sloop J7

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

sloop J7

Berichtdoor rovado » 17 jan 2007, 00:59

Wegens plaatsgebrek bied ik mijn reserve J7 te koop aan, oorspronkelijk gekocht om op te knappen, hij rijdt dan ook gewoon, echter het plaatwerk is zeer slecht. Er zit geen APK op. De bus is leeg achterin en in mij ijver heb ik de achterdeuren (patatklep) verwijderd ( nog wel aanwezig en dienen hersteld te worden. Ik heb er bij de linker achterdorpelhoek een stuk uitgeslepen en toen is het project gestrand ( ik heb toen zoals jullie wellicht weten de andere bus onder handen genomen).
Ik denk dat ie enkel interessant is om voor onderdelen te gebruiken.

BJ 73
benzine 1600cc
NL kenteken

Zoals gezegd staat hij in de weg dus tegen elk aannemelijk bod mag hij weg. De bus staat in Leusden, bij Amersfoort.

foto's volgen morgen.

Rogier
Beter te laat in dit leven, dan te vroeg in het volgende!
J7 Camper 2000cc 1980
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)

Berichtdoor Jeetje » 17 jan 2007, 09:57

Jammer dat m'n nieuwe garagebox nog niet klaar is...
Al heb ik op dit moment -eigenlijk- geen onderdelen nodig, maar het is altijd handig om wat onderdelen 'op voorraad' te hebben, zoals een versnellingsbak, een (goede) motor, etcetera...

Ik zit er wel serieus over te denken om een 1.600 cc blok helemaal te reviseren. Die zou dan zowel in de J7 alsook in de 404 gebruikt kunnen worden (toch?). Dan heb ik altijd een reserve-blok op voorraad.

Succes met de verkoop, trouwens!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor rovado » 17 jan 2007, 14:24

Voor enkele foto's zie de link.

Zoals gezegd moet het niet veel kosten, het is belangrijker dat hij snel weg is.

http://www.mijnalbum.nl/Album=EE6KPYKY

groeten,

Rogier
Beter te laat in dit leven, dan te vroeg in het volgende!
J7 Camper 2000cc 1980
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)

Berichtdoor fons » 24 jan 2007, 17:26

Heb thuis juist hetzelfde model staan en heb onderdelen nodig dus ben ten zeerste geinteresseerd. Als ie niet te duur is kom ik hem graag halen :)

telefoonnr. is al weggehaald door mod.
fons
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 24 jan 2007, 17:01

Berichtdoor rovado » 25 jan 2007, 01:35

Ik zal je morgen even bellen oke?

PS Ik heb je nummer genoteerd, dus je kan beter je telefoonnummer uit je bericht verwijderen. Je kan die info in het vervolg beter via een PBtje sturen. :wink: (is veiliger)

Rogier
Beter te laat in dit leven, dan te vroeg in het volgende!
J7 Camper 2000cc 1980
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)

sloop J7

Berichtdoor zwaailicht » 26 jan 2007, 17:36

Hoi Rovado,

Als de bus nog niet weg is:

Zou ik misschien een van de spiegelklemmen kunnen kopen? Ik bedoel de klam om de spiegel op de raamstijl te bevestigen.Zit met 4 kruisschroeven vast. (Vandalen hebben er één van mij gesloopt :(

groet,
Zwaailicht
zwaailicht
 
Berichten: 56
Geregistreerd: 21 feb 2005, 11:18
Woonplaats: Amsterdam

de J7 bestaat niet meer....

Berichtdoor rovado » 16 mei 2007, 00:23

Hier mag een slotje op.

Ik heb toch maar besloten om hem zelf te slopen en het karkas op te laten halen door een sloperij. dus gisteren een dagje flink gesleuteld en de bus vanmorgen op laten halen. Helaas was ik mijn digitale toestel vergeten, dus er zijn helaas geen foto's.
Beter te laat in dit leven, dan te vroeg in het volgende!
J7 Camper 2000cc 1980
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten