Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Autonieuws, met nadruk uiteraard op Peugeot.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor joospeugeot » 22 nov 2011, 17:44

Frank 205 schreef:Mijn 205 Multi diesel uit 1987 wordt nu dus in 2013 wegenbelsatingvrij. Om ook nog van het brandstoftoeslag gedeelte af te komen gaat er een benzinepotje ingelepeld worden. Wordt dan een heerlijk stadsbestellertje!


zou je niet eerst afwachten hoe en wat ?? ik heb nog geen idee wat die toeslag moet worden maar moet eigenlijk wel nu te berekenen zijn.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor risky » 28 nov 2011, 20:11

nou dat is niet zo moeilijk voor een auto van b/v 1151 t/m 1250 betaal je 132 euro op benzine per 3 maanden
maar op diesel 277 euro
277min132=145 euro wat je gaat betalen per 3 maanden
Voor lpg voor dezelfde gewichtklasse 295 euris 295 min 132 = 163 per 3 maanden
als je uit gaat van een moderne g3 auto met het zelfde gewicht zit je op 187 euro per 3 maanden
dat scheelt met een oltimer 24 euro per 3 maanden :roll:
de niet milieu vriendelijke diesel is nog het voordeligste en gas word weer zwaar bestraft..
Dus toch weer houderschapsbelasting :lol: :lol:
maar heel zuinig zijn op de oltimers van voor 1986 deze blijven onder de oude regeling vallen.
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor joospeugeot » 28 nov 2011, 21:24

he risky. bovenstaande klopt niet helemaal.
wat ik er uit begrepen heb is dat je de provinciale opcenten niet hoeft te betalen. dus volgens mij word t nog goedkoper

maar hoe de splitsing zit met provinciale opcenten heb ik nog geen idee. ik denk zelf dat je beter een bestel auto op benzine en diesel als voorbeeld moet pakken, bij bestelauto's voor particuliere worden geen opcenten berekend
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor risky » 28 nov 2011, 21:28

joospeugeot schreef:he risky. bovenstaande klopt niet helemaal.
wat ik er uit begrepen heb is dat je de provinciale opcenten niet hoeft te betalen. dus volgens mij word t nog goedkoper

maar hoe de splitsing zit met provinciale opcenten heb ik nog geen idee. ik denk zelf dat je beter een bestel auto op benzine en diesel als voorbeeld moet pakken, bij bestelauto's voor particuliere worden geen opcenten berekend


volgens mij niet hoor of ik moet het verkeerd lezen de wegenbelasting inc opcenten is hij vrij van maar de toelslag van diesel/lpg moet gewoon betaald worden

http://www.fehac.nl/images/stories/best ... ebreid.pdf
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor joospeugeot » 28 nov 2011, 21:30

als je een bestel auto neemt maakt dus niks uit :oops: 230 -85 is ook 145 euro.. gas is 18 euro duurder dan diesel (248)
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Harrie » 28 nov 2011, 23:12

joospeugeot schreef:als je een bestel auto neemt maakt dus niks uit :oops: 230 -85 is ook 145 euro.. gas is 18 euro duurder dan diesel (248)

tja, het voordeel voor particulieren met een auto op grijs kenteken is in +/-1988 al de nek omgedraaid, eerst beperkt ( blindering, hoger kopschot ) en de eisen
werden telkens verhoogd, bijv. laadruimte 1 x 1 x 1,2 m. ; toen moesten er bij veel stationwagens / breaks een polyster verhoging op het dak... :cry:
Zo heb ik destijds 3 stuks 405 Break moeten verbouwen, 1 mooie met schuifdak af fabriek: schuifdak er uit...!
Triest om te constateren, hoe we elke keer door Den Haag besodemieterd en genaaid worden. grr, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Hans en Linn » 09 dec 2011, 14:18

Ik kom er nog even op terug als het mag...

Als ik het goed heb begrepen, verandert er dus voor een auto die nu 25 jaar

of ouder is niets??

OOK NIET DIE BIJTELLING VAN GAS EN DIESEL ???
Peugeot 4 0 4 1963
Avatar gebruiker
Hans en Linn
 
Berichten: 219
Geregistreerd: 04 aug 2011, 15:13

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor hans_w » 09 dec 2011, 14:42

Dat begrijp ik ook. Die toeslagen gelden voor auto's van na 31-12-1986
Peugeot 205 cabriobezitter of liefhebber? Bezoek ook www.205cabrio.nl .
Je mist meer dan je meemaakt
hans_w
 
Berichten: 144
Geregistreerd: 09 jun 2010, 21:03

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Hans en Linn » 11 dec 2011, 15:47

Nu hoorde in laatst dat er van regeringswege uit toch weer

gekeken gaat worden naar uitzonderingen voor INGEVOERDE auto's.

Die willen ze weer wel gedeeltelijk gaan belasten :roll:

Heeft iemand dat ook gehoord??
Peugeot 4 0 4 1963
Avatar gebruiker
Hans en Linn
 
Berichten: 219
Geregistreerd: 04 aug 2011, 15:13

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Brownie » 11 dec 2011, 16:46

Dat gerucht ging een jaar geleden ook dat vrijstelling begon na 25 jaar tenaamstelling in Nederland. Maar dat is momenteel nog niet ingevoerd.
403 Break Diesel 1960
104 GL6 Benetton 1978
504 D Pick up 1981
604 DTurbo 1979
505 V6 BVA 3X
505 GTI Familiale RHD 1987
505 GR Familiale 1990
505 SW8 BVA 1991
205 Accent 1991
306 Cabriolet BVA 2.0 2X
206 XS 1.6 SW BVA 2005
Avatar gebruiker
Brownie
Moderator
 
Berichten: 3544
Geregistreerd: 25 aug 2005, 11:08
Woonplaats: Nederweert

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Martijn » 12 dec 2011, 01:31

Brownie schreef:Dat gerucht ging een jaar geleden ook dat vrijstelling begon na 25 jaar tenaamstelling in Nederland. Maar dat is momenteel nog niet ingevoerd.


Klopt, maar er is wel een onderzoek gaande. Komt door de stelling van enkele partijen die vinden dat er pas vrijsteling kan komen voor auto's waarvoor daadwerkelijk al 25 jaar belasting is afgedragen. Zit wat in, maar ben bang dat zoiets in Europees verband niet hard te maken valt.
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2180
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Evert G.D » 10 maart 2012, 19:00

Vorige week hoorde ik staatssecretaris Atsma voor de radio zeggen dat hij van de vrijstelling af wil. Ondanks dat de wet pas is gerepareerd. Hij noemde oude(re) auto's 'onzuinig en milieuvervuilend'. De vrijstelling zou volgens Atsma alleen op z'n plaats zijn voor de 'echt antieke auto's'.

Daar gaan we weer....!! :evil: :evil: :evil:

Ik vermeld er nog even bij: Atsma is van het CDA. Een welgemeend stemadvies van mijn kant: stem geen CDA of ChristenUnie, want de ChristenUnie (Ernst Kramer) heeft de vorige keer de vrijstelling ter discussie gesteld. :evil: Nu dus een CDA-staatssecretaris. Dus moet ik op zoek naar een andere paraplu, sinds jaar en dag heb ik het CDA gepromoot met een grote CDA-paraplu... :evil: Nu niet meer dus. Ik ga op zoek naar een andere partij.
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor joospeugeot » 10 maart 2012, 19:58

oude fabrieken etc etc moet ze ook maar eens onder de loep nemen. daar is meer te halen dan nog die paar oude auto's.

wie rijd er met zijn oldtimer 100.000 km per jaar. dat zijn er toch maar weinigen tot geen.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Michael » 10 maart 2012, 23:55

maar we zijn wel de grote vervuilers !! belasting vrij rijden blijft een raar iets , verplicht op lpg rijden zou beter zijn.

haha zei hij die de schuur vol heeft staan met oude vervuilende diesels.
404 familiale
404 pick-up 1972/78/79 werkpaarden
404 pick-up kipper
404 oplegger combinatie
404 coupe 1967 grijs
404 pick up verlengd
404 pickup "DANGEL"
403 pickup
504 pickup en sedan
202 pickup
Avatar gebruiker
Michael
 
Berichten: 1239
Geregistreerd: 31 maart 2004, 22:59
Woonplaats: brummen

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor jan-03 » 11 maart 2012, 00:27

Vuiler per kilometer wel maar zo kan je niet rekenen.. Ik ken mensen die familie ver weg nu vaker bezoeken omdat ze een zuinige auto rijden..
Dus rijden ze meer kilometers daardoor.. Deze mensen gebruiken dus de weg vaker en hebben vaker een nieuwe auto nodig want we weten nu wel hoe lang de nieuwe generatie auto's het vol houdt. Auto's moeten geproduceerd worden enz.. Laat je hierdoor niet van de wijs brengen...
Als je aan het eind van het jaar de totale vervuiling zou kunnen meten kan de oldtimer rijder best veel milieuvriendelijker zijn..

Mensen die in slurpers rijden betalen meer brandstof als ze rijden maar dan zullen ze niet meer doen dan leuk is of nodig is..
Het dus zeker niet zo dat iemand in een oude auto meer milieubelastend is... Daar komt bij dat de staat zelf toestemming geeft voor kolencentrales en hebben we in Nederland een grote overcapaciteit vuilverbranders die hun afval uit het buitenland om hier op te stoken..
Dit is veel milieubelastender dan de auto's..
Mensen die echt veel rijden zullen dit niet snel met een oldtimer doen.. Onderhoud is vaak duurder omdat de onderdelen moeilijker te verkrijgen zijn..
Uitzonderingen daar gelaten dan maar zeker niet op grote schaal..
Komt bij dat door de oldtimers veel evenementen wordt georganiseerd wat toch ook weer geld opleverd voor de staatskas..

Handen af van de oldtimers is mijn mening..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Evert G.D » 11 maart 2012, 18:11

janbachee schreef:Vuiler per kilometer wel maar zo kan je niet rekenen.. Ik ken mensen die familie ver weg nu vaker bezoeken omdat ze een zuinige auto rijden..
Dus rijden ze meer kilometers daardoor.. Deze mensen gebruiken dus de weg vaker en hebben vaker een nieuwe auto nodig want we weten nu wel hoe lang de nieuwe generatie auto's het vol houdt. Auto's moeten geproduceerd worden enz.. Laat je hierdoor niet van de wijs brengen...
Als je aan het eind van het jaar de totale vervuiling zou kunnen meten kan de oldtimer rijder best veel milieuvriendelijker zijn..

Mensen die in slurpers rijden betalen meer brandstof als ze rijden maar dan zullen ze niet meer doen dan leuk is of nodig is..
Het dus zeker niet zo dat iemand in een oude auto meer milieubelastend is... Daar komt bij dat de staat zelf toestemming geeft voor kolencentrales en hebben we in Nederland een grote overcapaciteit vuilverbranders die hun afval uit het buitenland om hier op te stoken..
Dit is veel milieubelastender dan de auto's..
Mensen die echt veel rijden zullen dit niet snel met een oldtimer doen.. Onderhoud is vaak duurder omdat de onderdelen moeilijker te verkrijgen zijn..
Uitzonderingen daar gelaten dan maar zeker niet op grote schaal..
Komt bij dat door de oldtimers veel evenementen wordt georganiseerd wat toch ook weer geld opleverd voor de staatskas..

Handen af van de oldtimers is mijn mening..
gr Jan.


Helemaal met je eens, Jan. Maar wat is er nou makkelijker aan te pakken dan auto's.... :evil:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor 403diesel » 11 maart 2012, 19:15

Michael schreef:haha zei hij die de schuur vol heeft staan met oude vervuilende diesels.


Hier krijg je alleen maar een beetje zwarte aanslag van op je witte muren. (en zoals vanmiddag een zwarte zakdoek als je je neus snuit, dus altijd buiten starten :mrgreen: )
Het fijnstof van de nieuwere generatie diesels schijnt veel gevaarlijker te zijn voor de gezondheid.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor MarcoPeus » 11 maart 2012, 20:48

Snap niet dat de overheid zo ligt te neuzelen. Als we eerder dood gaan hebben we allemaal minder lang AOW nodig wat gunstiger is voor de kas van de SVB. Een gunstig geval noemt men dat in ambtenaren termen. :mrgreen:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Evert G.D » 12 maart 2012, 10:56

Vandaag in Voitures de France het goede nieuws:

Staatssecretaris Frans Weekers (VVD, Financiën) ziet niets in het idee van zijn collega Joop Atsma (CDA, Milieu) om de belastingvoordelen voor oude, vervuilende auto's op te heffen. CDA-staatssecretaris Atsma vindt dat er alleen belastingvoordelen moeten zijn voor Nederlanders die een klassieke oldtimer rijden, als tweede of als derde auto. Automobilisten in een vervuilende oude auto zouden dat voordeel wat Atsma betreft niet meer moeten krijgen. De CDA'er wilde zijn plan met Weekers bespreken, maar de VVD-staatssecretaris wijst dat nu al van de hand.

Gelukkig, ik weet nu tenminste op welke partij ik niet en op welke ik wel moet stemmen.... :mrgreen:

Hulde voor Weekers in elk geval. Een man die helder denkt, blijkbaar. Vor zover een politicus helder kan denken.

Maar je weet nooit wat er nog in het vat zit.... :roll:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor joospeugeot » 12 maart 2012, 14:53

nederland heeft t nog nooit gesnapt met auto's moet ik zeggen. je word in nederland totaal niet gecompenseerd als je een milieu vriendelijke auto koopt. of je nu een auto zonder kat hebt of de nieuwste. maakt ja in de wegenbelasting niks uit (indien zelfde gewichtsklasse). alleen t nadeel (voor de rijder) is dat auto's steeds zwaarder worden en dus meer mrb moeten betalen. duitsland geeft korting op de wegenbelasting afhankelijk van euro norm.
een 405 bijv is toch wel een vrij ruime auto. een 307 daarintegen is echt stukken zwaarder :oops: . ja, waarom zouden de mensen nu liever in die 405 rijden :mrgreen:
in duitsland (en meerdere landen) betaal je wegenbelasting naar motor inhoud. daar heb je dus weer voordeel aan als je bijv een THP hebt. minder inhoud dan bijv een 2 liter maar vermogen gelijk of zelfs meer.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor hans_w » 12 maart 2012, 15:00

Wegenbelasting vergelijk NL - D :
Ik betaalde met de 406 hdi break 119 euro per maand aan WB (1400 kg). Mijn schoonvader vertelde afgelopen vrijdag dat hij, woonachtig in Duitsland, iets van 328 eur per jaar betaalt voor zijn Audi Q7 3,0 diesel (2270 kg).
Peugeot 205 cabriobezitter of liefhebber? Bezoek ook www.205cabrio.nl .
Je mist meer dan je meemaakt
hans_w
 
Berichten: 144
Geregistreerd: 09 jun 2010, 21:03

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Brownie » 12 maart 2012, 15:49

En in Frankrijk bestaat er al helemaal geen wegenbelasting. Zit gewoon verrekend in de brandstofprijs. Alleen als je het land snel wilt doorkruizen, betaal je extra voor de (commerciele) snelwegbedrijven. Naar mijn mening nog steeds het beste systeem.
403 Break Diesel 1960
104 GL6 Benetton 1978
504 D Pick up 1981
604 DTurbo 1979
505 V6 BVA 3X
505 GTI Familiale RHD 1987
505 GR Familiale 1990
505 SW8 BVA 1991
205 Accent 1991
306 Cabriolet BVA 2.0 2X
206 XS 1.6 SW BVA 2005
Avatar gebruiker
Brownie
Moderator
 
Berichten: 3544
Geregistreerd: 25 aug 2005, 11:08
Woonplaats: Nederweert

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Evert G.D » 12 maart 2012, 16:02

Brownie schreef:En in Frankrijk bestaat er al helemaal geen wegenbelasting. Zit gewoon verrekend in de brandstofprijs. Alleen als je het land snel wilt doorkruizen, betaal je extra voor de (commerciele) snelwegbedrijven. Naar mijn mening nog steeds het beste systeem.


Inderdaad. En moet je nagaan, in Frankrijk kost de benzine 14 cent minder dan in Nederland.... :roll: Een indicatie hoe wij hier worden afgezet...! :evil:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor pEus » 12 maart 2012, 18:14

Evert G.D schreef:
Brownie schreef:En in Frankrijk bestaat er al helemaal geen wegenbelasting. Zit gewoon verrekend in de brandstofprijs. Alleen als je het land snel wilt doorkruizen, betaal je extra voor de (commerciele) snelwegbedrijven. Naar mijn mening nog steeds het beste systeem.


Inderdaad. En moet je nagaan, in Frankrijk kost de benzine 14 cent minder dan in Nederland.... :roll: Een indicatie hoe wij hier worden afgezet...! :evil:


+ 2
Avatar gebruiker
pEus
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: 22 jun 2005, 18:24
Woonplaats: Waalwijk

Re: Worden auto's van 25 jaar toch nog belastingvrij?

Berichtdoor Koffiemolen » 15 sep 2012, 13:18

pEus schreef:
Evert G.D schreef:
Brownie schreef:En in Frankrijk bestaat er al helemaal geen wegenbelasting. Zit gewoon verrekend in de brandstofprijs. Alleen als je het land snel wilt doorkruizen, betaal je extra voor de (commerciele) snelwegbedrijven. Naar mijn mening nog steeds het beste systeem.


Inderdaad. En moet je nagaan, in Frankrijk kost de benzine 14 cent minder dan in Nederland.... :roll: Een indicatie hoe wij hier worden afgezet...! :evil:


+ 2


Mee eens, vive la France, maar vergeet niet dat daar weer een algemene CO2-belasting wordt geheven. Hoe het preceis zat ben ik even kwijt, maar je kunt d situatie niet 1 op 1 vergelijken. Sowieso is de belastingdruk in F niet mis. Wat wil je, bijna 2/3 vd beroepsbevolking is daar ambtenaar en kan rond 60 stoppen met werken... :mrgreen: :roll:
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

VorigeVolgende

Keer terug naar AutoNieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten