foto's

Voor onderwerpen die niet in een van de specifieke rubrieken hieronder horen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

foto's

Berichtdoor snelwyn » 28 mei 2005, 12:31

hoi

ik ben zelf nog geen 18 en heb dus ook nog geen rijbewijs of aude peugeot. waarom ik dan tog lit ben van dit forum is omdat mijn vader dat wel heeft. Ik zelf rijd op een oude honda cd50 uit de jaren 70 (de viertaktbrommers). ook zij hebben een forum en op dat forum heb je een plaats waar je heel leuk een foto van je eigen brommer neer kan zetten. en dat mis ik heer nog een beetje of ik kan het gewoon niet vinden. iemand die mij kan vertellen waar het staat of als het er echt niet is iemand die dat kan fabriseeren?
Avatar gebruiker
snelwyn
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 28 maart 2005, 16:41
Woonplaats: De Bilt

Berichtdoor Gilletti » 28 mei 2005, 13:16

Beste Snelwyn, welkom op het forum.
Het is zeker geen verplichting om in het bezit te zijn van een rbw of een oude Peugeot om hier actief te zijn (maar maakt het wellicht wel iets leuker).

Foto's kun je hier vinden: http://www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=443

Echter.....je mag dan nog wel geen 18 zijn, maar leer je tegenwoordig geen normale spelling meer op school?
Wat een fouten zeg. :roll:
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor snelwyn » 28 mei 2005, 14:51

ja die fouten ik ben dislecties dus vandaar die fouten :mrgreen:
Maar verder ben ik wel eens bezig met de outo's van mijn vader heb bij onze 504 break een toeren teller ingeboud op de plaats waar normaal het klokje zit die deed het namelijk niet meer en we hedden een toeren teller liggen. maar als ik een leuke bijdrage kan leveren zal ik dat doen en ik ga natuurlijk ff de foto's bekijken
Avatar gebruiker
snelwyn
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 28 maart 2005, 16:41
Woonplaats: De Bilt


Keer terug naar Peugeot algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten