Ik las dat er in 2011 al een overeenkomst was tussen psa en de Gemeente Amsterdam..
In 2012 dus het hoofdkantoor naar deze gemeente..
De deal van 2011 ging over elektrisch autorijden in de Amsterdam waar je dan een elektrische auto kan leasen van Citroën of Peugeot..
De klant kan kiezen welke hij wil..
http://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/nieuws-onderdelen/amsterdam-elektrisch/nieuws-amsterdam-c/nieuws-amsterdam-8/gemeente-amsterdam/Ik vraag me af hoe zoiets nu werkt binnen het bedrijf van PSA..
Stel dat de Ctjes beter gaan de PGtjes.. Intern zal er toch ook van beide een soort van lobby zijn welk type soort enz de voorkeur heeft.
Zou er binnen het bedrijf ook een machtstrijd gaan ontstaan?? Als je zo dicht bij elkaar zit kan het haast niet anders dat deze 2 merken de slag met elkaar gaan aangaan en de slag met de concurrentie misschien uit het oog verliezen ....
Hopelijk is de nieuwe strategie een verbetering en geen ................
Dan de kleine elektrische CTjes en PGtjes.. Zijn er al die eentje geleasd hebben inmiddels????
gr Jan.