406 3.0-24V V6 Pack Aut. 2002*Vert polo*JBL*2e eig*dealerond

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

406 3.0-24V V6 Pack Aut. 2002*Vert polo*JBL*2e eig*dealerond

Berichtdoor Valeri504coupe » 14 apr 2019, 07:42

Ik heb deze Coupé overgenomen van de eerste eigenaresse en ze is voorzien van de complete onderhoudshistorie van de Peugeot-dealer.
Hele nette Peugeot 406 coupé V6 Pack met lage kilometerstand in de voor dit type auto bijzonder mooie kleur Vert Polo.
Nederlands geleverde auto en verkeert in een originele staat. Zo één als deze is nauwelijks meer te vinden.

De V6 loopt heel mooi stil en trillingvrij, ook bij koude start.
De automaatbak schakelt soepel en is in januari 2019 preventief ververst. Ook de motor-olie (Total Quartz 9000 5W40)en filter zijn ververst. Startmotor en motorsteun vervangen.

De originele Starfish velgen zijn voorzien van goede Michelin banden. Geen afrolgeluiden. Auto rijdt bijzonder stil. Ook het reservewiel is van hetzelfde type.

De carrosserie is strak en ook de lak is op een aantal gebruikssporen na zeer netjes.
Het leer heeft aan de bestuurdersstoel lichte slijtage bij instap maar in totaliteit maakt het interieur een zeer verzorgde indruk. Nooit in gerookt.

Prima koelende airconditioning.

Ze heeft nu ca. 210.000 gereden en is voor de zomer geschorst en droog binnen gestald. De prijs is € 3.840

APK 3-2020
Ik heb deze mooie coupé hobbymatig naast mijn 205 Gentry aangeschaft.

De prijs is onderhandelbaar maar dat doe ik het liefste naast de auto bij een bezichtiging.
Dus kom gerust eens langs en laat je overtuigen!

Afbeelding
Afbeelding

link autoscout voor foto's

https://www.autoscout24.nl/aanbod/peuge ... aign=share
Peugeot 504 "Nothing else feels like it"
Valeri504coupe
 
Berichten: 54
Geregistreerd: 13 dec 2011, 21:19
Woonplaats: Ammerstol

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten