Peugeot 106 1.4 Sport 2003

De nadruk op dit forum ligt bij de klassieke leeuwen. Maar natuurlijk zijn ook de nieuwere typen hier van harte welkom.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot 106 1.4 Sport 2003

Berichtdoor Darkhorse » 03 okt 2016, 15:07

Nadat ik 2 jaar geleden helaas mijn mooie banaan weg moest doen is er nu eindelijk weer een auto voor in de plaats gekomen, uiteraard weer een mooie 106 1.4 Sport! Bij aankoop zaten de originele rode achterlichten er nog op, inmiddels zitten er zwarte achterlichten op.

Auto is uit 2003, 185.000 km op de teller, met nieuwe apk, gereviseerde achteras, nieuwe koppeling, NAP, recent een onderhoudsbeurt gehad.

Auto is voor 3cm verlaagd, heeft zwarte sportvelgen, zwarte koplampen met angel eyes, originele zwarte achterlampen (met reflectoren, APK-proof), nieuwe radio/cd-speler met bluetoothinstallatie, 4 speakers, bredere pijp op einddemper, elektrische ramen, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, volledig leren bekleding, saxo zijspiegels, getinte ramen achter, en ziet er bovenal nog zeer netjes uit van binnen en buiten. Paar kleine plekjes op lak, lichte schaafplekjes op rand velgen en stootstrippen, verder zeer mooi.

Enige is dat niet te achterhalen viel hoe oud de distributieriem is, maar daar is nu nog geen slijtage of slapheid aan af te zien, maar wel in de gaten houden.

De auto:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plannen voor nu:
- Cupra R Lip
- Airbox luchtfilter ipv originele luchtfilter
- Actieve subwoofer inbouwen
- Nieuwe logo badge achter
- Eigen stickers
- Originele middenarmsteun
Lelijke plekjes lak, bumpers en velgen bijwerken
- Custom kentekenplaten voor meetings/foto's
- Leren bekleding conditioneren
- waxen
- gehele frontlogo matzwart spuiten


Langere termijn:
- Auto voor en achter verder verlagen
- Lelijke plekken bijspuiten
- Spacers
Darkhorse
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 29 sep 2016, 15:52

Re: Peugeot 106 1.4 Sport 2003

Berichtdoor Darkhorse » 24 okt 2016, 20:41

Morgen gaat de auto naar de garage voor een nieuwe distributieriem en waterpomp. Ondertussen ben ik bezig met kleine projectjes en detailing.
Darkhorse
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 29 sep 2016, 15:52


Keer terug naar Overige modellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten