VERKOCHT: Peugeot 205 1.4 XR - XY7 (1987)

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

VERKOCHT: Peugeot 205 1.4 XR - XY7 (1987)

Berichtdoor canaQ » 22 dec 2018, 18:07

Goedemiddag,

Na 5 jaar te hebben rondgereden in mijn vertrouwde 205 is het nu helaas tijd om afscheid te gaan nemen. De auto heeft op dit moment geen APK meer, bij de afgelopen keuring (4 december 2018) is hij op een aantal punten afgekeurd: voorbanden zijn te kaal, er zit een scheurtje in de remleiding(en), het blok lekt een beetje olie en het rubber van de aandrijfas is niet meer in orde. Opzich allemaal relatief kleine reparaties, maar omdat ik nu wat meer kilometers ga rijden ben ik toe aan iets meer luxe.
De auto heeft een aantal minpuntjes buiten de hierboven genoemde punten: er zit roest bij het linker achterwiel, de voorbumper is gescheurd en het kapje van het knipperlicht is kapot (er heeft iemand tegen aan gereden op een parkeerplaats). Alles bij elkaar is er dus wel wat mis met de auto, het is allemaal relatief eenvoudig te repareren (misschien op de roest na) maar ik verwacht dat de auto mogelijk nog interessant is voor onderdelen.
Het interieur ziet er voor de leeftijd nog redelijk goed uit, de stoelen zijn allemaal helemaal in orde zonder kalen plekken of scheuren. Op de foto's komt het misschien niet helemaal tot zijn recht omdat ik geen zin had om dit nog te gaan poetsen.

Alles aan de auto is verder nog in werkende staat, het motorblok (XY7) loopt nog hartstikke goed, de elektronica werkt allemaal nog.

De auto staat op het moment in de weg, maar omdat ik liever heb dat iemand van het forum er nog iets nuttigs mee kan wil ik hem eerst hier aanbieden. Laat ik zeggen dat hij tot februari 2019 opgehaald zou kunnen worden, hierna gaat ie met pijn in het hart naar de sloop toe. Ik heb nog wat losse onderdelen die je erbij krijgt (een goede carburateur welke uit elkaar gehaald is, een nieuwe koppelingsset, en nog wat klein spul).

Als iemand interesse heeft, stuur me even een berichtje, dan komen we er samen wel uit, hij kan tegen elk aannemelijk bod opgehaald worden. Ik ga geen losse onderdelen verkopen, hij zal alleen in zijn geheel weggaan.

Afbeelding

Meer foto's:
https://myalbum.com/album/hqVUib9fuRRO
Laatst bijgewerkt door canaQ op 28 dec 2018, 15:46, in totaal 1 keer bewerkt.
canaQ
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 30 mei 2014, 15:59
Woonplaats: Eindhoven

Re: Te koop: Peugeot 205 1.4 XR - XY7 (1987)

Berichtdoor rubz405 » 23 dec 2018, 17:15

PB!
Peugeot 306 cabriolet 2.0 (aut) '94
Peugeot 508 SW ALLURE 1.6 THP
Peugeot 205 1.3 GR '86
Peugeot 205 1.3 XR '87
rubz405
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 26 aug 2010, 09:21


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten