Autoverkoopcijfers oktober bekend

Autonieuws, met nadruk uiteraard op Peugeot.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Autoverkoopcijfers oktober bekend

Berichtdoor Mark » 04 nov 2009, 15:38

De verse cijfers zijn er weer, met Peugeot op de 5e plek en de 107 op de 3e: www.autogekken.nl/?p=1275
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Re: Autoverkoopcijfers oktober bekend

Berichtdoor chr. » 04 nov 2009, 21:27

Mark schreef:De verse cijfers zijn er weer, met Peugeot op de 5e plek en de 107 op de 3e: www.autogekken.nl/?p=1275


Niet gek voor peugeot en zeker voor de 107.
T's toch een geinig karretje.

gelukkig is (s)opel uit de top 5
Peugeot 304 S cabriolet
Afbeelding

Afbeelding
Peugeot; Conçue pour coller à la route.
Avatar gebruiker
chr.
 
Berichten: 2262
Geregistreerd: 14 aug 2004, 23:32
Woonplaats: iets onder het NAP.

Berichtdoor Evert G.D » 07 nov 2009, 00:45

Ja, inderdaad. In het begin vond ik de 107 drie keer niks, maar toen ik er jaren geleden 's een in m'n binnenspiegel zag met 't leeuwtje stoer op de neus vond ik 'm ineens iets hebben... :D
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Manitoba » 08 nov 2009, 00:24

Laten we, het succes van die 107 ten spijt, niet vergeten dat 'ie (net zo min als de 4007) géén Peugeot is... Niks meer en niks minder dan een "om-ge-logo'de" Toyota (Mitsubishi in het geval van de 4007). Wel 's met zo'n ding gereden of er in gezeten? Heeft in mijn ogen helemaal niks met een Peugeot te maken...

Grtz,
Manitoba
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Berichtdoor Harrie » 08 nov 2009, 18:09

Manitoba schreef:Laten we, het succes van die 107 ten spijt, niet vergeten dat 'ie (net zo min als de 4007) géén Peugeot is... Niks meer en niks minder dan een "om-ge-logo'de" Toyota (Mitsubishi in het geval van de 4007). Wel 's met zo'n ding gereden of er in gezeten? Heeft in mijn ogen helemaal niks met een Peugeot te maken... Grtz, Manitoba

sorry, dat ben ik niet met je eens! het is een gemeenschappelijke ontwikkeling.
ik had mijn bedenkingen over de 107, totdat ik een dag lang er een van de dealer mee kreeg.. 8)
na een paar minuten was ik aan het typische geluid van de 3cyl. gewent, en het autootje rijdt geweldig!
en de 4007: als Peugeot ZELF die auto en de 4WD had moeten ontwerpen, was de verkoopprijs ruim boven 100.000 euro uitgekomen.,,,
Mitsubishi heeft al vele decennia zeer ruime ervaring met 4WD en dat is zéér betrouwbare techniek!
Laatst bijgewerkt door Harrie op 11 nov 2009, 20:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Evert G.D » 08 nov 2009, 18:10

Manitoba schreef:Laten we, het succes van die 107 ten spijt, niet vergeten dat 'ie (net zo min als de 4007) géén Peugeot is... Niks meer en niks minder dan een "om-ge-logo'de" Toyota (Mitsubishi in het geval van de 4007). Wel 's met zo'n ding gereden of er in gezeten? Heeft in mijn ogen helemaal niks met een Peugeot te maken...

Grtz,
Manitoba


Nee, nooit mee gereden... :oops: Zit inderdaad een driepitter van Toyota in :roll: in. De bedoeling was ooit een dieselversie op de markt te brengen met een viercilinder diesel van Peugeot, maar dat is er nooit van gekomen, omdat diesels in dat segment nauwelijks verkocht worden.

Ik ben het met je eens dat het een 'ge-re-badgete Toyota is, maar het leeuwtje voor op de neus staat 'm toch goed... En in tegenstelling tot de 4007 is de 107 wel een enorm verkoopsucces, ondanks dat het model toch al jaren meeloopt. Toch een vrij knappe prestatie qua verkopen. De Fransen zijn wel in de meerderheid overigens: hij wordt immers ook uitgebracht als Citroen C1... Twee keer als Fransman en één keer als Jap dus... :wink:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Harrie » 08 nov 2009, 18:13

Evert G.D schreef:Nee, nooit mee gereden... :oops: Zit inderdaad een driepitter van Toyota in :roll: in.

Daihatsu 3-pitter.
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor chr. » 08 nov 2009, 18:18

Manitoba schreef: Wel 's met zo'n ding gereden of er in gezeten? Heeft in mijn ogen helemaal niks met een Peugeot te maken...

Grtz,
Manitoba


Wij repareren veel 107 tjes en c1 tjes.
En in deze auto's is het tupperwear gehalte hoog maar in welke auto
van deze prijsklasse is dat anders?

Wel eens in een Chrysler 300 gezeten? Wil er nog niet dood in gevonden worden, mooie auto
van buiten maar foei lelijk van binnen.

De 107 bied in mijn ogen voor relatief weinig geld een leuke auto aan en
kwalitatief redelijk tot gewoon goed.

Tot slot de rij-eigenschappen, tja het blijft een stadsauto die in
mijn optiek goed mee kan komen in het verkeer.
Om nu met deze auto een rit naar Italie te maken, ehhh neen maar
daar is hij nu niet echt voor bedoeld alhoewel het wel zou kunnen.

Misschien ben ik nu ik het zo terug lees te veel vergiftigt met Peugeotbloed :mrgreen:
Peugeot 304 S cabriolet
Afbeelding

Afbeelding
Peugeot; Conçue pour coller à la route.
Avatar gebruiker
chr.
 
Berichten: 2262
Geregistreerd: 14 aug 2004, 23:32
Woonplaats: iets onder het NAP.

Berichtdoor Koffiemolen » 08 nov 2009, 18:45

chr. schreef:
Wel eens in een Chrysler 300 gezeten? Wil er nog niet dood in gevonden worden, mooie auto van buiten maar foei lelijk van binnen.



En die kans bestaat, want dat zijn toch van die lijkauto's?
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor Manitoba » 08 nov 2009, 21:07

Harrie schreef:
Manitoba schreef:Laten we, het succes van die 107 ten spijt, niet vergeten dat 'ie (net zo min als de 4007) géén Peugeot is... Niks meer en niks minder dan een "om-ge-logo'de" Toyota (Mitsubishi in het geval van de 4007). Wel 's met zo'n ding gereden of er in gezeten? Heeft in mijn ogen helemaal niks met een Peugeot te maken... Grtz, Manitoba

sorry, dat ben ik niet met je eens! het is een gemeenschappelijke ontwikkeling.
ik had mijn bedenkingen over de 107, totdat ik een dag lang er een van de dealer mee kreeg.. 8)
na een paar minuten was ik aan het typische geluid van de 3cyl. gewent, en het autootje rijdt geweldig!
en de 4007: als Peugeot ZELF die auto en de 4WD had moeten ontwerpen, was de verkoopprijs ruim boven 100.000 euro uitgekomen.,,,
Mitsubishi heeft al vele decennia zeer ruime ervaring met 4WD en dat is zéér betrouwbare techniek!
en Peugeot heeft o.a. het interieur van de 4007 ontworpen :!:
in de cloon-Mistubisjie ( en Citroën ) zit dus ook een Peugeot-dashboard!


Harry, ik ben het niet snel en zeker niet graag met je oneens, maar als deze bonk japans plastic door Peugeot is ontworpen...:
Afbeelding
... dan ben ik zwaar teleurgesteld in m'n favoriete Franse designers. Zelfs de versnellingspook is onmiskenbaar Japans. De knoppen op het stuur, de wijze waarop het navi-systeem in het dashboard is geïntegreerd: ik herken er nergens Peugeot in. Eigenlijk alleen de trotse leeuw op het stuur.

Met een 107 heb ik zelf ook gereden en het rijdt niet verkeerd. Maar in het licht van een gezamenlijke ontwikkeling vind ik er meer Japans dan Frans in terug en vind ik het daarom geen "echte" Peugeot. Maar beter het 107'je in de top 3 dan willekeurig welke Opel :mrgreen:

Grtz,
Manitoba
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Berichtdoor Mark » 08 nov 2009, 22:33

Het wordt nog gekker want dat driepittertje van de 107 is van Daihatsjoe, zelfde blokje als de Cuore. Zit best een lekker knorrige geluidje in. Oneven aantal cilinders, dus loopt in feite in onbalans, wat een soort roffeltje geeft. Al heb ik dan liever de diepreutelende rochel van mijn 5 pitten :wink:.

Edit 10-11: verrek, Harrie had al eerder gemeld dat het een Daihatsu-blokkie is. Kenner dus :wink:.
Laatst bijgewerkt door Mark op 10 nov 2009, 22:30, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor SV605 » 08 nov 2009, 23:16

Sinds begin 2007 hebben we naast de 407 een 107 XS en dat is toch meer Peugeot dan je denkt :wink: .

Waarom ? omdat die veel prettiger rijdt dan veel Japanse en Koreaanse klassegenoten, ik denk dat het komt door de 13 inch wielen en mogelijk de franse inbreng in de ontwikkeling / afstemming van het onderstel + vering/ demping.

Ook een rit naar Parijs is goed te doen ( gedaan ) , maar het is natuurlijk geen 605 ( of 407 ) :D

Grootste verschil met de franse peuzen : van binnen ruikt-ie heel anders :mrgreen: (andere kunststoffen / weekmakers ) en de sfeer is wat spartaanser , maar wat wil je voor dat geld ?

Het driecylindertje kan lekker snerpen en is altijd zuinig :!: , en last but not least schijnt ie vanaf Januari 2010 BELASTINGVRIJ te zijn. 8)

Toen wij bij aanschaf keken naar de prijzen van kleine gebruikte peuzen tov de de prijs voor een nieuwe/demo 107 was het verschil niet heel groot en ik zie nu al dat de 107 qua afschrijving met stip de beste Peugeot is die tot nu toe ooit te koop is geweest :o

Om een lang verhaal kort te maken :

zelf een flink stuk gaan rijden , en je weet het ( en daarin is het dus zeker een echte Peus ! )
:mrgreen: :mrgreen: :

Groet

Steven
In een 605 hoef je niet hard te rijden om alles achter je te laten...

Peugeot 607 3.0 2002
Peugeot 607 Ref 2006
Peugeot 605 SRi 1990
Peugeot 107 XS 2007
Avatar gebruiker
SV605
 
Berichten: 582
Geregistreerd: 16 sep 2006, 22:07
Woonplaats: Winterswijk

Berichtdoor Koffiemolen » 08 nov 2009, 23:26

Harrie schreef:Afbeelding
:?: ik zie toch overeenkomsten met 307 ( luchtrooster li en re ) en de klokkenwinkel heeft overeenkomsten met 5008?
.. en die pook, tja die zit aan de Mitsubishi-bak vast.. :mrgreen: :mrgreen:
amicalement, Harrie ( met IE )


Ik stap zojuist uit een 307 (even samen met Rob een onderste waterslang vastgezet die op het punt stond de aansluitmof op de radiator te verlaten (die moderne klemmen worden op een gegeven moment slap, geef mij maar ouderwetse schroefklemmen!) en ik herken die luchtroosters niet eens, laatstaan dat ze lijken. Die van een 307 zijn rechthoekig en dan 'liggend' met heel andere lamelletjes. Hierboven zijn ze staand, maar ook anders van vorm en lamellen. Ook de klokkenwinkel van de 5008 ziet er veel degelijker en subtieler gelijnd uit. Op het Leeuwtje na herken ik dus niks, het is dus niet eens een Peugeot... :mrgreen:
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor M. van der Meulen » 10 nov 2009, 22:19

Warme discussie hier :D Zelf niet zo'n volger van de autobladen zijnde ben ik nu eigenlijk wel nieuwsgierig of er over de 107 en z'n klasgenoten van Duitse, Japanse en Italiaanse makelij al eens een multi-test is gepubliceerd? Vast wel, en hoe waren de resultaten?
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Mark » 10 nov 2009, 22:33

Moderne tijden, het nieuwe rijden. We moeten er maar aan wennen dat steeds meer fabrikanten zo innig samenwerken dat auto's steeds minder uniek worden. Saab 93 is edel-Vectra, dat werk. Ach, dan peuzen wij lekker oldskool verder. En zeker, ik vind die 107 wel een geinige rakker. Al zou ik dan de C1 kopen, want die net wat guitiger en pretendeert helemaal niet een serieuze auto te zijn. Imo doet de 107 dat wel, tevergeefs.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Evert G.D » 11 nov 2009, 12:55

M. van der Meulen schreef:Warme discussie hier :D Zelf niet zo'n volger van de autobladen zijnde ben ik nu eigenlijk wel nieuwsgierig of er over de 107 en z'n klasgenoten van Duitse, Japanse en Italiaanse makelij al eens een multi-test is gepubliceerd? Vast wel, en hoe waren de resultaten?


Voorbeelden kan ik er niet van noemen, maar ongetwijfeld heeft AutoWeek zoiets wel 's uitgevoerd....
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Martijn » 11 nov 2009, 20:21

Peugeot heeft details van het Mitsubishi concept aangescherpt en verbeterd. Daarnaast leveren ze de HDI technologie en hebben ze het onderstel en de afstemming daarvan fors verbeterd.

In de 107 zit trouwens wel een door Peugeot ontworpen interieur ( op de pookknop na), daar heeft het Peugeot design gewonnen van het door Toyota voorgestelde ontwerp.
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2179
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor Koffiemolen » 11 nov 2009, 20:26

Martijn schreef:In de 107 zit trouwens wel een door Peugeot ontworpen interieur ( op de pookknop na), daar heeft het Peugeot design gewonnen van het door Toyota voorgestelde ontwerp.


Aha, weer wat geleerd. Overigens was er vor dat 'winnen' natuurlijk niet heel veel nodig.... :roll:
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor Mark » 12 nov 2009, 11:47

Misschien moeten we de discussie wie nou het interieure plastic in vorm heeft gepoept maar laten rusten verder. Niet heel boeiend, vind ik. Die hele 4007 boeit mij niet. Want dan ZOU ik wel een Outlander kopen, let wel ZOU, want mijn centen gaan niet in een SUV zitten. Daar kandideert er maar een en dat is geen geeneens een SUV: de klassieke Range Rover.

En ik sta niet bepaald alleen in de tanende interesse voor MPV's en SUfs. De stationcar, excusez, break is weer helemaal in opkomst. Zie ook: www.autogekken.nl/?p=1360

Kijk ik heb niet veel met Skoda, maar als we het nou over een 'ruimtewagen' hebben (ten onrechte werden de busjes, ja ik bedoel empievies) soms zo genoemd. Maar veel meer liters kan je niet slikken dan in de Superb combi. Die ook gelijk die lelijke kont van de sedanversie kwijt is. Daar haalt zelfs mijn 850 estate het op geen enden bij. Moet het nog groter, dan biedt eigenlijk alleen nog de MB E-combi uitkomst. Of een CX/XM break natuurlijk ;-).

Zit Peugeot dus prima met de 5008, want die zit goed in de richting van een moderne interpretatie van de break. Volgens een hier ter plaatse bekende test-piloot :wink:: www.autogekken.nl/?p=1466
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Koffiemolen » 12 nov 2009, 20:33

Mark schreef:Misschien moeten we de discussie wie nou het interieure plastic in vorm heeft gepoept maar laten rusten verder. Niet heel boeiend, vind ik. Die hele 4007 boeit mij niet. Want dan ZOU ik wel een Outlander kopen, let wel ZOU, want mijn centen gaan niet in een SUV zitten. Daar kandideert er maar een en dat is geen geeneens een SUV: de klassieke Range Rover.

En ik sta niet bepaald alleen in de tanende interesse voor MPV's en SUfs. De stationcar, excusez, break is weer helemaal in opkomst. Zie ook: www.autogekken.nl/?p=1360

Kijk ik heb niet veel met Skoda, maar als we het nou over een 'ruimtewagen' hebben (ten onrechte werden de busjes, ja ik bedoel empievies) soms zo genoemd. Maar veel meer liters kan je niet slikken dan in de Superb combi. Die ook gelijk die lelijke kont van de sedanversie kwijt is. Daar haalt zelfs mijn 850 estate het op geen enden bij. Moet het nog groter, dan biedt eigenlijk alleen nog de MB E-combi uitkomst. Of een CX/XM break natuurlijk ;-).

Zit Peugeot dus prima met de 5008, want die zit goed in de richting van een moderne interpretatie van de break. Volgens een hier ter plaatse bekende test-piloot :wink:: www.autogekken.nl/?p=1466


Helemaal gelijk, waarbij de 5008 een break is die ook vriendelijk is voor de rug van zwangere moeders die hun kind achterin de MaxiCosi moeten zetten. Zonder rugklachten.
Ik heb ook gelonkt naar de Superb Combi en heb het eerder zelfs aangedurfd dat hier ergens te melden. Dat werd natuurlijk volledig weggesabeld, maar het is wel deglijk een alternatief. En vandaag kopt de AutoWeek met een verdere uitbreiding van het Bluemotion-assortiment van VW. Zo'n Passat (ook een echte ruime break!) met bluemotion en een fraaie DSG-bak (er is geen gelijkwaardig alternatief op de markt!) met een executive-pakket en elektrische stoelbediening kost me in de bijtelling minder dan een 5008 1.6 HDiF. Kijk, zoiets stemt toch tot nadenken, want ook ik ben maar een gewone Nederlander.... :wink:
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor Bart-Peugeot » 12 nov 2009, 23:26

Koffiemolen schreef:....... Kijk, zoiets stemt toch tot nadenken, want ook ik ben maar een gewone Nederlander.... :wink:

En daarom had ik graag gezien dat de 5008 al besteld was, dan was er geen weg meer terug. haha. :mrgreen:
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor Koffiemolen » 13 nov 2009, 00:00

Bart-Peugeot schreef:
Koffiemolen schreef:....... Kijk, zoiets stemt toch tot nadenken, want ook ik ben maar een gewone Nederlander.... :wink:

En daarom had ik graag gezien dat de 5008 al besteld was, dan was er geen weg meer terug. haha. :mrgreen:



:mrgreen: We hebben elkaar door....toch wint bij mij vaak het gevoel, zolang de concessie aan het vertsand niet al te groot is. Waarmee ik het nog even spannend houd.... :lol:
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor Bart-Peugeot » 13 nov 2009, 00:13

Je hebt gewoon gelijk dat zo'n DSG bak niet te versmaden is.

En als de bijtelling maar flink lager is, dan krijg je mij zelfs nog in een VW of Prius. :wink:

(Als dat aan de orde zou zijn, maar dat is het niet!) :mrgreen:
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor Harrie » 13 nov 2009, 00:23

Bart-Peugeot schreef:(Als dat aan de orde zou zijn, maar dat is het niet!) :mrgreen:

ZUCHT... :roll: GELUKKIG ! :mrgreen:
jij zit dus niet met dat dilemma! :D
ik ook niet :!: 8)
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Koffiemolen » 13 nov 2009, 13:58

Harrie schreef:
Bart-Peugeot schreef:(Als dat aan de orde zou zijn, maar dat is het niet!) :mrgreen:

ZUCHT... :roll: GELUKKIG ! :mrgreen:
jij zit dus niet met dat dilemma! :D
ik ook niet :!: 8)
grt, Harrie


Ja, af en toe benijd ik jullie wel. Zonder lease-auto was het leven nog simpel... Hoezo wegenbelasting en bijtelling? 8)
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP


Keer terug naar AutoNieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten