Bijna een jaar verder en alle problemen genegeerd. Blok loopt onrustig en dipt, snakkend naar wederom een granulaat behandeling. Maar wil de kosten niet meer maken.
De "ik wil van mijn auto af" sites bieden 4500 euro, bij inruil aanvraag peugeot dealer voor 508 krijg ik 3200 als antwoord.
Granulaat behandeling 850 euro.
Vervangen banden met laag profiel minimaal 650 euro
Kleppen deksel die lekt , minimaal 300 euro
Heb een dagrij verlichting die niet werkt. Kosten indicatie Peugeot dealer voor vervanging 150 euro [CONFOUNDED FACE]
Dus als een struisvogel hoofd in het zand ...
Helaas nu een automatische handrem storing en een auto die niet meer wil rijden. Gereset door de ANWB. Nu een abs/esp error en een auto die niet meer wil rijden.
Helemaal klaar met de nachtmerrie dus doe de 3008 met compleet nieuw blok met nu 60k gelopen weg. Eindeloze put van investeringen.
Blijf liefhebber van klassieke peugeots en heb er veel plezier aan. Maar heb deze 3008 met vet verlies / afschrijving ingeruild voor een ander merk.
Nog even getwijfeld aan een 508 hybrid 4 automaat (ivm slechte linker knie), maar lees over deze automaat ook met name slechte recenties.
Op concours delegance 2019 in de nieuwste 508 gezeten, wat een genot en comfort al heb ik er niet in gereden. Wanneer betaalbaar switch ik wellicht terug .....
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk