Te koop : 504 GL restauratieproject, origineel NL

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Te koop : 504 GL restauratieproject, origineel NL

Berichtdoor Martijn » 27 apr 2019, 07:49

Ik ga hier geen verhaal ophangen over de zoveelste schuurvondst. Maar deze origineel Nederlandse Peugeot 504 GL met handbak, schuifdak en stoffen bekleding staat al heel lang stil en is te koop. In de basis is de auto erg hard. Alle beruchte 504 plekken zijn bij deze auto Okay, maar hij heeft roest rond de voorruit en bij de keienvanger. De auto is compleet, maar de eigenaar heeft m deels gedemonteerd en de carrosserie geschuurd om spuitklaar te maken. Daar is hij helaas niet meer aan toe gekomen want onlangs is hij overleden. De erfgenamen willen nu van de auto af. Exporteurs staan in de rij maar persoonlijk vind ik dat heel erg zonde.
Basisgegevens : 504 GL, handgeschakelde 4 bak, vloerschskeling, schuifdak, zilvergrijs metallic, 1976, origineel NL kenteken ..-JE-..
Prijsidee : bied meer dan de export (plm 1250) en je hebt kans dat je m mag komen halen

Let op : dit is niet mijn auto, ik heb er geen belang bij, ik probeer alleen te voorkomen dat er iets moois naar t buitenland verdwijnt. Waarom ik er zelf niet aan begin ? Ik heb al teveel staan en wil juist minder ipv meer auto’s!
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2179
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Re: Te koop : 504 GL restauratieproject, origineel NL

Berichtdoor hendrixx » 28 mei 2019, 21:44

alweer even geleden maar is deze auto er nog?
hendrixx
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 22 okt 2006, 12:15
Woonplaats: Groningen


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten