Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
ericon schreef:Sorry maar het is niet alleen die bak, de 1007 rijdt als een natte krant!
Zwaartepunt is TE hoog, echt jammer vond het best een leuke auto.
Kijk maar eens naar het aanbod 1007's , veel hebben een zeer lage km stand.
En dat komt niet alleen door het publiek (ouderen).
ericon schreef:Let maar op wat je zegt, Kia en Daihatsu heeft hard aan de weg getimmerd en verkopen geen slechte autos meer.
NIET mijn smaak, maar je moet eerlijk zijn, buiten dat zit de Move in een andere prijsklasse..
Wees gerust, elk merk heeft een zwart schaap
Koffiemolen schreef:Aha, is de 1007 dan ook bedoeld om mee te rijden? Ik dacht dat het een verplaatsbare krantenbak was.
Missen we er iets aan?
C2?? Is dat een voorstadium van CO2?
Blijkbaar loop ik achter.
Koffiemolen schreef:Aha, is de 1007 dan ook bedoeld om mee te rijden? Ik dacht dat het een verplaatsbare krantenbak was.
Missen we er iets aan?
C2?? Is dat een voorstadium van CO2?
Blijkbaar loop ik achter.
Harrie schreef:ben ik met je eens Jeetje, die deurgrepen zijn walgelijk, verder een heel leuke en opvallende auto om te zien.
Misschien interessant om te bewaren voor later? en dan hopen dat er niks kapot gaat aan de bak of elektr. portieren over 20 jaar...
grt, Harrie
chr. schreef:Harrie schreef:ben ik met je eens Jeetje, die deurgrepen zijn walgelijk, verder een heel leuke en opvallende auto om te zien.
Misschien interessant om te bewaren voor later? en dan hopen dat er niks kapot gaat aan de bak of elektr. portieren over 20 jaar...
grt, Harrie
Mss. zijn we er nog niet klaar voor voor dit soort modellen.
kijk maar (oa) naar Renault,deze heeft ook modellen vroeg-tijdig stop gezet.
Robert_Eefting schreef:Het is idd wel een geinige auto om te zien, maar voor de rest alleen maar nadelen.
-gordel pakken ver weg.
-weinig ruimte achterin (voor die prijs)
-schokken schakelen
-onzuinig
-windgevoelig
-geen fijne armsteun aan deur
-zwaar
Martijn schreef:Onzuinig, ja hij is hoog en zwaar, dus als je er mee doorrijdt dan lust ie wel wat. De mijne deed gemiddeld 1 op 11 geloof ik.
Koffiemolen schreef:Tja, en dan denk ik: wat hebben die ingenieurs al die jaren zitten vegeteren! Een 204 uit 1965 was al zuiniger en toch ruimer, zowel qua binnenruimte als kofferbak.
Wat voegt het fenomeen 1007 dan toe t.o.v. een 204 die er 45 jaar geleden al was??
Koffiemolen schreef:Martijn schreef:Onzuinig, ja hij is hoog en zwaar, dus als je er mee doorrijdt dan lust ie wel wat. De mijne deed gemiddeld 1 op 11 geloof ik.
Tja, en dan denk ik: wat hebben die ingenieurs al die jaren zitten vegeteren! Een 204 uit 1965 was al zuiniger en toch ruimer, zowel qua binnenruimte als kofferbak. Wat voegt het fenomeen 1007 dan toe t.o.v. een 204 die er 45 jaar geleden al was??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast