Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Koffiemolen schreef:De 208 wordt bij lange na niet zo'n kaskraker als de 205. Ik denk dat hij amper de 207 zal verslaan. En altijd in de schaduw zal staan van de Polo. In de jaren '80 lagen die rollen omgekeerd, die goeie ouwe tijd...
janbachee schreef:Het rijcomfort is van groot belang.. De 3 pitter schijnt heerlijk te rijden en het motorgeluid is ook acceptabel.. Dit zijn goede eigenschappen die de polo minder heeft en dat kan de doorslag worden..
Hij ziet er ook mooier uit en is een Voiture... De polo is immers een "Wagen"..
gr jan.
Evert G.D schreef:janbachee schreef:Het rijcomfort is van groot belang.. De 3 pitter schijnt heerlijk te rijden en het motorgeluid is ook acceptabel.. Dit zijn goede eigenschappen die de polo minder heeft en dat kan de doorslag worden..
Hij ziet er ook mooier uit en is een Voiture... De polo is immers een "Wagen"..
gr jan.
Jan, alles wat je hier schrijft, is gewoon waar. Daarom quote ik 't nog maar een keer!
janbachee schreef:Hopelijk doet de 208 het beter maar neemt niet weg dat de huidige klanten recht hebben op een eerlijke behandeling..
Ik zie overigens de laatste tijd heeeel veeel vw langs de weg stil staan.. En jawel bmw.. hiervan stonden er 2 stil op de afsluitdijk toen wij
richting het Noordzeestrand rden in de Bachee....
Ik wou stoppen om de trekstang uit te proberen die ik achterin de Bachee heb liggen.. Maar m,n Eega vondt het geen goed idee...
Ik kreeg een por... Het had me voor jaren plezier gegeven als ik een recente bmw had kunnen meenemen achter de Bachee...
Hoogst waarschijnlijk te weinig trekkracht maar misschien dat het ook wel meevalt.. Als de auto niet te zwaar rolt..
Een Peugeot Voiture met daarachter eine BMWagen..
gr jan.
Jeetje schreef:Rijden we binnenkort allemaal in een Peugeopel?
Gilletti schreef:Mwoah, ik vind VW en afgeleiden meer eenheidsworst hoor.
De tijd dat je in iedere straat struikelde over de Kadetts en Ascona's is al een paar jaar voorbij.
Een huidige Corsa, Astra of Insignia vind ik er echt niet verkeerd uitzien en ze rijden ook prima.
Daarnaast vind ik een klassieke Opel ook leuk om (weer eens) te zien.
Neemt niet weg dat ook ik gruwel van een mogelijke integratie. Dat zou de identiteit van Peugeot ernstig schaden.
Opel kan ik nog wel waarderen maar GM niet.
Evert G.D schreef:Ik bid er inmiddels dagelijks voor dat Onze Lieve Heer Peugeot redt uit de klauwen van GM... Grotere eenheidsworst bestaat er niet.
Evert G.D schreef:GM (in nauwe samenwerking met Opel) heeft onlangs nog het prachtige, innoverende merk Saab compleet naar de gallemiezen geholpen. In de GM-tijd waren Saabs gewoon Opels met een andere carrosserie en een beetje aangepast aan de wensen en gewoonten van de Saab-rijder, meer niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten