2 x 404 te koop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

2 x 404 te koop

Berichtdoor vreugden » 26 okt 2006, 17:20

Zo'n 10 km van mijn huis staan 2 404's te koop bij een garage. Ik heb er dus niets mee te maken maar zet het maar even op het forum. Wie weet tenslotte.
De eerste is een 404 in, naar mijn mening, erbarmelijk toestand:
Afbeelding
Ik word er een beetje droevig van als je ziet in welke staat de 404 is. Volgens de eigenaar nog wel te redden door hier en daar een plaatje te lassen. Volgens mij alleen interessant voor onderdelen.
De andere is een 404 injectie die veel slechte plekken heeft. Op de foto niet te zien maar op het dak zitten ook twee forse roestplekken. Het interieur zag er zo op het eerste gezicht netjes uit.
Afbeelding
Afbeelding
Mocht iemand nadere info willen, dan wil ik uiteraard nog wel eens langs rijden.
vreugden
 
Berichten: 1747
Geregistreerd: 01 jun 2004, 19:24

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten