin lepelen (inlezen wel misschien).
Die 400 zou ik er nog aan hangen en meteen D riem mee laten doen. Welke 2 pakkingen bedoel je trouwens bij de koppeling? Oliekeerringen van de aandrijfassen?
MarcoPeus schreef:Ok, de aandrijfaskeerringen ja. Noodzakelijk als de bak er af gaat en dus ook de assen er uit moeten. Kosten niet veel en zijn zo vervangen.
Waterpomp is raadzaam om mee te vervangen. Vaak zie je toch dat ze een drupje hebben gelekt en als je weer alles los moet (laten) maken kost dat meer dan nu meteen de pomp mee te laten vervangen.
Kost ook geen hopen. tussen de 40 en 80 euro ongeveer.
Even een andere vraag, ik zie dat je een 1.9TD hebt in de 406, is dat niet een 90pk motor? de 1.9D heeft toch 75 of vergis ik me?
MarcoPeus schreef:Ow OK, dat wist ik niet, Wellicht alleen voor de lokale markt gemaakt.
Keer terug naar Overige modellen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten