Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Mark schreef:Wetend hoever de kont van een Volvo stationcar naarbinnen komt (tot aan achteras/brandstoftank), met een forse klapper, vreesde ik dit inderdaad ook al... Moet t met 7, dan versieren we er wel een tweede auto bij.
Break-Rider schreef:Mark schreef:Wetend hoever de kont van een Volvo stationcar naarbinnen komt (tot aan achteras/brandstoftank), met een forse klapper, vreesde ik dit inderdaad ook al... Moet t met 7, dan versieren we er wel een tweede auto bij.
Kinders in een topkoffer op dak met lanceerinrichting zodat ie met een klapper los komt??
Auto variant op de schietstoel
eri©on schreef:Bedankt voor de melding Bas.
Zoals je weet heb ik een 7 persoons Grand Scénic, waarvan ik altijd al met een schuin oog naar de laatste zitrij heb gekeken.
Nu heb ik nog een AH kratje ruimte tussen de klep en de stoeltjes, echter de touran van mijn broer heeft het bankje akelig dicht tegen de klep staan
Nu word de besproken zitrij in mijn GS op zich maar enkele keren per week gebruikt, EN alleen in de bebouwde kom,....... maar gerust ben ik er niet op.
Mark schreef:Wetend hoever de kont van een Volvo stationcar naarbinnen komt (tot aan achteras/brandstoftank), met een forse klapper, vreesde ik dit inderdaad ook al... Moet t met 7, dan versieren we er wel een tweede auto bij.
jurgen schreef:net de reden waarom zoveel europese constructeurs het niet halen in de states, want daar testen ze wel (in beperkte mate) de sterkte van de achterzijde. Het is geen nieuw gegeven, want daarvoor was ook al gebleken dat een auto met volle koffer (zoals je op vakantie vertrekt) de overlevingskansen van de achterste passagiers ook drastisch verkleint.
Koffiemolen schreef:@Risky: k denk dat het een teken aan de wand is dat Volvo is gestopt met het 3e bankje. Bij mijn weten bij de nieuwe V70 niet meer leverbaar! Terwijl de auto zelf 'veliger dan ooit' is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten