aangeboden 604 SL 1976 in topstaat

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

aangeboden 604 SL 1976 in topstaat

Berichtdoor sander203 » 26 sep 2006, 21:39

Te koop aangeboden, vers uit Frankrijk.

Een 604 SL in absolute topstaat. Van binnen in zeer mooi leder, van buiten bronze metallic nieuw en smetteloos in de verf.
Deze auto is 100% roestvrij (koets en onderstel) en rijdt geweldig. Geen bijgeluiden uit de transmissie of de handgeschakelde 4-bak.
Op de klok en de originele radio na werkt alles bij deze auto (extra klokje bijgeleverd).
Nieuw op deze auto: radiateur, startmotor, remmen voor, banden voor (zo goed als), distributie 8000 km geleden, het meerendeel van de uitlaat, stuurhoezen, stuurkogelhoesjes. Kilometerstand 109.000 km

Wellicht de mooiste in Nederland; twee nieuwe banden achter en fluitend naar de RDW voor blauwe platen.

oh, ja, de prijs. 5250 euro.

Bij de auto zijn alle franse papieren, een tweedelig werkplaatshandboek origineel Peugeot, een autovisie met een testverslag uit '76 en een folder uit '76. Een restpartijtje delen is in overleg ter overname.

Foto's op aanvraag; er staan er ook drie op Marktplaats. Kom maar es kijken en rijden in de Kop van Noord-Holland!
sander203
 
Berichten: 547
Geregistreerd: 09 nov 2004, 13:07
Woonplaats: van Ewijcksluis

Berichtdoor Nikilauda504 » 27 sep 2006, 08:03

Mooi auto :D ! Die wil ik ook nog wel een keer (maar dan in een andere kleur en met 5-bak :wink: ).
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

604

Berichtdoor sander203 » 27 sep 2006, 11:09

eh, ja, daar kan ik je niet mee helpen. Die verf zit er nog niet zo lang op, dus die wilde ik maar laten zitten. Je voorkeur voor een 5-bak deel ik wel, hoewel de 4-bak niet tegenvalt qua toerentallen. Het is toch meer een limousine dan een scheurijzer...

en oh ja, de gasveertjes van de kofferbak zijn ook vernieuwd.
sander203
 
Berichten: 547
Geregistreerd: 09 nov 2004, 13:07
Woonplaats: van Ewijcksluis

604

Berichtdoor sander203 » 16 okt 2006, 13:18

noem het een herfstactie: prijs verlaagd naar 4500 euro, want ik wil wat meer ruimte in de schuur.
Wie verwent zichzelf...?
sander203
 
Berichten: 547
Geregistreerd: 09 nov 2004, 13:07
Woonplaats: van Ewijcksluis


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten