Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Autonieuws, met nadruk uiteraard op Peugeot.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor jan-03 » 18 jun 2012, 22:06

Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Harrie » 18 jun 2012, 23:32

tja, ik rijd 9 km heen en 9 km terug qua woon-werkverkeer, en met een Peugeot,
soms 604 GTI, soms 306 cabriolet, enkel de 304S cabrio, soms de 406 Break,
dan is deze Falcon een beetje overbodig. M'n werkgever heeft ook geen landingsbaan... :roll:

Maar serieus: na sluiting Breukelen, en in het bericht genoemde geplande fabriekssluitingen
ziet dat er toch wel erg slecht uit... vreemd, ze verkopen toch goed :?:
Investeren in nieuwe modellen kost heel veel geld..en een model gaat niet zo lang meer mee
als onze klassiekers... kijk maar naar bijv. 504 ( 1965 - 1992 )
Zijn de marges en de winst dan zo klein ? :cry:
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor MarcoPeus » 19 jun 2012, 06:59

Ze verkopen heel goed in t kleine/goedkope segment. Denk maar zelf na, die kosten niks die dingetjes en rollen dus uit de fabriek voor nog veel minder.
De 107 kost voor ons 7000 euro incl BTW, das 5885 euro excl BTW. Daar moet de dealer aan verdienen, de importeur, de transporteur van importeur naar dealer en de transporteur van fabriek naar importeur en de fabriek. Dat dingetje rolt de fabriek uit voor 3-4000 euro en daarvoor moet hij ook nog in elkaar gezet en alle grondstoffen gekocht/gefabriceerd en eventueel gespoten.
Dan moet je wel heel erg veel van die 107s wegzetten om grote omzetten/winsten te draaien.
Bij een 407/807/607 ligt dat anders. Die kosten welliswaar meer in productie maar geen 5-6-7 keer, terwijl de verkoopprijs wel 5-6-7 keer hoger ligt. De productieaantallen liggen daarintegen weer veel lager.
De tijd van de 205 en 404 is helaas voorbij, daar zijn er miljoenen (2.885.374 404s) van verkocht, dat zal je met de 107 (500.000 stuks van 2005 tot 2010) niet zo snel gebeuren en dan moeten ze de opbrengst van de fabriek in Tsjechie ook nog delen met Toyota en Citroen.
Als ze dan ook nog van die actief hebben waarbij de importeur en de dealers de kop in t zand steken als t gaat om schade aan de THP motor dan maak je minpunten.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor jan-03 » 19 jun 2012, 08:56

Ik denk dat het met de huidige woningmarkt crisis te maken heeft ook... Veel financiele reserve's zitten in onroerend goed..
Nu blijkt dat hierop veel moet worden afgeschreven zijn de bedrijven veel armer ineens.. Dit is een heel groot probleem wat nu losbarst..
Het is te hopen dat het tij zich binnen enkele jaren weer keert maar In Nederland is het onroerend goed veel duurder dan in onze buurlanden bijvoorbeeld..
Dit zit ook weer in de kostprijs van ons produkt.. Wat je ook verkoopt/ produceert...
Ik verwacht dat Nederland over de hele linie in kostprijs moet zakken willen we ons niet nog verder uit de markt prijzen...
Er gaan klappen vallen.. Hopelijk ben ik te pessimistisch..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Bart-Peugeot » 19 jun 2012, 10:05

Harrie schreef:tja, ik rijd 9 km heen en 9 km terug qua woon-werkverkeer, en met een Peugeot

Ik mis de Peugeotfiets is dit rijtje. :mrgreen:
Lekker fietsen. Een half uurtje en je bent op je werk (9 km). Gezond en goedkoop.

Harrie schreef:... ze verkopen toch goed :?:

Dat betwijfel ik dus.

Jaren terug, de 607 was net uitgebracht, ik was in Frankrijk. Geeneen gezien toen!

Afgelopen april/mei was ik in Frankrijk. Ik heb letterlijk geeneen 508 gezien. Dit terwijl je er in NL over struikelt.
3008 en 5008 zie je ook bijna nooit in Frankrijk.

Waarom rijden de Fransen zelf niet meer in de grote Peugeots?

Afgelopen april/mei zag ik wel enkele 208 rijden. Die worden dus wel gekocht. Helaas kan Peugeot niet van één model leven.
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Koffiemolen » 24 jun 2012, 10:49

Klopt ook mijn waarneming, in F wel redelijk wat 3008's, maar alleen gefortuneerde babyboomers (dit blijft voorlopig laatste welvarende generatie sinds de Renaissance), maar geen 508 en 5008. In F kent men ook geen autoleaseregelingen zoals wij. Dus bijna alles is particulier bezit. En dan moet je bedenken dat autorijden in F een stuk goedkoper is dan hier. En wonen trouwens ook... En dan nog dus... @Jan: niet te pessimistisch denk ik, is realistisch. Maar de allergrootste zorgen liggen in de zorg (mn de tweedeling qua enorme gezondheidsverschillen tussen hoog en laag opgeleid (nu al), en hoog opgeleide wordt 10 jaar ouder en leeft 20 jaar langer zonder gezondheidsproblemen -> dit geeft solidariteitsproblemen). Daarnaast de mondiale grondstoftekorten w.o. voedingsmiddelen tegenover een exploderende wereldbevolking. Daar liggen nog veel grotere problemen. De eurocrisis is peanuts, dat zijn echt krokodillentranen vergeleken met de crises die nog komen gaan. Stemadvies voor 12-9: ga voor duurzaam en sociaal om het tij nog iets te remmen.
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor jan-03 » 24 jun 2012, 11:03

Ik zou het mooi vinden als er iemand van welke partij dan ook opstond en alle Nederlanders kon inspireren om de problemen collectief het hoofd te bieden..
Zoals het nu gaat kiest iedereen voor z,n eigen straatje....
Hiermee gaan we het niet redden...
Versnippering kost heel veel centjes..
Maar dit is zal de koper van de zakenjet waarschijnlijk niet wakker houden..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Koffiemolen » 24 jun 2012, 11:17

Zie ook hier: http://www.skipr.nl/actueel/id11362-houdbaar-zorgstelsel-vraagt-om-fiscale-herinrichting.html

M.n. de uitspraak inzake het Zwitserlevengevoel van een hele generatie is opmerkelijk en onderschrijf ik volledig. Afwachten of en hoe dit advies van scheidend SER-voorman in het politieke spel terecht komt. Electoraal ligt het natuurlijk lastig met zo'n grote groep babyboomers.
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Leeuwtje » 24 jun 2012, 12:12

Het wegzetten van een hele generatie babyboomers is natuurlijk lekker makkelijk en vind ik goedkoop. Binnen die groep vinden er echt wel discussies plaats kan ik uit eigen ervaring zeggen want mijn ouders zijn (pre) babyboomers. Op de 50plus partij van Jan Nagel zullen ze echt niet stemmen en hun eigen boontjes doppen kunnen ze prima. Sterker nog ik denk zelfs beter dan de huidige generatie 30-40 tigers die hebben minder strijd hoeven leveren voor wat ze nu allemaal hebben dankzij de babyboom generatie.
205 CJ & Generation
Leeuwtje
 
Berichten: 1060
Geregistreerd: 05 okt 2006, 22:44
Woonplaats: Gelderland

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor jan-03 » 24 jun 2012, 12:27

Ik heb dit ook gelezen maar denk dat we niet terug moeten kijken hoe iemand aan z,n vermogen is gekomen..
Je zou dan ook moeten kijken wat iemand heeft bijgedragen aan de maatschappij.. Arbeidsverleden of niet en dat soort dingen..
Maar of dit de goede weg is.. Ik zou toch graag zien dat verzorging en gezondheid voor iedereen toegankelijk blijft.
Wel een leuk onderwerp.
gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor MarcoPeus » 24 jun 2012, 12:58

Triest dat de mensen die t land gaande (hebben) (ge)houden t meest worden gepakt en weer moeten inleveren. Die luie dweilen die dag in dag uit in de steun lopen en daarnaast beunen of plantjes knippen als een idioot moeten ze ook eens aanpakken. Heb je 40 jaar gewerkt dan heb je recht op AOW, niet leeftijdsgebonden maken maar inderdaad arbeidsverleden gebonden. Als je in t buitenland wenst te wonen/werken krijg je ook minder AOW momenteel en kun je je bijverzekeren.
Den Haag moet eens uit de Ivoren toren stappen en Nederland eens met eigen ogen bekijken en niet door de ogen van topambtenaren die wonen in vilawijken met dik duits dieselgestookt kwaliteitsblik. Hoe kun je Nederland vertegenwoordigen als je alleen op straat komt om de pers op de fietst te woord te staan en bij verkiezingen om zieltjes te winnen??
We hebben 489.000 werklozen en je struikelt bijna over de buitenlandse bestelbusjes. Dat is toch ongelooflijk. De staat betaald al die werklozen WW en er wordt voor miljoenen aan financiele middelen t land uit gesluist door de buitenlandse bedrijven.
Ik zie de verkiezingen en de vorming van een regering met veel vrees tegemoet. Zal mij benieuwen welke zwamverhalen dat men nu weer boven tafel laat komen om met collega politieke partijen een regering te vormen en welke principes men laat varen (zijn t dan nog wel principes eigenlijk).
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Koffiemolen » 24 jun 2012, 18:51

janbachee schreef:Ik zou toch graag zien dat verzorging en gezondheid voor iedereen toegankelijk blijft.
Wel een leuk onderwerp.
gr Jan


Precies, dat is wat mij dagelijks vd straat houdt, zeker een leuk onderwerp dus! :D

@Marco: volgens mij is de quote van Rinnooij Kan niet bedoeld om ee generatie weg te zetten, wel om reel om te springen met wat een ieder kan bijdragen.

En wat het realiteitsgeha;te in Den Haag betreft: ook dat is gegeneraliseerd: SP-leden lopen het vuur van de schenen in gesprek met burgers, dagelijks. En Mark geeft naast het premierschap gewoon les op een basisschool. Redelijk down to earth, lijkt me. Iets anders is het natuurlijk gesteld met verwende nesten als Mariko Peters (GL) en zo zijn er meer.
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

slotje..

Berichtdoor jan-03 » 24 jun 2012, 23:35

Harrie schreef:nu wordt het een politiek topic.... :roll:

En daar zijn andere kanalen voor en ik denk dat deze topic wel dicht kan..
Al blijft het wel boeien.. :D
Slotje graag...
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor risky » 28 jun 2012, 14:22

ik zie niet in waarom deze topic dicht zal moeten ??
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor jan-03 » 28 jun 2012, 15:22

risky schreef:ik zie niet in waarom deze topic dicht zal moeten ??

Oke Dirk dan wachten we op nieuws hieromtrent.. Maar dan geen politiek of andere oftopic geroekoe.. :D
Wel interresant vindt ik hoor maar dan daarvoor maar een andere topic openen om teveel zwerfvuil te voorkomen...
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor risky » 28 jun 2012, 19:10

tja het hang allemaal wel aan vast aan dit onderwerp
als het overal finacieel slecht gaat gaat het ook bij peugeot slecht
maar inderdaad als er behoefde aan is om over politiek te discuceren dan graag een nieuwe topic in cafe des sport starten.
Daar hoort het meer thuis dan in auto nieuws
mvg
Dirk
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Koffiemolen » 29 jun 2012, 21:55

Inderdaad, het is net een technisch topic, daar hangt ook altijd het ene symptoom met het andere samen, en blijkt dat alles uit ketens bestaat.. :D
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Remco504coupe » 29 jun 2012, 23:03

Heeft het er niets mee te maken dat PSA een miljard van GM heeft aangenomen dat de directie nu zijn vliegtuig moet inleveren?
Net als dat leuke Peugeot middenklassers niet in het segment van Opel komen?

Crisis of niet, BMW en Audi doen goede zaken, dus geld is er wel. Niet alleen bij babyboomers.
En Kia doet het nu ook heel goed, in een ander, voor Peugeot heel belangrijk, segment.
Gemene deler van die merken vind ik momenteel dat ze simpelweg hele mooie auto''s hebben getekend.
En dat vindt heden ten dage helaas niet iedereen van Peugeot.
In de jaren 70 was bv een Audi een gedrocht vergeleken een Peugeot.
De wet van de remmende voorsprong?
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor Koffiemolen » 01 jul 2012, 17:22

Remco504coupe schreef:Gemene deler van die merken vind ik momenteel dat ze simpelweg hele mooie auto''s hebben getekend.
En dat vindt heden ten dage helaas niet iedereen van Peugeot.
In de jaren 70 was bv een Audi een gedrocht vergeleken een Peugeot.
De wet van de remmende voorsprong?


Vreselijk mee eens!! Vergelijk een Audi 80 eens met een 504... En vandaag de dag een A4 met een 508. Het is uiteraard een kwestie van smaak, en een A4 is wel erg 'veilig' gedesigned, maar een lelijk hok kun je het met goed fatsoen niet meer noemen.
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor tout est beau avec une... » 01 jul 2012, 18:38

Daar ben ik het dan weer niet helemaal mee eens.
Ik denk dat je een Audi 80 uit de jaren '70 meer moet vergelijken met een 304.
En die zijn ook niet echt spannend.
Ook in die tijd hadden de Peugeot's en de Duitse auto's al een compleet ander karakter.
Maar zelf vind ik de Audi's uit de 80er jaren helemaal niet zo lelijk.
Dit in tegenstelling tot de modernere Audi's, en dan heb ik het niet alleen over de laatste modellen.
Wat je een veilig design kunt noemen kun je ook saai, en inderdaad, ook lelijk noemen. (en dan helemaal die puberale ledverlichting)
Dan wil ik het dus niet over de kwaliteit hebben, die zal echt wel goed zijn.
Maar een beetje anders dan het vorige model mag een nieuw model toch wel zijn!

De 508 vind ik een mooie stijlvolle auto die duidelijk anders is dan zijn voorgangers.
Voor de rest vind ik dat Peugeot op dit moment niet goed bezig is met zijn modellen, veel te grijze muizen.
Ik zie wel een duidelijke wijziging in beleid bij Peugeot, of GM hiervan de oorzaak ik weet ik niet.
Hierbij hoort misschien ook wel de inkrimping van de onderdelenlevering voor de oudere modellen, verkoop van de zakenjet, en de sluiting van Expierience.
Het lijkt soms wel dat ze niet echt trots meer zijn op hun verleden, het gaat (misschien ook logisch, maar toch) alleen nog maar om de cijfertjes.
Het zal mij benieuwen hoe het met Musee Peugeot in de toekomst zal gaan.

M.Vr.Gr. Marco.
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor jan-03 » 01 jul 2012, 22:48

Ze laten alles overkomen uit het Oosten.. Stoppen hiermee.. Zelf weer aan de slag..
Ook de Fransen zullen weer zelf aan de bak moeten en wat minder Siësta en langer werken..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor risky » 02 jul 2012, 13:16

tout est beau avec une... schreef:Daar ben ik het dan weer niet helemaal mee eens.
Ik denk dat je een Audi 80 uit de jaren '70 meer moet vergelijken met een 304.
En die zijn ook niet echt spannend.
Ook in die tijd hadden de Peugeot's en de Duitse auto's al een compleet ander karakter.
Maar zelf vind ik de Audi's uit de 80er jaren helemaal niet zo lelijk.

M.Vr.Gr. Marco.



neem de audi 100 ls van de 70er jaren maar,een verschrikelijke mooie auto,die vervolgens ook nog eens perfect reed
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor tout est beau avec une... » 02 jul 2012, 21:38

Ik zie ook dat ik 80er jaren getypt had, hiermee bedoel ik ook eigenlijk 70er jaren.
Maar inderdaad.
Audi 50, luxe Polo met chroom lijstjes, Audi 80, ranke middenklasser met elegant kontje en de Audi 100 als forse sedan.
Niet zo gevarieerd en zeker een ander karakter als Peugeot maar toch vind ik ze niet lelijk.
Maar misschien heeft het ook wel met je leeftijd te maken, ik merk dat ik wel meer auto's uit de 70er jaren kan waarderen.

M.Vr.Gr.Marco.
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: Peugeot Citroen verkoopt zakenjet directie

Berichtdoor tout est beau avec une... » 02 jul 2012, 21:42

janbachee schreef:Ze laten alles overkomen uit het Oosten.. Stoppen hiermee.. Zelf weer aan de slag..
Ook de Fransen zullen weer zelf aan de bak moeten en wat minder Siësta en langer werken..
gr Jan.


+1 Jan!

Alleen mag je van mij voor "Fransen" ook "Nederlanders" en de rest invullen.
Korte termijn politiek, geld en kennis wegbrengen!

M.Vr.Gr. Marco.
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)


Keer terug naar AutoNieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten