slecht nieuws voor oldtimers

Autonieuws, met nadruk uiteraard op Peugeot.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 24 apr 2013, 21:08

Alles van voor 74 is belastingvrij Jan, daarna een kwarttarief (hebben we weer een nieuwe belastingnaam "kwarttarief MRB") tot 26 jaar, behalve voor diesels en LPG, die betalen tot 40 jaar t volle pond.
Jouw 104 is benzine dus geen centje pijn.

Overigens wel een leuke nieuwe naam voor deze regeling, we hebben al t kwartje van Kok die ons naait bij elke tankbeurt, de Balkenende Norm waar niemand van ons ooit zal aankomen en nu hebben we de Sirtaki Regeling. Geef je oldtimer op diesel en LPG cadeau aan een Griekse God.

@Joos, die opslag kost mij niks nee.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Remco504coupe » 24 apr 2013, 22:10

Jammer zeg...maar ja, van Jan Kees kun je ook weinig goeds verwachten, die heeft ons al weggegeven in Europa
Kan ik precies een week naar de 30e verjaardag van mijn dieseltje weer de volle bak gaan betalen...voor 6 of 7 dkm per jaar.
Dan ga ik voortaan over de grens tanken, van mij beuren ze hier geen accijns meer, die krijgt Merkel dan van me..
De diesel is daar sinds kort voor het eerst in de geschiedenis goedkoper dan hier :shock:
Wellicht kom ik dan nog een Duitser tegen die een eerlijke prijs voor een diesel met H-kenzeichen zahlen will...
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor joospeugeot » 24 apr 2013, 23:00

hier is t weer een stapje duidelijker : http://www.autoweek.nl/nieuws/23180/akk ... ikt-update
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Leeuwtje » 24 apr 2013, 23:01

Er is blijkbaar een akkoord lees ik net. http://www.autoweek.nl/nieuws/23180/akk ... ikt-update
Als dit de regeling gaat worden gaat de 205 CT uit 1986 zsm naar de sloop want de schade herstellen is geld weggooien met een dagwaarde van 0 straks als er nog eens 13 jaar extra belasting betaald moet gaan worden voor nog geen 2000 km per jaar.
Volgens mij was er meer geld te halen geweest bij al die belastingvrij rijders die 30.000 km per jaar wegtikken in een nieuwe auto.
205 CJ & Generation
Leeuwtje
 
Berichten: 1060
Geregistreerd: 05 okt 2006, 22:44
Woonplaats: Gelderland

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor 403diesel » 25 apr 2013, 00:34

De 120 euro per jaar die je kwijt lijkt te zijn klopt niet; komt volgens het AW verhaal nog schorsingskosten bij.
Ik heb in zoverre mazzel dat ik maar 3 auto's heb jonger dan 40 jaar op benzine waarvan eentje halverwege 2014 vrij wordt.
De grotere auto's op benzine zullen we minder gaan zien. Ook als je maar een paar duizend km per jaar rijdt in bijv. een 604 zijn de benzinekosten hoog.
Qua verbruik zal m'n SD1 V8 vergelijkbaar zijn volle tank 120 ballen en daar kom je slechts 400 km ver mee.
Ook de jongere diesels zijn flink de sigaar. Jammer want er zitten zeker klassiekers tussen.

De regeling zal wel weer een keer veranderen als men nu "massaal" pre- 1974 benzen van een modernere motor gaat voorzien.

Op MP wordt er al handig ingespeeld op deze nieuwe situatie. Staat een 403 pickup te koop op frans kenteken met rotte cabinevloer, rotte dorpels, zelfgemaakte achterklep, bank van een B7, niet originele laadvloer in de bak (originele zal weggerot zijn) etc, etc. Voor 5 mille.
Zal morgen eens bellen waar de prijs op gebaseerd is.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor LouisdeFunes » 25 apr 2013, 01:30

.
Laatst bijgewerkt door LouisdeFunes op 28 apr 2013, 20:11, in totaal 1 keer bewerkt.
LouisdeFunes
 
Berichten: 2680
Geregistreerd: 04 mei 2006, 02:31

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor joospeugeot » 25 apr 2013, 02:19

@leeuwtje : de 205 ct zal dan rond de 60 of 75 euro aan belasting zijn. loonend ? t wat je zelf wil..... een hobby kost iets geld natuurlijk en voor een cabriolet als oldtimer te rijden is dat toch goed. maar als je een 205 cabrio koopt en je meld die 7 maanden per jaar aan kost je dat ca 20 euris p/m.

@403d: schorsen kost je 24 euri, voor mij momenteel niks aangezien ik er al 5 geschort heb, waar ik uiteraard al voor heb betaald :wink:

voor mijn situatie : de 205 turbodiesel word gesloopt. de 205 cabriolet ook en t 205 hdi project stond al stop. of hier een benzine van maken of verkoop of sloop.de 205 gti weet ik nog niet, ik denk toch maar restaureren en zien wel waar t schip strand. de 604 gaat geschorst worden. zo ook de 504 coupe en cabrio. een 504 gaat dan maar de verkoop in en de andere 504 is sinds deze maand 40 jaar. deze wilde ik eerst al wegdoen maar dat laat ik nog maar eens door de kop gaan.
ik denk wel dat ik op zoek ga naar een 205 cabrioletje. eentje die wel niet meer kost dan 19 euro p/m en dan echt puur voor de mooie zomermaanden. de rest van t jaar lekker schorsen. ik had eerst een 306 cabrio in gedachte, maar is me te duur helaas.

het leven word straks een stuks eenvoudiger. minder auto's is ook minder gezeur :cry:

ik heb wel tot nu gelukkig op t goede paard ingezet. de 505 td eruit en ook de 406 coupe eruit en daarvan maar een 206 gekocht.

zucht..... tot slot. weekers krijgt van mij dus niet echt zijn geld waar die waarschijnlijk op gehoopt had 8)
enne ik ga echt geen lpg uitbouwen wat ik er net recentelijk heb laten inzetten. dan blijft t maar staan tot 2018.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 25 apr 2013, 05:04

Zojuist een bevestigend bericht van Fehac gehad.
Bedrijfswagens van ouder dan 40 jaar wel kwart tarief dokken..
Mijn Bachee is een BE dus betalen... Ik heb tot nu toe alles netjes prive betaald maar dan mag ik het onderhoud nu ook aftrekken en btw terug vragen..
Nu ik dit type hoor ik het ook op de radio..
We moeten dus voor een groot deel van ons park € 120,- p/ jaar afdragen..
Onze 106 is dan nog goedkoper..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor tout est beau avec une... » 25 apr 2013, 07:45

Volgens mij moet het wel mogelijk zijn om er een personenautokenteken op te krijgen toch?
En de 106 mag dan wel goedkoper zijn, maar de Bachee is veel leuker.

M.Vr.Gr.Marco.
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Gilletti » 25 apr 2013, 07:54

janbachee schreef:Zojuist een bevestigend bericht van Fehac gehad.
Bedrijfswagens van ouder dan 40 jaar wel kwart tarief dokken..
Mijn Bachee is een BE dus betalen... Ik heb tot nu toe alles netjes prive betaald maar dan mag ik het onderhoud nu ook aftrekken en btw terug vragen..
Nu ik dit type hoor ik het ook op de radio..
We moeten dus voor een groot deel van ons park € 120,- p/ jaar afdragen..
Onze 106 is dan nog goedkoper..
gr jan.


Wat maf. :shock: Had verwacht dat die na 40 jaar ook wel MRB vrij zouden zijn.
Alsof je als ondernemer met je 40+ jaar oude bedrijfswagen veel gaat rondrijden.
Dan is een oldtimer-vrachtwagen hobby of oudere Amerikaanse pick-ups op diesel helemaal onbetaalbaar.

Maar....nu ik de kamerbrief van Weekers van gisteren zit te lezen, zie ik deze passage:
Er geldt vanaf 1 januari 2014 vrijstelling van MRB voor alle motorrijtuigen van 40 jaar en ouder. Het
betreft benzine-, diesel- en LPG-oldtimers, motorfietsen, bussen, vrachtauto’s en kampeerauto’s.

Aangezien dit een officiële brief is, lijkt de soep toch niet zo heet gegeten en weet de FEHAC ook niet helemaal wat ze precies afgesproken hebben... :?:
Laatst bijgewerkt door Gilletti op 25 apr 2013, 08:15, in totaal 1 keer bewerkt.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Jeetje » 25 apr 2013, 08:14

Jeetje is grijs kenteken met als omschrijving 'kampeerauto' en is van 1977...

Dat betekent dus kwarttarief... :?
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Gilletti » 25 apr 2013, 08:20

Voor het kwarttarief geldt een maximum van 120 euro per jaar, ongeacht gewicht. Voor motorfietsen 30 euro.
Dus vrachtwagens en bussen blijven daardoor, ook tijdens de overgangsregeling tussen 26 en 40 jaar, betaalbaar.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor ruit'48 » 25 apr 2013, 09:25

Gilletti schreef:Voor het kwarttarief geldt een maximum van 120 euro per jaar, ongeacht gewicht. Voor motorfietsen 30 euro.
Dus vrachtwagens en bussen blijven daardoor, ook tijdens de overgangsregeling tussen 26 en 40 jaar, betaalbaar.


Als ik het goed begrijp mag je bij het kwart tarief in de wintermaanden niet rijden..??!! Dan heb ik pech ,met de BX van 26 jaar
rijdt ik juist wel in die periode omdat de 404 dan in de schuur staat.

gr. Kees
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Gilletti » 25 apr 2013, 09:41

ruit48 schreef:
Gilletti schreef:Voor het kwarttarief geldt een maximum van 120 euro per jaar, ongeacht gewicht. Voor motorfietsen 30 euro.
Dus vrachtwagens en bussen blijven daardoor, ook tijdens de overgangsregeling tussen 26 en 40 jaar, betaalbaar.


Als ik het goed begrijp mag je bij het kwart tarief in de wintermaanden niet rijden..??!! Dan heb ik pech ,met de BX van 26 jaar
rijdt ik juist wel in die periode omdat de 404 dan in de schuur staat.

gr. Kees


Mijn reactie hierboven klopt helaas niet. Overgangsregeling met kwarttarief geldt niet voor diesel/LPG.

@Kees, ik denk dat die winterregeling er inderdaad is om te voorkomen dat er alsnog benzine klassiekers/youngtimers (met goedkoop kwarttarief) van 26-40 jaar gebruikt gaan worden voor dagelijks gebruik.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Gilletti » 25 apr 2013, 09:44

Jeetje schreef:Jeetje is grijs kenteken met als omschrijving 'kampeerauto' en is van 1977...

Dat betekent dus kwarttarief... :?


Mazzel nog dan dat Jeetje niet op diesel loopt.
Of was dan sowieso ook al het kwarttarief voor kampeerauto's van toepassing geweest?
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Cor Rosie » 25 apr 2013, 10:00

ruit48 schreef:
Als ik het goed begrijp mag je bij het kwart tarief in de wintermaanden niet rijden..??!! Dan heb ik pech ,met de BX van 26 jaar
rijdt ik juist wel in die periode omdat de 404 dan in de schuur staat.

gr. Kees


Dit lijkt mij grondwettelijk/Europeesrechtelijk gezien niet haalbaar. Je kunt mensen niet zomaar verbieden om in hun auto te rijden binnen het geldende regime van voertuigverplichtingen.

Overigens neemt onze overheid de laatste tijd wel vaker een loopje met de staatsrechtelijke basisprincipes die ons land destijds tot rechtsstaat bestempelden, dus het is niet gezegd dat het niet desondanks doorgevoerd zal worden.
Avatar gebruiker
Cor Rosie
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 27 jun 2006, 11:58
Woonplaats: Dichter bij dan je denkt

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor p205cabrio » 25 apr 2013, 10:03

@403diesel: Ik heb in zoverre mazzel dat ik maar 3 auto's heb jonger dan 40 jaar op benzine waarvan eentje halverwege 2014 vrij wordt.

Ik begrijp uit het hele verhaal dat alleen auto's die per 1-1-2014 WB vrij zijn van de overgangsregeling gebruik kunnen maken.
Voor alle andere auto's komt er geen overgangsregeling en telt dus de regel van 40 jaar. (ik heb het drie keer gelezen, maar zo lees ik het)
p205cabrio
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 03 feb 2013, 14:21

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 25 apr 2013, 10:11

Al met al wordt het dus een stuk makkelijker allemaal.......... NOT!!!! :evil:
Typisch nederlandsche overheid. Lekker onoverzichtelijk maken zodat niemand meer weer waar t toe doet.
Dat kwarttarief op bedrijfswagens boven de 40 jaar doen ze natuurlijk om shoarmadiesels ook niet meer op de shoarma zaak te kunnen laten lopen om zo de kosten af te trekken maar procentueel gezien maakt t natuurlijk geen drol uit.
Die paar euro MRB staan in schril contrast tot de kosten van onderhoud die men kan declareren op de jaaraangifte.
Sigaar uit de eigen door van de overheid dus. Weer rijk gerekend van JK de Jager. Slim hoor, en dat zit nu in onze regering.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Gilletti » 25 apr 2013, 10:16

Cor Rosie schreef:
ruit48 schreef:
Als ik het goed begrijp mag je bij het kwart tarief in de wintermaanden niet rijden..??!! Dan heb ik pech ,met de BX van 26 jaar
rijdt ik juist wel in die periode omdat de 404 dan in de schuur staat.

gr. Kees


Dit lijkt mij grondwettelijk/Europeesrechtelijk gezien niet haalbaar. Je kunt mensen niet zomaar verbieden om in hun auto te rijden binnen het geldende regime van voertuigverplichtingen.


Waarom niet? De optie bestaat nog steeds om het volle tarief te betalen.
Dan mag je het hele jaar rijden.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Cor Rosie » 25 apr 2013, 10:18

[/quote]

Waarom niet? De optie bestaat nog steeds om het volle tarief te betalen.
Dan mag je het hele jaar rijden.[/quote]

O?
Dat heb ik dus niet begrepen/ gelezen.
Als dat zo is, vervalt mijn argument.


In Kees' geval kan hij er dus voor kiezen de BX in de wintermaanden in de belasting te doen en de rest van het jaar te schorsen?
En kan hij die keuze (behandelen als overgangsgeval of vol tarief) elke keer weer maken of vervalt de mogelijkheid van het kwarttarief als eenmaal is gekozen voor voltarief? En zo ja, wat bij verkoop?
Vragen vragen vragen..... :shock: :?
Avatar gebruiker
Cor Rosie
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 27 jun 2006, 11:58
Woonplaats: Dichter bij dan je denkt

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Jineuf » 25 apr 2013, 11:56

Tsja, we konden erop wachten dat de regels zouden worden aangescherpt.
De laatste jaren is er op grote schaal misbruik van de vrijstellingsregeling gemaakt.
Een voordeel vind ik wel dat dit soort lieden eindelijk wordt aangepakt.

Een belastingvrije G klasse |Diesel van 2003 met een chassis uit 1980 :shock: :shock:

http://www.belastingvrijemercedes.nl/Aanbod.php

" een genot voor het oog, maar ook voor de portemonnee. Het chassis is namelijk van 1980 waardoor hij oldtimer is. Dit maakt de auto fiscaal zeer interessant mede doordat de bijtelling 35% over de waarde economisch verkeer bedraagt."

Afbeelding

EEN ECHTE OLDTIMER!!
304 SLS '78, 406 Coupé V6 1999 (Peurari), 406 Break Hdi 90
Lid van de Peugeot Club Nederland sinds 1994
Avatar gebruiker
Jineuf
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 14 feb 2006, 19:11
Woonplaats: Soest

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor joospeugeot » 25 apr 2013, 12:00

@jineuf : met alleen een belastingvrij chassis eronder te zetten ben je er niet. op papier misschien wel maar officieel moet zoveel procent van de oorspronkelijke auto zijn. zo is de regel. alleen heeft er nooit iemand op gecontroleerd, de belastingsdienst dan.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor p205cabrio » 25 apr 2013, 12:44

Ik denk dat je eigenlijk zo moet rekenen dat de overheid maar een bepaald percentage 'oldtimers' accepteerd.
Als er dus in verhouding meer oldtimers dan betaalde auto's zijn dan wordt er een systeem verzonnen om op de percentage te komen..

Als ooit auto's heel goed zullen worden en gemiddeld 100 jaar oud worden is het natuurlijk niet de bedoeling dat alles ouder dan 40 jaar oldtimer wordt genoemd. De grens gaat dan naar 120 of zo. Door de import van shoarma-diesels en couscous-lpg-auto's was dat percentage verstoord. Dat is nu rechtgetrokken.

En dan ook nog voor een heel belangrijk deel daar waar het probleem zat. Anders zouden we in de toekomst wel heel veel diesel mercedessen hebben en heel weinig p605 benzine auto's.
p205cabrio
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 03 feb 2013, 14:21

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Cor Rosie » 25 apr 2013, 13:21

p205cabrio schreef:Ik denk dat je eigenlijk zo moet rekenen dat de overheid maar een bepaald percentage 'oldtimers' accepteerd.

En dan ook nog voor een heel belangrijk deel daar waar het probleem zat..


Niet mee eens.

Een slechte regeling die de geschetste "problemen" (1: massale import van milieuvervuilende auto's en 2: het "oneigenlijk" gebruik van klassieke voertuigen) niet aanpakt, terwijl dat toch zo makkelijk zou zijn: 1. een uitstoot afhankelijke importheffing voor tweedehands auto's of als regel stellen dat alle auto's eerst 25 (of X) jaar belastingplichtig zijn in NL en 2. het herinvoeren van een belastingplicht voor auto's waarvan de technische kenmerken worden veranderd (brandstofsoort, motorinhoud/-type, etc.).

Wat zullen we nu krijgen: massale import van 40+ auto's, waar massaal lpg in wordt gebouwd, al dan niet gemodificeerd (á la Mercedes G klasse) tot de overheid weer vindt dat ze teveel geld mislopen, en ze de leeftijdsgrens oprekken naar 50 jaar? Etc. etc.

Maw de import van milieuvervuilende auto's is geen halt toegeroepen (de meuk wordt wellicht alleen wat ouder en milieuvervuilender) en daarmee dweil je met de kraan open.
Avatar gebruiker
Cor Rosie
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 27 jun 2006, 11:58
Woonplaats: Dichter bij dan je denkt

Re: slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Gilletti » 25 apr 2013, 13:32

Ik denk dat een auto van 40 jaar oud een stuk minder bruikbaar is voor dagelijks dan een Benz van 26.
Tuurlijk zijn er mensen die dat wel zullen doen maar voor het gros is dat, al was het al door benodigd onderhoud, niet acceptabel.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

VorigeVolgende

Keer terug naar AutoNieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten