Wat heb je vandaag aan je 604 gedaan?
Geplaatst: 09 maart 2008, 18:12
Voor de 604 GTI vier stuks 15 inch lichtmetalen velgen gekocht, met banden; {met dank aan Walle69},
want dat past goed onder een 1984'er GTI. Het TRX-project waar ik 2 jaar
geleden mee ben begonnen is bij deze gestopt, de TRX-handel heb ik verkocht).
In de 15 jaar dat de 604 GTI in België in bewaring stond van een dealer die ingeruilde nette auto's ging sparen en bewaren,
is deze GTI van zijn originele velgen ontdaan en stond op stalen SL-velgen met gladde banden.
Vanmiddag gemonteerd: ( later nog terug geweest met de compressor om ze op te pompen).
.
eerst eens goed met de hogedrukspuit en shampoo schoongemaakt
.
.
de conische vlakken waar de wielmoeren op aanliggen, met een roterend staalborsteltje gezuiverd, dat was wel nodig..
Met nieuwe, vernikkelde wielmoeren gemonteerd.
.
.
Dit lijkt beter, al zijn de spaken en randjes niet blank, ik ben tevreden.
.
.
de 304 S cabrio en de 604 GTI in de stalling, beide afgedekt.
.
.
Dit is mijn testkast, een Souriau 2690, als ik een grote werkplaats heb, haal ik 'm op.
Ik heb deze toch eerst voor de 604GTI nodig.
EDIT: Souriau gesloopt in 2011, bleek onherstelbaar defect, kabels en boek aan iemand geschonken.
grt, Harrie
want dat past goed onder een 1984'er GTI. Het TRX-project waar ik 2 jaar
geleden mee ben begonnen is bij deze gestopt, de TRX-handel heb ik verkocht).
In de 15 jaar dat de 604 GTI in België in bewaring stond van een dealer die ingeruilde nette auto's ging sparen en bewaren,
is deze GTI van zijn originele velgen ontdaan en stond op stalen SL-velgen met gladde banden.
Vanmiddag gemonteerd: ( later nog terug geweest met de compressor om ze op te pompen).
.
eerst eens goed met de hogedrukspuit en shampoo schoongemaakt
.
.
de conische vlakken waar de wielmoeren op aanliggen, met een roterend staalborsteltje gezuiverd, dat was wel nodig..
Met nieuwe, vernikkelde wielmoeren gemonteerd.
.
.
Dit lijkt beter, al zijn de spaken en randjes niet blank, ik ben tevreden.
.
.
de 304 S cabrio en de 604 GTI in de stalling, beide afgedekt.
.
.
Dit is mijn testkast, een Souriau 2690, als ik een grote werkplaats heb, haal ik 'm op.
Ik heb deze toch eerst voor de 604GTI nodig.
EDIT: Souriau gesloopt in 2011, bleek onherstelbaar defect, kabels en boek aan iemand geschonken.
grt, Harrie