Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
305 friesland schreef:Als hij gewogen moet worden is een beetje creativiteit wel aan te raden ,heb het zelf al vaker gedaan bij ombouw naar diesel.
Een los tank element onder bij de tank plaatsen wat in 3 kwart stand staat en de tank bijna leeg dan gaat er vlot 25 kg af ,wel vermelden dat de meter op 3/4e staat. en zo kun je met een rezervewiel ook rommelen ,deze krijg je echt wel onder de 1050 bij eventuele weging.
Kraaij schreef:Wat is er zo belangrijk aan die 1050 kg?
Het belastingtarief?
De 27ste RDW keuring dus we gaan het zien
Nikilauda504 schreef:Kraaij schreef:Wat is er zo belangrijk aan die 1050 kg?
Het belastingtarief?
De 27ste RDW keuring dus we gaan het zien
Nederlandse SRI´s die ik ken, hebben 1045kg op het kenteken. Zou toch zonde zijn voor de volgende eigenaar als het net boven de 1050kg zou komen; puur alleen al om de roverheid onnodig te spekken
Ruud, suc6 de 27e Zal wel goed komen, is een leuke 405
Nikilauda504 schreef:Doe je alleen de kentekenkeuring, of ook meteen de apk Kan los namelijk en dat kan (soms) nog wel eens handig zijn.
joospeugeot schreef:precies tzelfde verhaal geld ook voor deze. zie nog maar eens een 2e zo mooi te vinden en met zo weinig km's !
de kleurcombinatie van deze 405 en met leer is ook uitzonderlijk, en zeker met airco.
ik heb de 405 live kunnen aanschouwen bij t kraaij evenement, echt zeer zeker de moeite waard om te bekijken en evt tot koop over te gaan. maar ik zelf heb niks met een 405 (helaas), ik ga dan wel 200 nummers verder
Kraaij schreef:De 405 is ingevoerd, gewicht is uitgekomen op 1105 kg
joospeugeot schreef:voor de airco is er ook een zgn vervangings gas, ergens omtreeks Eindhoven zit iemand, ik meen airco bolt ?? en dan ben je voor t afvullen denk ik zo rond de 100 euro kwijt.
schijnt ook beter en voornamelijk langer te werken dan als je er r134a in zou doen.
andreti schreef:Nou, als ie nu niet snel verkocht wordt weet ik het niet meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten