Peugeot 305 GL uit 1983

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Peugeot 305 GL uit 1983

Berichtdoor Tenmaru » 05 mei 2020, 19:41

Hallo allemaal,

Ik heb besloten mijn Peugeot 305 weg te doen. De reden is dat hij bij mij in de garagebox staat en ik er bijna niet in rijd. Ik kom er ook niet aan toe om de auto verder aan te pakken want deze behoeft wel wat werk.

Voor de foto's eerst even alles op een rijtje,
- Het is een 305 met de ouderwetse motor en versnellingsbak. Maak een mooi geluid zo'n oude 4-bak (dus voor mij een voordeel)
- APK tot 19-09-2021
- Kilometerstand is op dit moment 63.548
- Interieur is heel erg netjes.

Dan wat er mis mee is. Voornamelijk roest. In alle 4 de hoeken van de auto zitten roestgaten. Dit moet gedaan worden want ik zou hem zo niet in de regen willen zetten. Hij staat bij mij altijd binnen dus het zal niet echt erger worden maar heel praktisch is het niet. Dan ook bij de linker voordeur zit wel echt serieuze roest. De bevestiging van de deur is wel goed, ook al ziet dat er op de foto niet zo uit.
En dan nog een kleinigheidje, toen ik van het weekend aan het rijden was viel het rechter voorraam in de deur. Ik heb er nog niet naar gekeken dus ik weet niet precies wat het is.

Ik heb meer foto's dus als er behoefte is aan meer foto's dan hoor ik het graag.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier zou ik graag stoppen maar omdat dat niet eerlijk is, hier de narigheid

Afbeelding
Hieronder is de foto van rechtsachter, alle vier de hoeken zijn vergelijkbaar, deze is denk ik net de meest roestige maar allemaal hebben gaten.
Afbeelding

Dus dit is hem, ik doe hem weg omdat ik er niet genoeg in rijd, en dat doet de 305 overigens prima. Maar het is zonde. Mogelijk kan deze 305 iemand nog blij maken zoals ik en de vorige eigenaren dat ook waren.

De vraagprijs is 950 euro maar jullie mogen bieden. Ik sta open voor elk bod en we zien het verder wel. Als er vragen zijn hoor ik het graag.

Groet,

Maarten
BMW 540i [2000]
Peugeot 505 GR [1979]

Peugeot 309 GT injection [1986] Verkocht
Avatar gebruiker
Tenmaru
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 29 jun 2013, 22:25

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron