Slotje svp. 304 S 604 TI (verkocht)305 GTX (gereserv.

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Slotje svp. 304 S 604 TI (verkocht)305 GTX (gereserv.

Berichtdoor Martijn » 30 jul 2017, 20:31

Zomervakantie is ook tijd voor bezinning. Ik ben in de afgelopen twee jaar bezig geweest om auto's uit mijn verzameling op te knappen en presentabel/rijdbaar te maken. Nu staan er nog een aantal triest te staan en de moed is me in de schoenen gezonken. Plezier heb ik er niet meer van, zorgen wel. Minder is soms meer, dus ik ga opruimen. Ik bied daarom aan drie restauratieprojecten waar de liefhebber fijn mee bezig mag .

De eerste is een origineel Nederlandse 304 coupe S (04BH15), maart 1974 dus volledig belastingvrij. Al 3 jaar in de garage, stil. Struktuur is hard, voorschermen en achterklep rot. Die heb ik er NIEUW bij, net zoals een reserve carburateur van een nieuwer type (305). Origineel brons metallic, door vorige eigenaar overgerold in koffiemelk kleur ivoorwit .

Dan een 604 TI Grand Confort automaat uit 1979. Franse import, rouge Amaryllis met velours interieur. Paar jaar geleden APK klaargemaakt maar nooit laten keuren, wel NL kenteken. Geen airco. Km stand 105000. Roestige voorschermen, kofferdeksel en rechter voorportier. Hiervoor lever ik harde exemplaren mee. Staat op gestraalde en gecoate 15" TRX lookalike velgen met goede banden, nieuwe tussenpot in uitlaat. Heeft de bekende plek onder de voorruit. Loopt nu niet, benzinepomp maakt slecht contact.

Als laatste een origineel Nederlandse 305 GTX in zilvergrijs. Juli 1984, apk tot en met april 2018. Voorschermen slecht(heb ik er nieuw bij) . Nieuwe voorbanden en groot onderhoud gedaan.

Voor alle drie de auto's geldt : ze staan stil en zijn niet mooi. Opknappers dus. Ze moeten weg, het besluit is genomen. Prijs onderhandelbaar en realistisch. Meer info per PB .

Foto's volgen komende week.
Laatst bijgewerkt door Martijn op 30 sep 2017, 11:03, in totaal 2 keer bewerkt.
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2179
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Re: Grote Opruiming... 304 S 604 TI 305 GTX

Berichtdoor Gilletti » 30 jul 2017, 21:38

Ik ken het gevoel..... die 304 doet me twijfelen maar om dezelfde reden als jij doe ik het maar niet...
Ben stiekem wel benieuwd naar de foto's. :wink:

Succes met de verkoop!
Had je die eerste NL 205 destijds nog verkocht?
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Grote Opruiming... 304 S 604 TI 305 GTX

Berichtdoor marcth » 31 jul 2017, 10:34

Hallo,

Heb interesse in de 305 die je aanbiedt. Ik kan je echter nog geen PB sturen omdat ik nog niet genoeg berichten op het forum heb geplaatst. Lees al wel een lange tijd mee hier, vandaar dat ik nu registreer om op je advertentie te kunnen reageren. Is er aan andere manier waarop ik contact met je kan leggen?

Groet,

Marc
marcth
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 31 jul 2017, 10:31

Re: Grote Opruiming... 304 S 604 TI 305 GTX

Berichtdoor Martijn » 31 jul 2017, 15:42

marcth schreef:Hallo,

Heb interesse in de 305 die je aanbiedt. Ik kan je echter nog geen PB sturen omdat ik nog niet genoeg berichten op het forum heb geplaatst. Lees al wel een lange tijd mee hier, vandaar dat ik nu registreer om op je advertentie te kunnen reageren. Is er aan andere manier waarop ik contact met je kan leggen?

Groet,

Marc

Marc , je kan me bellen op nul zes vijf nul twee een twee negen vier vier.

Groeten
Martijn
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2179
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Re: Grote Opruiming... 304 S 604 TI 305 GTX

Berichtdoor Martijn » 12 aug 2017, 20:24

De 604 is verkocht, de 305 vandaag opgehaald, 304 gaat naar de sloop
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2179
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten