Peugeot 504 type A01

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Peugeot 504 type A01

Berichtdoor Luc van Dijck » 30 apr 2019, 12:31

Na 10 jaar bied ik mijn Peugeot 504 van het bouwjaar 1969 te koop aan. Het is het is het eerste type 504 met rondom onafhankelijke wielophanging en schijfremmen. Het is een van de weinige types 504 A01 die er nog zijn.
Deze auto is op 11 juli 1969 gekocht door de heer Gaillard uit Biarritz. Op 28-11-1978 had deze heer pas 48.235 km gereden met deze 504. En toen waren de servicekaartjes in het boekje op.
De auto is vervolgens door Sarl Artola in Biarritz in oktober 1998 verkocht aan Frits Kuper. Ik heb de 504 in 2009 gekocht in Venray.
In 2012 is de auto helemaal uit elkaar geweest en nieuw gespoten bij een autoschadebedrijf. De kleur is Bleu Carabique. Een klassieke kleur uit de jaren 60.
De APK loopt tot 9 juni 2021. Hij heeft net weer zijn APK gehad. De km-stand nu is 2980.
De Peug heeft uiteraard stuurschakeling, maar is wel voorzien van een BA7/5 versnellingsbak.
Deze auto heeft dus 5 versnellingen, een heerlijke auto om mee op vakantie te gaan.
De motor klinkt heel gezond en verbruikt geen olie. Tussen de beurten hoef ik nooit bij te vullen.
Deze 504 is voorzien van Michelin Energy banden met 6mm profiel.
Hert stoffen interieur heeft wel geleden in de laatste 50 jaar.
De auto is voorzien van een LPG installatie met onderbouwtank van 60 liter. Er is dus geen kofferruimte verloren gegaan.
Er zit een Caliber autoradio in met retrolook, maar wel voorzien van cd speler en USB aasluiting.
De trekhaak is van Brink.
Samen met een uiterst lage verzekeringspremie door zijn bouwjaar en de lage gasprijs is de auto goedkoop te rijden. Een mooie auto voor vakantie en tourritten.
Voor foto's zie Marktplaats

De vraagprijs voor deze mooie Peugeot is € 5950.

Deel via:
Laatst bijgewerkt door Luc van Dijck op 18 mei 2019, 13:22, in totaal 3 keer bewerkt.
Luc van Dijck
 
Berichten: 154
Geregistreerd: 17 nov 2004, 15:04
Woonplaats: Tegelen

Re: Peugeot 504 type A01

Berichtdoor beeperhorrie » 30 apr 2019, 16:01

Zonde dat je hem weg doet, maar ja soms is het tijd voor wat anders in het leven.
Voor mij even te duur op het moment en mijn voorkeur gaat uit naar een late 504 in GL of Ti uitvoering met automaat.
Succes met de verkoop, Ben.

Om foto's te plaatsen ben je afhankelijk van externe partijen. Photobucket is zo ongeveer de bekendste maar die is niet meer gratis.
Er zijn diverse gratis aanbieders hiervoor. Zelf gebruik ik hiervoor Tinypic maar er is genoeg keus.

Hoe het werkt? Klik op de camera.

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten