504 coupe 1980 te koop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

504 coupe 1980 te koop

Berichtdoor Jelle van der Heide » 31 mei 2007, 21:37

Te koop
Mooie en goed onderhouden grijsmetallic coupe automaat uit 1980. Mooie, harde auto met normale gebruikssporen. Grijs velours interieur. Helemaal gebruiksklaar maar een set nieuwe bougiekabels zou de auto helemaal klaar maken. Afhankelijk van de wensen van de koper kan ik eea wel regelen. Voor de liefhebber een nog behoorlijk complete sloper uit het zelfde jaartal erbij. Wel even vier wielen meenemen dan want die zijn al verkocht.

Lukt me niet foto's te plaatsen. Mensen die echt geinteresseerd zijn kunnen uiteraard via mail (stuur een berichtje naar jelle_van_der_heide@hotmail.com) een foto ontvangen. Mensen die extra informatie willen worden verzocht even te bellen met 050-3189899 of 06-41183283. Ik bijt niet..... :twisted:

Vraagprijs 4250
[/code]
Jelle van der Heide
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 19 maart 2006, 16:28
Woonplaats: Foxwolde

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten