2 peugeot 505's V6 te koop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

2 peugeot 505's V6 te koop

Berichtdoor corjan » 26 okt 2006, 18:44

Tja,

Deze jongen gaat samen met zijn vriendinneke in Den Haag wonen, en dat betekent voor ons meteen ook dat we klein gaan wonen in het centrum daar. Daarom ga ik mijn "grote" peugeots verkopen.

Ik wil er vanaf in 1 koop. Dus iemand die er zijn hobby van wil maken, krijgt er naast een goed uitziende peugeot nog een donor-auto bij.

Om een lang verhaal kort te maken:

1e auto
een blauwe 505 V6 5-bak, 2e type , met werkend elektrisch dakraam, alle ramen elektrisch blauw velourse bekleding uit 1987. exterieur en interieur zijn goed, startmotor heeft het onlangs begeven en de radiateur heeft een lekje. Verder okee. Lichtmetalen velgen . APK tot augustus 2007.

2e auto
een grijze 505 V5 automaat, 2e type, 3 werkende elektrische ramen. verder nogal verweerde lak en interieur erg fris, zwart/grijze velourse bekleding. Lichtmetalen velgen. Wagen heeft apk tot februari 2007.
De laatste wagen heb ik aangeschaft als donorauto, maar hij reed ook verrekte lekker. Nadeel: 2 weken terug stond ik stil en wilde de auto niet meer verder, ANWB zei dat het waarschijnlijk een elektronisch probleem was met bougies of bougiekabels. Er was geen vonk zei de beste man.

Als extra's: 2 koplampen met de extra verstralers. 1 extra lichtmetalen velg met band.

Nadeel is dus wel dat ze niet rijden op dit moment, de 1e wel als we hem even aanduwen.

Vraagprijs 3.800 euro

Owkee wie dit ziet zitten: bel gerust : 06-24785068

Corjan
corjan
 
Berichten: 131
Geregistreerd: 15 aug 2004, 21:05

Berichtdoor A.BRANDHORST » 27 okt 2006, 12:33

Ik ben wel geinteresseerd, maar heb domweg de centen niet.

En da's hard... :cry:

Zorg ervoor dat ze niet op Export gaan iig!!!
505 GTI uit 1985..ook een Talbot Tagora in gedeeld bezit!Per 05/06/2009 een Talbot Solara.Per 01.06.2013 een Peugeot 605 Sli van 1996.
SGP-er,in hart en nieren!
Filmpje v/dTagora: http://www.youtube.com/watch?v=9TISRwlEVoU
Peugeot/Talbot:DYNAMISCH OP WEG!
Avatar gebruiker
A.BRANDHORST
 
Berichten: 670
Geregistreerd: 19 aug 2005, 12:48
Woonplaats: 's-Gravendeel

Berichtdoor Evert G.D » 28 okt 2006, 22:37

A.BRANDHORST schreef:Ik ben wel geinteresseerd, maar heb domweg de centen niet.

En da's hard... :cry:

Zorg ervoor dat ze niet op Export gaan iig!!!


'k Voel met je mee Albert :wink:

Volgend jaar weer, maar dan denk ik dat ik eerst de CT ga opknappen en/of de Ford Taunus uit de mottenballen halen óf... tja, het blijft een ultieme droom van me... een 404 aanschaffen... De auto die ik altijd heb willen hebben en nooit heb bezeten :shock:

Maar idd, zorg dat ze niet bij een exporteur terechtkomen... :roll:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: 2 peugeot 505's V6 te koop

Berichtdoor Martijn » 30 okt 2006, 00:40

corjan schreef:Tja,


Nadeel is dus wel dat ze niet rijden op dit moment, de 1e wel als we hem even aanduwen.

Vraagprijs 3.800 euro

Owkee wie dit ziet zitten: bel gerust : 06-24785068

Corjan


Voor dat geld koop je ook 1 mooie in zeer goede staat....
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2180
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten