Peugeot 203 te koop (restauratie object)

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Peugeot 203 te koop (restauratie object)

Berichtdoor 203 te koop » 25 jun 2006, 14:33

Ik heb zo'n 10 jaar geleden een Peugeot 203 gekocht. Omdat ik er maar niet aan toe kom hem op te knappen, heb ik besloten hem te verkopen.

Het gaat om een 203C uit 1956. De auto is vrijwel compleet, maar loopt niet. Toen ik hem kocht liep het motortje, maar dat heb ik daarna niet meer uitgeprobeerd. De carroserie is redelijk, maar de bodem en de bekleding zijn slecht.

De auto komt uit België en is nog niet ingevoerd in Nederland. Hij staat in Wijlre, zo'n 20 km van Maastricht. Ik zal er binnenkort eens wat foto's van maken en deze ook hier plaatsen.
Avatar gebruiker
203 te koop
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 25 jun 2006, 14:19
Woonplaats: Sittard

Berichtdoor Mark » 10 okt 2006, 21:53

En?
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor 203 te koop » 10 okt 2006, 23:04

Ik heb wat foto's gemaakt. Je kunt ze bekijken op http://laudy019.speed.planet.nl/203/203.html.
Het zal een behoorlijk project worden en heel wat tijd gaan kosten. De auto kan het beste helemaal uit elkaar worden gehaald.
Ik twijfel er nog steeds over of ik hem wel moet verkopen. Hij staat niet in de weg, maar het is ook geen goede plek om er aan te sleutelen.
Ik ga van de winter eerst eens aan m'n Citroën HY sleutelen. Helaas moet dat buiten in mijn toch al kleine tuintje.
Als dat goed gaat en ik de 203 nog niet heb verkocht, ga ik me er volgend jaar toch zelf eens aan wagen.
Avatar gebruiker
203 te koop
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 25 jun 2006, 14:19
Woonplaats: Sittard


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten