slecht nieuws voor oldtimers

Autonieuws, met nadruk uiteraard op Peugeot.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 25 okt 2012, 17:20

http://www.autoblog.nl/oldtimers-blijven-wegenbelastingvrij

Ze blijven zeiken met hun oldtimers. Nu is weer wel beslist (voor zolang als t duurt) dat oldtimers belastingvrij blijven na 30 jaar maaaaaaar je mag er niet meer t centrum van diverse steden mee in.
Nu bepalen ze dus niet dat je moet betalen om er mee te rijden maar wel op welke dagen dat je er mee mag rijden. T is om je gek te lachen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Pudrun205 » 25 okt 2012, 18:34

Huuuuhhhh, ik heb het ook net gelezen en als ik het goed begrijp moet ik nu weer VIJF jaar wachten totdat mijn Pudrun 205 klassieker wordt?

Hai Marco en All,

De mijne zou volgend jaar 25 jaar oud zijn, in 2013. Maar dat gaat niet meer op dus, dat ie dan belastingvrij wordt?

Groeties,
Vir
~*~
"Vir-tue: effective force; power or potency"
Pudrun205
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 02 nov 2011, 20:39

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 25 okt 2012, 18:39

Er is een overgangsregeling voor auto's die op 31-12-2011 geen 25 jaar zijn. dan wordt er elk jaar een jaar bijgeteld.
Een 87er wordt dan in 2013 vrij
Een 88er in 2015
Een 89er in 2017
Een 90er in 2019
Een 91er in 2021 en vanaf dat moment gewoon na 30 jaar.
Die van jou is dus van 88 en die wordt in 2015 vrij van MRB. Tenzij het een diesel of LPG auto is, dan betaal je alsnog het brandstoftoeslag deel van de belasting.
Leuker kunnen we t niet maken, makkelijker ook niet want dan snapt iedereen t meteen en dat moeten we niet hebben van dan hebben de immer vriendelijke mensen van de belastingtelefoon niets meer te doen................... :wink:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor joospeugeot » 25 okt 2012, 21:36

MarcoWetzels schreef:http://www.autoblog.nl/oldtimers-blijven-wegenbelastingvrij

Ze blijven zeiken met hun oldtimers. Nu is weer wel beslist (voor zolang als t duurt) dat oldtimers belastingvrij blijven na 30 jaar maaaaaaar je mag er niet meer t centrum van diverse steden mee in.
Nu bepalen ze dus niet dat je moet betalen om er mee te rijden maar wel op welke dagen dat je er mee mag rijden. T is om je gek te lachen.


als je t goed wil doen zoals in duitstand is gedaan dan kom je dus alle diesels te weren zonder roetfilter. dus ook alle golf 4 modellen.
peugeot had al vrij vroeg diesels met FAP systeem :mrgreen: maar je wilt niet weten hoe veel bestelbusjes nog geen roetfilter heeft.
in duitsland mogen oldtimers wel weer de milieu zones in. volgens mij wel maar tot 1978 ??
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Pudrun205 » 26 okt 2012, 01:27

[eh.. ik slaap dus nog nie hè...]

Marco, thanks!
Pudrun is van oktober 1987, dus toch wél volgend jaar belastingvrij...?!!!

:D

Toch?

Tot later, goedenacht allemaal,
Virge
~*~
"Vir-tue: effective force; power or potency"
Pudrun205
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 02 nov 2011, 20:39

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor joospeugeot » 26 okt 2012, 01:55

Pudrun205 schreef:[eh.. ik slaap dus nog nie hè...]

Marco, thanks!
Pudrun is van oktober 1987, dus toch wél volgend jaar belastingvrij...?!!!

:D

Toch?

Tot later, goedenacht allemaal,
Virge

zo als de regels nu zijn dan inderdaad volgens jaar oktober belasting vrij :D
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor ruit'48 » 26 okt 2012, 06:22

[quote="Pudrun205"][eh.. ik slaap dus nog nie hè...]

Marco, thanks!
Pudrun is van oktober 1987, dus toch wél volgend jaar belastingvrij...?!!!

:D

Ja , ik schrok ook even , mijn BX wordt volgend jaar ook belastingvrij , dan is ze 26. De dertig jaar regeling wordt stapsgewijs ingevoerd.
Dus wij met onze''87' ers komen met de hakken over de sloot.

Maar het blijft super-irritant die bemoeienissen van de Haagse bobo's met onze hobby.
En wat betreft die steden waar we dan niet in zouden mogen wegens "milieu-vervuiling" daar lig ik niet van wakker, er zijn steden
in NL waar ik zelfs niet met een nieuwe auto naar toe zou willen.


.

.
-404 berline 1961 (prod. jaar '60)
Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX automatic

Aime ta voiture, soigne~la , conduis bien et conduis toi bien !
Avatar gebruiker
ruit'48
 
Berichten: 6086
Geregistreerd: 22 nov 2008, 20:03
Woonplaats: Goeree ~ Overflakkee

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Remco504coupe » 26 okt 2012, 10:55

joospeugeot schreef:in duitsland mogen oldtimers wel weer de milieu zones in. volgens mij wel maar tot 1978 ??


Vanaf 30 jaar, dan kun je daar een oldtimerkenteken krijgen.
Dus voor mijn 504 geen probleem en vanaf volgend jaar kan zelfs mijn duitse diesel zuruck nach die heimat de milieuzones in :mrgreen:
Maar of ik daar gebruik van ga maken?
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor René van M. » 26 okt 2012, 21:54

Remco504coupe schreef:
joospeugeot schreef:in duitsland mogen oldtimers wel weer de milieu zones in. volgens mij wel maar tot 1978 ??


Vanaf 30 jaar, dan kun je daar een oldtimerkenteken krijgen.
Dus voor mijn 504 geen probleem en vanaf volgend jaar kan zelfs mijn duitse diesel zuruck nach die heimat de milieuzones in :mrgreen:
Maar of ik daar gebruik van ga maken?


Bron: http://www.tuv-nord.nl/milieusticker-duitsland/milieusticker-duitsland/uitzonderingen
Oldtimers met een historisch kenteken die in Duitsland als zodanig geregistreerd staan. Het voertuig moet tenminste 30 jaar oud zijn en voorzien zijn van het "H"-kenteken of het rode "07"-kenteken. Ook voor oldtimers die geregistreerd staan in andere landen van de EU en die aan de overeenkomstige voorwaarden voldoen, geldt een permanente ontheffing voor de Umweltplakette.
Staat uw oldtimer in Nederland geregistreerd, dan dient het voertuig tenminste 30 jaar oud te zijn, het voertuig moet voorzien zijn van Nederlandse historische kentekenplaten (de blauwe platen; de gele GAIK platen zijn niet akkoord), en het voertuig moet zich in oorspronkelijke conditie bevinden of zodanig gerestaureerd dat deze gelijk aan de oorspronkelijk conditie is. Voldoet uw oldtimer aan deze voorwaarden, dan heeft u geen Umweltplakette nodig. Als uw oldtimer is omgebouwd naar bijvoorbeeld een camper, en het voertuigtype destijds niet als camperuitvoering leverbaar was, voldoet u niet aan de gestelde condities van de permanente ontheffing. Dit is ook van toepassing als de motor is vervangen door een jongere en sterkere motor.


Tevens moet het voertuig in Duitsland tijdens de winterperiode voorzien zijn van winterbanden maar dat was natuurlijk al bij iedereen bekend.
Je bent lekkerder in een Peugeot

504GL 1976
Avatar gebruiker
René van M.
 
Berichten: 482
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:35
Woonplaats: Uden, Noord-Brabant

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 26 okt 2012, 22:23

Laat ze maar lekker verrekken met hun milieustickers en winterbanden. Ik rij niet in de winter met mijn geliefde oldtimers. Bachee gaat op stal binnenkort naast haar zusjes 309 505 404 en 104, 604 slaapt in t Penthouse aan de andere kant van de stad. Na de pekel wacht ik nog even totdat die troep is weggespoeld met een lekker buitje en dan komen de dames weer buiten spelen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 26 okt 2012, 23:17

Ik probeer wel wat te blijven rijden in de Bachee.. Winterbanden zal ik er niet omleggen..
Kun je dat zien of er een winterband is gemonteerd?? En zijn die er wel in 17x400?
Als er pekel ligt kom ik net op straat natuurlijk maar je kunt in de winterdag ook best leuke dagen hebben om te toeren..
In vroegere tijden was het ruhrgebied zeer ernstig vervuild in tegenstelling tot nu..
Dat zeer sterk vervuilend verkeer nu wordt geweerd is een keuze die wel een grondslag heeft..
Ze vinden de oude MBdiesels zo verschrikkelijk dat ze deze smoes hebben bedacht... :lol:
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 26 okt 2012, 23:28

janbachee schreef: En zijn die er wel in 17x400?


Ben bang van niet. Wordt dus klunen of kettingen rijden. Heb ik 1 jaar gedaan (2 jaar geleden) in Sittard. Lag zo veel aangereden sneeuw op de weg dat er niet te rijden was. 2 weken met sneeuwkettingen gereden. Ik was altijd als eerste weg bij t stoplicht. :mrgreen:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Manitoba » 27 okt 2012, 10:11

Er zit wel een kleine paradox in het citaat van de Duitse regelgeving die Marco hier post: auto moet ouder zijn dan 30 jaar, maar mag geen gele GAIK-platen hebben. 30 jaar of ouder wil zeggen van bouwjaar '82 of jonger en volgens mij moet hier in NL je auto van vóór 1-1-1979 zijn om donkerblauwe platen te mogen voeren, da's dus ruim 33 jarige leeftijd i.p.v. 30. Mijn recent aangeschafte BMW'tje is van juni 1980, reed in Duitsland met een "H-Kennzeichen", maar zou nu dus niet meer voldoen om zonder Umweltplakkette de Duitse binnensteden in te mogen... Wederom: leve 1 Europa!

Greetz,
Walter.
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Remco504coupe » 28 okt 2012, 17:37

Blauwe platen zijn toegestaan tot 78 als ik me niet vergis.
Mijn 504 van april 78 mag ze net niet voeren.
Daar zit dus idd een gat van een paar jaar, van 78 t/m 82.
Of die Duitsers daar naar kijken :?
Als je kunt aantonen dat je auto 30 jaar of ouder is en origineel maak je een goede kans dat het getolereerd wordt lijkt me..
Groeten van Remco, le chauffeur qui rit:
504 Coupe V6 TI 1978
306 Cabrio 1.8 RG 1996
Avatar gebruiker
Remco504coupe
 
Berichten: 1665
Geregistreerd: 04 maart 2007, 20:28

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Marinus » 28 okt 2012, 20:10

Remco504coupe schreef:Blauwe platen zijn toegestaan tot 78 als ik me niet vergis.
Mijn 504 van april 78 mag ze net niet voeren.
Daar zit dus idd een gat van een paar jaar, van 78 t/m 82.
Of die Duitsers daar naar kijken :?
Als je kunt aantonen dat je auto 30 jaar of ouder is en origineel maak je een goede kans dat het getolereerd wordt lijkt me..


Klopt blauwe platen te voeren tot 1-1-1978. Citaat van de RDW site:

Donkerblauwe kentekenplaat
De donkerblauwe kentekenplaat is bestemd voor historische voertuigen (personenauto's, bedrijfsauto's en motoren) met een "datum eerste toelating" in Nederland van vóór 1 januari 1978 en waarvan het kentekennummer bestaat uit 2 groepen van 2 cijfers en 1 groep van 2 letters.

Invoer historische voertuigen

Oldtimers krijgen (na invoer) automatisch een historisch kenteken als het voertuig een datum 1e toelating heeft van vóór 1 januari 1973. Met het historische kenteken mag het voertuig donkerblauwe (historische) kentekenplaten voeren. Dit geldt niet voor brom- en snorfietsen.

Personenauto’s en motorfietsen met een datum eerste toelating tussen 31 december 1972
en 1 januari 1978 krijgen bij invoer ook automatisch een historisch kentekennummer. De datum "eerste toelating" is bepalend en niet de fabricagedatum of het bouwjaar. Met dit kenteken mogen de donkerblauwe kentekenplaten worden gevoerd.

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor George » 29 okt 2012, 18:06

Verander de topictitel maar in slecht nieuws


http://www.citroen-forum.nl/?URL=http%3 ... koord.html

belastingvrijstelling op oldtimer gaat vervallen aldus het regeerakkoord.


http://www.autoweek.nl/autonieuws/21089 ... rs-vervalt
George
 
Berichten: 37
Geregistreerd: 19 okt 2012, 17:14

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 29 okt 2012, 18:52

Nou lekker dan, dan te bedenken dat ik op die farizeeërs heb gestemd. Bah, stelletje ratten.

Te koop aangeboden:
Complete verzameling oldtimers van t merk Peugeot. Weinig gebruikt, al helemaal niet om elke dag mee te rijden. Liefhebberij aan banden gelegd. Stelletje huichelaren.
Scheelt toch weer 6 miljoen per jaar voor de kas ja.

Weet je wat ook 6 miljoen scheelt? Ambtaneren zelf voor de koffie laten betalen op t werk en geen gesubsidieerde lunches meer aanbieden.
Kijken of de Fehac zich verweerd!
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor jan-03 » 29 okt 2012, 18:52

Dit is een hele zwarte dag voor ons...
Als dit voor alle oldtimers doorgevoerd gaat worden dan gaat 80% de schredder in..
Immers het onderhoud en stalling van de oldtimers is zo duur dat als ook nog belasting moet worden
afgedragen dit niet meer te bekostigen valt.. Alle Amerikanen zullen verdwijnen verwacht ik..
Alleen de zuinigere typen en waardevolle zullen blijven..
Wat was het leven vroeger leuk..
Ik hoop dat het toch mee gaat vallen natuurlijk... Auto's weg en kolencentrale's die meer vervuilen binnen halen..
Alle pvda stemmers bedankt..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor MarcoPeus » 29 okt 2012, 19:09

Jan, stel je voor: Hier in de buurt rijdt een gele Cadillac Coupe de ville uit 55-56 zoiets met LPG (ca 2000-2200kg). Enig idee wat die gaat kosten aan MRB??? 2500 euro per jaar........Denk dat de eigenaar een krantenwijk moet gaan pakken om de maandelijkse kosten te betalen...... Stel je voor die auto gaat de schredder in....... Eeuwig zonde.

Hoe vaak hebben we in de afgelopen 2-3 jaar nu al wetswijzigingen gehad en mafketels die allerlei ideeen menen te moeten blaten om liefhebbers van oud blik te naaien. Allemaal door een hele horde profiteurs die mercedes willen rijden tegen minimale kosten. Nu pakken ze honderdduizenden liefhebbers omdat enkele tienduizenden willen profiteren.

Net even geteld, als ik al mijn auto's op de weg wil houden dan gaat me dat 176 euro per maand extra kosten, boven op de reeds astronomische bedragen die ik nu al betaal voor dat nieuwere blik.
Schorsen wordt opeens weer interessant. Schors er 5 dan krijg je alle volgende geschorste auto's voor niks geschorst. Dat zal dan ook wel op de schop gaan. Schorsen is niet meer mogelijk

Bruggen slaan noemen ze dat!, op je bek slaan zullen ze bedoelen, en ga je bloeden, dan mag je ook nog zelf je doktor binnen je eigen risico en zorgpremie betalen, ow ja, die gaan ook weer omhoog.

'K heb getwijfeld over Belgie, omdat iedereen daar lacht. 'K heb getwijfeld over Belgie, want dat taaltje is zo zacht.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor ton » 29 okt 2012, 19:46

Ik heb ook liever dat alles bij het oude blijft, maar wil toch iets nuanceren:

- de definitieve regeling is nog niet bekend; die wil ik graag afwachten voordat ik conclusies trek.
- ik doe er mijn 305 niet voor weg als ik ineens 25 euro per maand moet betalen. Mijn hobby kost al een hoop geld, daar kan die 25 euro ook nog wel bij.

Ben benieuwd naar de definitieve plannen, dat wel :!:
205, 1991
ton
 
Berichten: 1101
Geregistreerd: 12 mei 2006, 16:48
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor leeuwke106 » 29 okt 2012, 21:28

ik neem aan dat schorsen wel mogelijk blijft, maar ja ze willen dat gat in de wet dichten.

komen ze wel laat mee, die mannen in DH.

15 jaar geleden reden er al volop belastingvrije DS'en rond met LPG waaraan je kon zien dat er 4 keer per week lpg mee getankt werd en een waskaartje van 6 gulden te duur was , laat staan fatsoenlijk onderhoud

iig verdwijnen er nu wel de nodige stinkdiesels van de weg denk ik...
leeuwke106
 
Berichten: 45
Geregistreerd: 14 aug 2011, 21:48

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Gilletti » 29 okt 2012, 22:02

Zolang het complete verhaal nog niet duidelijk is ga ik niet op voorhand al zitten huilen. :-|
Voor hetzelfde geld komt er een oplossing die voor de echte hobbyisten met liefde voor het oude blik best acceptabel is.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Cor Rosie » 29 okt 2012, 22:02

owww... dat is niet zulk goed nieuws.

Dat zal de economie geen goed doen (denk aan auto onderdelenboeren, handelaren, garages/specialisten, stallinghuur etc).

Van de zonnige kant:
Als ik mijn bende opruim en ik koop twee Aygo's terug, krijg ik waarschijnlijk nog wat wisselgeld en hou ik een heeeeleboel geld over iedere maand :!:


Het valt mij op dat politiek de laatste 10 jaar (in ieder geval sinds Balkenende1/de privatisering) alleen maar gaat over de vraag over hoe je de mensen meer laat betalen voor hetzelfde of minder.

Als mensen al hun inkomen of meer kwijt zijn aan de basisbehoeften, kunnen ze toch geen centjes meer uitgeven aan andere dingen en is de weg naar economische groei toch gebarricadeerd?

Ben ik nou zo slim of zijn zij.... :roll:
Avatar gebruiker
Cor Rosie
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 27 jun 2006, 11:58
Woonplaats: Dichter bij dan je denkt

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor 403diesel » 29 okt 2012, 22:11

leeuwke106 schreef:
iig verdwijnen er nu wel de nodige stinkdiesels van de weg denk ik...


Waaronder een 403 sedan diesel waarvan er nog zo'n 3 rijdende in Nederland zijn.
Keuze wordt weer makkelijker gemaakt. Als ik m'n wagenpark vol in de wegenbelasting moet gaan houden om er nog eens een blokje mee om te kunnen , blijft er weinig budget over. Gaat de vieze stinkdiesel alsnog de pers in. De 2 overgebleven zullen er ook niet meer waard van worden.

Leeuwke ik vind deze reaktie een beetje jammer, zeker aangezien Peugeot het merk is geweest dat de diesel voor personenauto's op de kaart heeft gezet.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Goed en slecht nieuws voor oldtimers

Berichtdoor Brownie » 29 okt 2012, 22:17

Het zal niet zo ernstig worden als er nu gezegd wordt denk ik. Voor een 403 bijvoorbeeld komt vast wel weer een aparte regeling. Er komt wel een nieuwe grens voor echt historische auto's. Voor mijn geliefde 604 en 505 zal het slecht nieuws zijn, maar voor de 02 en 03 serie zal er weinig veranderen denk ik.
403 Break Diesel 1960
104 GL6 Benetton 1978
504 D Pick up 1981
604 DTurbo 1979
505 V6 BVA 3X
505 GTI Familiale RHD 1987
505 GR Familiale 1990
505 SW8 BVA 1991
205 Accent 1991
306 Cabriolet BVA 2.0 2X
206 XS 1.6 SW BVA 2005
Avatar gebruiker
Brownie
Moderator
 
Berichten: 3544
Geregistreerd: 25 aug 2005, 11:08
Woonplaats: Nederweert

Volgende

Keer terug naar AutoNieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten