304C bij Golden Years en ClassicJaap

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Re: 304

Berichtdoor jame » 22 jan 2007, 20:42

Pininfarina504 schreef:Jame,
1-Bovendien bij een particulier gekocht is gekocht
2-bovendien verwacht je als klant juist daar wat meerwaarde en betrouwbaarheid.
3-Als je zelf leek bent kun je bij een particulier ook behoorlijk op je bek of de boot in gaan.

1-Hierin zijn de regels veranderd sinds een aantal jaren.
Ook een particulier moet zich verantwoorden.
Maar dan moet je wel dingen vastleggen. Bijv. dat de koop doorgaat nadat er een keuring is geweest en er geen gebreken tevoorschijn komen tot een bepaald bedrag.
2-Ik kan me een recent verhaal herinneren van een particulier die een dure klassieker kocht bij een garage waar achteraf van alles aan mankeerde. Echter hij had geen poot om op te staan. Het was een reguliere garagebedrijf(niet specifiek in oldtimers) en de garantie gelde voor auto's tot een bepaalde leeftijd...
3-Ik heb aardig verstand van auto's maar heb desondanks wel is een x koop gedaan waar ik achteraf niet zo blij mee was.
Alleen is zo'n (mis)koop bij een handelaar dan ook nog eens duurder als bij een particulier..
Avatar gebruiker
jame
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 03 sep 2006, 16:01

Berichtdoor Mockenrue » 23 jan 2007, 01:38

Frank van Gestel schreef:Ben vorige week bij die coupe van Golden Years geweest :( :( :( :( :(

En gisteren bij de 304 cabrio van Classic Jaap :( :(

En ook nog bij de 204 coupe van Voithur :(



En de 204 Coupé in Peugeot Expo Mag, de AL-68-75 ?
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2745
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Berichtdoor Nikilauda504 » 23 jan 2007, 08:34

Die heb ik nog niet bezocht.
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Re: 304

Berichtdoor Evert G.D » 02 feb 2007, 00:21

Pininfarina504 schreef:Jame,
Dat ben ik absoluut niet met je eens.
Een particulier kan net zo hard zijn best doen om mindere punten te camoufleren of te verzwijgen als een handelaar.
Bovendien bij een particulier gekocht is gekocht, no point of return.
Een handelaar gooit zijn naam te grabbel als hij rommel verkoopt en slechte service verleent, je klanten lopen over naar de concurent.
Nederland is maar een een frut landje en het wereldje is maar klein, bovendien verwacht je als klant juist daar wat meerwaarde en betrouwbaarheid.
Als je zelf leek bent kun je bij een particulier ook behoorlijk op je bek of de boot in gaan.
Bovendien een particulier kan een prima auto verkopen, maar heeft geen keus.
Gelukkig zijn er ook veel betrouwbare particulieren, het gros v/d ingevoerde auto's door handelaren, komt natuurlijk van particulieren.
Kende tot voor een jaar terug beide kanten v/d medaille.


Wim,
Dit ben ik helemaal met je eens. Chapeau! :wink:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Vorige

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten